ماجرای رابطه گوگوش و رها اعتمادی [+فیلم افشاگری محمود قربانی همسر گوگوش]

افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی یکی از آن دسته از خبرهایی است که به شدت بر سر زبان‌ها در دنیای مجاز افتاده است.

عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از ادعاهای خواننده مشهور در مصاحبه جنجالی باعث شده بسیاری از افشاگری‌ها از روی لج و لجبازی بر سر زبان‌ها بیافتد. اما سوال اینجاست که آیا این افشاگری‌ها و اخبار متعدد از روابط مذکور حقیقت دارد؟

افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی

افشاگری محمود قربانی همسر گوگوش

محمود قربانی همسر گوگوش, افشاگری از رابطه گوگوش و رها اعتمادی, حمله شدید همسر سابق گوگوش
محمود قربانی همسر گوگوش, افشاگری از رابطه گوگوش و رها اعتمادی, حمله شدید همسر سابق گوگوش, افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی

یکی از جدی‌ترین اتهاماتی که همسر گوگوش محمود قربانی به وی زده است، عبارت زیر بوده است:

محمود قربانی: خانم گوگوش دروغ گفتی تا خودت را محبوب کنی

محمود قربانی، شوهر اول گوگوش و پدر کامبیز قربانی که تنها فرزند گوگوش است، پیامی تصویری منتشر کرد.

در چند روز گذشته مصاحبه ای از گوگوش و هما سرشار (نویسنده) با محوریت زندگی گوگوش منتشر شد که بحث‌های زیادی را درپی داشت، محمود قربانی (شوهر اول گوگوش) پیامی تصویری منتشر کرد. شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم واکنش همسر اول گوگوش به این مصاحبه جنجالی را ببینید:

در ادامه آقای قربانی می‌گوید:

حمله شدید همسر سابق گوگوش: او خودفروش و قدرنشناس است!

بیوگرافی محمود قربانی

محمود قربانی همسر گوگوش, افشاگری از رابطه گوگوش و رها اعتمادی, حمله شدید همسر سابق گوگوش
محمود قربانی همسر گوگوش, افشاگری از رابطه گوگوش و رها اعتمادی, حمله شدید همسر سابق گوگوش, افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی

محمود قربانی متولد 25 آذر 1326در تهران می‌باشد او صاحب کاباره تهران از بزرگترین کاباره های خاورمیانه بوده کاباره ای که بسیاری از مسئولان وقت ایران مهمان این کاباره بودند و حتی رئیس جمهور امریکا وقتی به ایران می امد به این کاباره میرفت.

محمود قربانی قهرمان سابق رشته بوکس می‌باشد که در رشته «هتلداری» در آمریکا ادامه تحصیل داد و بعدا کاباره «میامی» را تاسیس کرد. بعد از انقلاب از ایران گریخت و حالا در کشور آمریکا زندگی می‌کند.

این کاباره همچنین پاتوق بسیاری از خواننده های سرشناس ایران بود که توانسته بود که آرزو داشتند در این کارباره بخوانند. شاید برای شما جالب باشد که ازدواج گوگوش با محمود قربانی زوری بوده که از زبان گوگوش می‌توانید متن زیر را بخوانید:

گوگوش در مورد همسر اولش «محمود قربانی» می گوید ازدواجش با وی اشتباه بود چرا که فکر می کرد آدم دیگریست، سپس در بخش دیگری او را زن باره خطاب کرد. او می‌گوید:

وقتی من با محمود قربانی ازدواج کردم راهی به جز انتخاب محمود نداشتم. من به هیچ عنوان نه عاشق محمود بودم نه عاشق محمود هستم. اگر محمود رو انتخاب کردم چون از زندگی اولم یعنی از زندگی خونوادگیم در کنار نامادریم خیلی رضایت نداشتم.

محمود قربانی در واکنش به این اظهارات چنین گفت: «امروز، روز جهانی مادر است و من این روز را به تمام مادران با احساس و با محبت که عاشق فرزندانشان هستند تبریک می‌گویم ولی متاسفم که فرزند من مادری دارد که عاطفه، احساس و شخصیت ندارد. این مدت سعی کردیم احترام مادر بودنش را حفظ کنیم و همیشه حمایتش کنیم اما می‌بینم هنوز هم همان حالت جوانی‌اش و زمانی که می‌خواست از من جدا شود را دارد. همان زمان به مقامات گفته بود که من او را کتک می‌زدم اما من به شرف خاک مادرم و ایران قسم می‌خورم که اصلا دست روی او بلند نکردم و او با این شگرد معصوم‌بازی، من را دیو و خودش را محبوب کرد و ما حرفی نزدیم ولی من به احترام عشق به فرزندم او را حمایت کردم.»

او ادامه داد: «خانم گوگوش شما دروغ گفتید و شخصیت خودتان را زیر سوال بردید برای اینکه بتوانید کارهای شیک شبکه ورشکسته را پیش ببرید. حتی برای این کار از کامبیز مایه گذاشتید، کسی که اتفاقا پدر خوبی برای بچه‌هایش است و شما را بسیار دوست دارد و وقتی نامتان می‌آید اشک در چشمانش جمع می‌شود اما شما هیچ‌گاه مادری کردن در حق او را بلد نبودید. کامبیز فرزند خوبی است، شما مادر خوبی نیستید.»

قربانی در پایان گفت: «کامبیز به من می‌گوید پدر جواب این همه بی‌مهری را چگونه بدهم، در پاسخ به این حرف‌ها چه جوابی بدهم؟ می‌گویم هیچ چیز مادرت است و احترامش واجب، نباید حرفی بزنی.»

بیوگرافی رها اعتمادی

محمود قربانی همسر گوگوش, افشاگری از رابطه گوگوش و رها اعتمادی, حمله شدید همسر سابق گوگوش
محمود قربانی همسر گوگوش, افشاگری از رابطه گوگوش و رها اعتمادی, حمله شدید همسر سابق گوگوش, افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی

رها اعتمادی متولد 12 آبان 1363 در تهران، لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه آمریکا دارد که در 9 ماهگی از ایران به سوئد و سپس انگلستان مهاجرت کرد. او فعالیت اش را با شعر سرایی آغاز کرد سپس مجری برنامه «آکادمی گوگوش» و «استیج» در شبکه من و تو بود و حالا کار ترانه سرایی هم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افشاگری محمود قربانی از رابطه گوگوش و رها اعتمادی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *