بازگشت قائدی به استقلال ؛ باشوی کوچک در راه پر افتخاترین تیم ایران؟

هر از چند گاهی بحث بازگشت قائدی به استقلال داغ می شود. به خصوص زمانی که این بازیکن کمتر در ترکیب الاهلی حضور داشته باشد. در چند روز اخیر عده ای از بازگشت قائدی به استقلال اوایل فصل آینده خبر داده اند.

مهدی قائدی، سال قبل و درست در همین زمان بود که مورد توجه الاهلی امارات قرار گرفت و قرارداد ۵ ساله‌ای با این باشگاه امضا کرد. قراردادی که سود قابل‌توجهی را هم نصیب استقلال کرد و البته از نظر مالی هم توانست مهاجم جوان بوشهری را راضی کند.

در ابتدا قائدی مورد توجه مهدی علی، سرمربی الاهلی قرار داشت. او در ترکیب اصلی بازی می‌کرد و بعضاً گل‌های حساس و ارزشمندی نیز به ثمر می‌رساند. به طوری که ارزش او در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۱ به یک میلیون و ۶۲۰ هزار دلار هم رسید.

بازگشت مهدی قائدی به استقلال

تکنیکی‌ترین بازیکن سالهای اخیر ایران به تیم قهرمان بازمی‌گردد؟

بازگشت قائدی به استقلال
بازگشت قائدی به استقلال

هر چه از فصل گذشت، قائدی از تفکرات مهدی علی خارج شد و کمتر از قبل در ترکیب اصلی قرار گرفت. بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا، اختلاف فنی میان مهدی علی و مهدی قائدی بیشتر از قبل شد و این مهاجم حتی در لیست ۲۳ نفره الاهلی نیز قرار نگرفت.

او تنها یک بار و به‌مدت ۴۴ دقیقه برای الاهلی به میدان رفت و باقی مسابقات را از روی نیمکت یا سکو تماشا کرد. نتیجه‌ این اختلاف، البته صعود الاهلی به دور دوم مسابقات بود و البته نتایجی درخشان که بدون مهاجم ایرانی خود به دست آورد.

با آغاز دوباره لیگ امارات، قائدی رفته رفته به ترکیب الاهلی رسید اما مشخص بود که مهدی علی به اجبار از او استفاده می‌کند. تعویض‌های گاه و بیگاه و همچنین خروج از زمین در اواسط نیمه دوم، همه و همه باعث شده تا این شایعه در امارات قوت بگیرد که الاهلی دیگر قائدی را نمی‌خواهد و در پایان سال اول از قرارداد ۵ ساله او قصد دارد به توافق پایان بدهد. موضوعی که تا حدودی جنبه واقعی به خود گرفته و باعث شده تا اخباری در مورد تلاش چند تیم برای جذب او منتشر شود.

بسایت معروف ترنسفر مارکت در بخش پروفایل شخصی مهدی قایدی از کلمه «To Leave…» به معنای در آستانه ترک باشگاه استفاده کرده و همین موضوع سوژه رسانه‌های اماراتی شد.

صفحه اینستاگرامی و معروف Kora.ae که به بازتاب اخبار فوتبال امارات می‌پردازد، تصویری از پروفایل قایدی در ترنسفر مارکت را به اشتراک گذاشت و به این خبر پرداخت که این وب‌سایت آلمانی مدعی شده وینگر ایرانی در آستانه ترک شباب الاهلی است.

بازگشت قائدی به استقلال

 بازگشت مهدی قائدی به استقلال
بازگشت مهدی قائدی به استقلال

اما موضوعی که به این شایعات بیشتر دامن زد، لایک کردن خبر جدایی قایدی توسط خلیفه سعید سلیمان رئیس باشگاه شباب الاهلی است. جایی که مالک این باشگاه با صفحه رسمی و شخصی خود خبر مربوطه در پیج Kora.ae را لایک کرد و همین مسئله سوژه رسانه‌های اماراتی شد.

در همین راستا شنیدیم واسطه‌های استقلال دست به کار شدند که در صورت اخراج مهدی قایدی از شباب الاهلی او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. ظاهرا مهدی قایدی هم گفته است برای بازگشت ۲۰ میلیارد تومان برای یک سال می‌خواهد! رقمی که شاید با چانه‌زنی‌آبی‌ها قابل تخفیف هم باشد. شنیدیم شرط دیگر مهدی قایدی پوشیدن مجدد پیراهن شماره ۱۰ استقلال است.

پیراهنی که در نیم فصل اول بر تن امین قاسمی‌نژاد بود و حالا با جدایی این بازیکن و عقد قراردادش با گل‌گهر سیرجان خالی مانده و قایدی در صورت بازگشت به راحتی می‌تواند آن را پس بگیرد. البته گفته می‌شود مهدی قایدی از لیگ ستارگان قطر هم پیشنهاد دارد و باید دید درپایان لیگ امارات چه تصمیمی شباب الاهلی برای قایدی و مهدی برای خودش می‌گیرند!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازگشت قائدی به استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بازگشت قائدی به استقلال ؛ باشوی کوچک در راه پر افتخاترین تیم ایران؟

  1. فتح الله زاده گفته مهدی قائدی رو از شباب الاهلی دوباره 70 میلیارد خریدن این یعنی فاجعه مهدی قائدی رو دوباره برگردونین به تیم خودش تا اونا تکلیفشو روشن کنن چرا برای همچین بازیکنی که فقط یک گل زده و اغلب نیمکت نشین است همچین پولی باید بدهند زودتر تا نقل و انتقالات تموم نشده بندازینش بیرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *