امتداد توقیف شد ؛ وب‌ سایت خبری امتداد تعطیل شد !

سردبیر وب‌ سایت خبری امتداد ، ششم فروردین خبر داد که این سایت به دست کارگروه «مصادیق مجرمانه» فیلتر شده است. با خبر امتداد توقیف شد همراه فیگار باشید.ریحانه طباطبایی، سردبیر امتداد، در مطلبی که در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، گفت که علت فیلتر شدن سایت امتداد تاکنون اعلام نشده، اما برخی منابع آگاه گفته‌اند که دلیل این اقدام «ثبت نشدن سایت در سامانه ارشاد» بوده است.

امتداد توقیف شد

وب‌ سایت خبری امتداد تعطیل شد !

امتداد توقیف شد
امتداد توقیف شد

به گفته خانم طباطبایی، کانال امتداد در سامانه ارشاد ثبت شده بود و مسئولان این سایت گمان می‌کردند، همان یک بار ثبت کافی است.

بیشتر بخوانید:

سردبیر امتداد در ادامه گفته است که حتی در صورت «عدم ثبت در سایت، آیا نباید چند روز و چند هفته جلوتر به ما اخطار و دستور داده می‌شد که اگر ثبت نکنید سایت را تعطیل می‌کنیم؟ و آیا درست در ایام تعطیل و روز جمعه باید به ما خبر برسد که سایت‌مان را حذف کرده‌اند؟»

خانم طباطبایی در انتقاد به «متن دستور توقیف سایت» گفته است که «دستور به توقیف سایت به سرعت داده شده و گویا سایتی با محتوای تروریستی در حال توقیف است».

بیشتر بخوانید:

سردبیر سایت امتداد در ادامه نوشته است که درخواست ثبت سایت در وب‌سایت ارشاد داده شده و این سایت کار خود را تعطیل نمی‌کند و با روش قدیمی «Instant view» به کار خود ادامه می‌دهد.

سایت امتداد وابسته به حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» از احزاب «اصلاح‌طلب» است. این حزب در فروردین ۱۳۹۴ با موافقت وزارت کشور مجوز گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امتداد توقیف شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *