اطلاعات کامل نرم افزار کاربردی فوتبال ۳۶۰ برای همه [اندروید و آیفون]

همزمان با بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه فوتبال 360 به طور برخط، جزئیات و نحوه نصب نرم افزار فوتبال ۳۶۰ برای همه مورد پرسش کاربران قرار گرفت.

عادل فردوسی‌پور با برنامه فوتبال ۳۶۰ و از طریق فضای مجازی، در قاب دوربین حاضر شد. او در این برنامه به گفتگو با چهره‌های ورزشی می‌پردازد و اولین میهمان او علی دایی بود. این برنامه را هم از طریق وبسایت فوتبال 360 و هم از طریق اپلیکیشن فوتبال 360 عادل فردوسی پور می‌توانید تماشا کنید.

 نرم افزار فوتبال ۳۶۰ برای همه

 نرم افزار فوتبال ۳۶۰ برای همه
اینستاگرام اپلیکیشن فوتبال 360 عادل فردوسی پور

پس از آنکه برنامه نود به دستور مدیر شبکه سه (علی فروغی) از کنداکتور پخش دوشنبه شب‌های این شبکه حذف شد، سایت این برنامه با تغییر اسم به «فوتبال ۳۶۰» کار خود را ادامه داد. وب سایت فوتبال ۳۶۰ پایگاه اطلاع‌ رسانی و تولید محتوای ورزشی است که پس از توقف پخش برنامه ۹۰ به سردبیری عادل فردوسی‌پور در سال ۱۴۰۰ پایه‌گذاری شده‌است.

در اردیبهشت ۱۴۰۱ نرم‌افزار کاربردی فوتبال ۳۶۰ برای سیستم عامل اندروید رونمایی و در کافه بازار عرضه شد و این احتمال را به وجود آورد که ممکن است این اپلیکیشن بستری برای پخش برخط اجرا (به سبک برنامهٔ ۹۰) و گزارش فوتبال توسط عادل فردوسی‌پور باشد.

بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه فوتبال 360
بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه فوتبال 360

اپلیکیشن ورزشی فوتبال ۳۶۰ میتواند اتفاق خوبی برای فوتبال دوستان و هواداران “عادل فردوسی پور” باشد. این برنامه زیر نظر ایشان و در جهت اطلاع رسانی دقیق در رشته فوتبال طراحی شده است. با نصب فوتبال ۳۶۰ میتوانید اخبار وحواشی فوتبال ایران و جهان را در قالبی جدید و در یک برنامه جامع روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید.

از آنجا که سبک و سیاق گزارش های فردوسی پور همیشه مورد پسند علاقمندان رشته فوتبال بوده است، این برنامه طی مدت کمی توسط بیش از هزاران هوادار دانلود و نصب شده است. با نصب فوتبال ۳۶۰ میتوانید ویدئوی مصاحبه با ستارگان فوتبالی و شخصیت های مطرح این رشته ورزشی را مشاهده کنید و از تمامی جزییات و اخبار مسابقات از سوی خبرنگاران اختصاصی مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “اطلاعات کامل نرم افزار کاربردی فوتبال ۳۶۰ برای همه [اندروید و آیفون]

  1. واقعن منتظر هستیم تا آقای فردوسی پور را در تلویزیون ملی ببینیم شاید خیلی ها نتونن همیشگی به نت وصل شن کاش دوباره آقا فردوسی پور رو تو هر برنامه ایی فقط باشن

  2. انشاالله هرچه زودتر برنامه نود رادوباره روی آنتن ببرید تا صدای دلنشین عادل فردوسی پور بشنویم منتظرت هستیم لعنت به این فروغی ومیثاقی دلمون لک زده برای صدای عادل عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *