هالک ایرانی ترکیه ؛ حرکت فجیع هالک ایرانی در ترکیه + فیلم

در فضای مجازی ویدیویی از سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در ترکیه دست به دست می چرخد! با ادامه خبر هالک ایرانی ترکیه در فیگار همراه ما باشید.

ویدیویی عجیب از سجاد غریبی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که نشان می دهد هالک ایرانی در ترکیه در یک کلاب مختلط شرکت کرده است.

مسابقه هالک ایرانی ؛ فیزیک بدنی عجیب و غریب شبیه به هالک!

هالک ایرانی ترکیه

حرکت فجیع هالک ایرانی در ترکیه + فیلم

سجاد غریبی جوانی است با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک، قهرمان بزرگ کامیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده است.

بیشتر بخوانید:

سجاد غریبی که چندی پیش فیلم رویارویی اش با مارتین فورد انگلیسی تبدیل به یکی از داغ ترین سوژه های فضای مجازی شده بود این بار در یک کلاب شبانه در ترکیه [یا دبی] رویت شده است.

فیلم هالک ایرانی در کلاب ترکیه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هالک ایرانی ترکیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *