فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید معرفی می‌شوند ؛ زمان پخش فینال عصر جدید 1401

روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری، از میان گروه‌های رقابت کننده در مرحله ما قبل پایانی عصر جدید، تکلیف آرای مردمی و فینالیست‌های عصر جدید مشخص خواهد شد.

امشب سه گروه اول فینالیست‌های فصل سوم برنامه استعدادیابی عصر جدید معرفی می‌شوند. در ادامه با خبر فینالیستهای عصر جدید فصل سوم همراه فیگار بمانید.

فینالیست‌های عصر جدید

فینال عصر جدید فصل سوم

فینالیست‌های عصر جدید
فینال عصر جدید فصل سوم, فینالیستهای عصر جدید فصل سوم

برنامه اعلام فینالیست‌های سومین فصل مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران که با رأی مردم انتخاب شده‌اند، شنبه و یکشنبه این هفته از  شبکه سه سیما پخش می شود. برنامه‌ای که در آن، انتخاب‌های بینندگان به خودشان معرفی خواهند شد و بعد از پخش این 2 قسمت، باید منتظر فینال بزرگ عصرجدید باشیم.

فینالست های عصر جدید چه کسانی هستند ؟

امشب  از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست مشخص می‌شود. سه فینالیست دیگر هم با پخش برنامه فردا شب، مشخص خواهند شد.

اعلام نتایج برنامه یکشنبه، تکلیف رای مردم به «ساینا شیخی»، «گروه جنگجویان وشو»، «احسان یاسین»، «گروه زاگرس»، «علی طولابی» و دختران خورشید را مشخص میکند.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فینالیست‌های عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *