تریلر انیمه جدید خالق مانگا وان پانچ من ؛ تریلر جدید انیمه BRAINxBRAVE

به تازگی تریلر انیمه جدید خالق مانگا وان پانچ من منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا بتوانید این تریلر جدید را مشاهده کنید.

یوسوکه موراتا، هنرمند فیلم One-Punch-Man، اخیراً یک تیزر متحرک 47 ثانیه‌ای را برای BRAINxBRAVE به صورت آنلاین منتشر کرده است. دوباره با عشق زنده شد پروژه جدید یادآور 21 سالگرد مانگا فوتبال آمریکایی است که توسط موراتا طراحی شده بود، که در ابتدا بین سال های 2002 و 2009 اجرا می شد.

تریلر انیمه جدید خالق مانگا وان پانچ من

کلیپ اصلی در حساب شخصی X موراتا آپلود شد، اما به سرعت توسط حساب هواداران Shonen Jump News بازنشر شد، که همچنین این خبر را تایید کرد که کار تکمیل شده در برنامه Shonen Jump+ منتشر خواهد شد. این تیزر تایید می کند که هر دو خالق مانگا – نویسنده ریچیرو ایناگاکی و هنرمند موراتا – پس از بیش از 20 سال دوباره با هم متحد می شوند تا داستان جدید را بسازند.

مطمئناً دلایل زیادی وجود دارد که چرا بینندگان باید مشتاق دیدن BRAVExBRAIN باشند. در حالی که طرفداران Eyeshield از اینکه ایناگاکی و موراتا بعد از سال‌ها کار خود را مجدداً شروع کردند، خوشحال می‌شوند، موراتا اکنون نام مشهورتری دارد.

کار او در تبدیل داستان کمدی ابرقهرمانی One-Punch Man از یک وب کمدی آماتور به مانگای باکیفیت، داستانی است که یک بار در طول عمرش تکرار می شود. دیدن اعلام مشارکت او در یک پروژه جدید باید ذهن بسیاری را برانگیزد. استودیوی انیمیشن «خانگی» موراتا، استودیو Village نیز در حال کار بر روی یک انیمیشن جدید و هیجان انگیز به نام Zaiyuki است.

تریلر انیمه جدید خالق مانگا وان پانچ من
تریلر جدید انیمه BRAINxBRAVE

تریلر جدید انیمه BRAINxBRAVE

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *