سریال تاریخی مستوران به تاخیر افتاد ؛ چرا سریال مستوران پخش نمی شود؟!

در حالی که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، فصل نخست سریال مستوران از دوشنبه 16 خرداد ماه روی آنتن می‌رود، پخش این مجموعه تاریخی به تاخیر افتاد.

سریال تاریخی مستوران به تاخیر افتاد. در ادامه با خبر  پخش سریال مستوران همراه فیگار بمانید.

سریال مستوران

سریال تاریخی مستوران

سریال مستوران
پخش سریال مستوران, سریال تاریخی مستوران

سریال مستوران کی پخش میشود ؟

پیشتر از سوی سیمافیلم اعلام شده بود، پخش سریال «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، از دوشنبه، 16 خرداد ماه ساعت 22 در شبکه یک سیما آغاز خواهد شد اما با به طول انجامیدن برخی مراحل ساخت، پخش به تاخیر افتاد.

تصویربرداری «مستوران» در بیش از ۱۳ لوکیشن مختلف انجام شد و فصل نخست این سریال در ۲۶ قسمت و با نگاهی به داستان‌های کهن ایرانی ساخته شده است. زمان جدید برای پخش این سریال متعاقبا اعلام می شود. در حال حاضر شبکه یک ولایت عشق را روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال مستوران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *