طلاق همایون شجریان از سحر دولتشاهی ؛ طلاق خانم بازیگر صحت دارد؟

رابطه سحر دولتشاهی و همایون شجریان دوباره به سوژه داغ کاربران فضای مجازی تبدیل شد، چند وقت پیش هم این موضوع ترند شبکه های اجماعی بود.

رابطه سحر دولتشاهی با همایون شجریان دوباره به سوژه داغ کاربران فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه با خبر همایون شجریان سحر دولتشاهی همراه فیگار بمانید.

سحر دولتشاهی و همایون شجریان

طلاق همایون شجریان و سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی و همایون شجریان
همایون شجریان سحر دولتشاهی, طلاق همایون شجریان و سحر دولتشاهی

طلاق سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سال گذشته سحر دولتشاهی تولد همایون شجریان را با انتشار پستی تبریک گفت و در مراسم جشن تولد او نیز دیده شده بود اما برخلاف سال گذشته امسال خبری از تبریک اینستاگرامی تولد نبود! همین باعث شد تا کاربران در شبکه های اجتماعی خبر جدایی این دو زوج را دوباره ترند کنند اما به نظر می رسد که این دو هنرمند از ماه های پیش ترجیح دادند که روابط خود را  از فضای اینستاگرام دور کنند و هیچ عکسی نیز بایکدیگر منتشر نکرده اند.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران ، بازیگر و مجری سابق است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد

مادرش نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد و یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو ساکن خارج کشور هستند.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 22 ساله و دانشجوی بازیگر بود با نمایشی بنام نیمروز خواب آلود به کارگردانی حمید امجد آغاز کرد. او سپس با گروه های نمایشی پرچین، ویرگول و تئاتر بازی به سرپرستی آتیلا پسیانی همکاری کرد و سمت های دستیار کارگردان تا مترجم متن را نیز تجربه کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سحر دولتشاهی و همایون شجریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *