رقص هندی مجری طناز تلویزیون حامد آهنگی در فینال «جوکر» + فیلم

در جدیدترین قسمت ریالیتی شو جوکر حامد آهنگی رقص هندی را انجام می‌دهد و از بقیه شرکت کنندگان هم خواسته است تا حرکات او را تقلید کنند.

بخشی از جدیدترین قسمت ریالیتی شو جوکر که حامد آهنگی رقصی به سبک هندی انجام می‌دهد. در ادامه با خبر رقص حامد آهنگی جوکر همراه فیگار بمانید.

حامد آهنگی رقص هندی

رقص هندی حامد آهنگی

حامد آهنگی رقص هندی
رقص هندی حامد آهنگی, رقص حامد آهنگی جوکر

رقص هندی حامد آهنگی در جوکر

برنامه جوکر که در 6 فصل قبلی توانست محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست آورد فصل هفتم آن نیز تولید شده در حالی که گفته می‌شد این برنامه قرار است فقط در 6 فصل و تولید می شد اما احسان علیخانی تصمیم گرفت فصل هفتم و فینال دوم را هم تولید کند و از منتخب بازیگران قبلی این مسابقه استفاده کند.

بخشی از جدیدترین قسمت ریالیتی شو جوکر که حامد آهنگی بازیگر سرشناس رقصی به سبک هندی انجام می‌دهد را در فیگار تماشا میکنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حامد آهنگی رقص هندی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *