مراسم اسکار ویل اسمیت ؛ ماجرای مشت محکم ویل اسمیت چه بود؟

شوخی کریس راک با همسر ویل اسمیت، با واکنش شدید این بازیگر روی صحنه اسکار ۲۰۲۲ همراه شد. با خبر مراسم اسکار ویل اسمیت همراه فیگار باشید

ویل اسمیت بعد از این که خودش هم به شوخی‌های کریس راک خندید، روی صحنه رفت و به صورت کریس راک سیلی زد که در ابتدا همه فکر کردند این حرکت او هم شوخی است، اما لحظه‌ای بعد با فحاشی به کریس راک سالن در سکوت فرو رفت و راک هم گفت که این بزرگ‌ترین لحظه تلویزیون بود!

برندگان اسکار 2022 ؛ فهرست برندگان نود و چهارمین اسکار مشخص شد

مراسم اسکار ویل اسمیت

مشت محکم ویل اسمیت !

مراسم اسکار ویل اسمیت
ویل اسمیت مراسم اسکار

ویل اسمیت مراسم اسکار را شوکه کرد.

واکنشی که در ابتدا شبیه یک شوخی بود اما جنبه کاملا جدی داشت


«دنزل واشنگتن» در میان پخش آگهی‌های تبلیغاتی به همراه یکی از تهیه‌کنندگان مراسم نزد «ویل اسمیت» رفت تا او را آرام کند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه‌ «ویل اسمیت» برای بازی در فیلم  «پادشاه ریچارد» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و پس از دریافت جایزه از همه نامزدها و دیگر افراد حاضر در سالن برگزاری مراسم بابت واکنش خود عذرخواهی کرد و گفت عشق موجب می‌شود کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم اسکار ویل اسمیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *