بازیگران فیلم عنکبوت مقدس ؛ هر آنچه درباره «عنکبوت مقدس» باید بدانید!

شرکت‌ها و آژانس‌های بین‌المللی و در رأس آن آلمانی‌ها، بیش از یک میلیون و 100 هزار یورو در تأمین مالی فیلم ضدایرانی « عنکبوت مقدس » سهیم شده‌اند.

فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیرابراهیمی فیلمی ایرانی به کارگردانی علی عباسی محصول سال 2021 در ژانر جنایی و درام اجتماعی برگرفته از زندگی قاتل زنجیره ای زنان در مشهد به نام سعید حنایی است. در ادامه با خبر فیلم عنکبوت مقدس همراه فیگار بمانید.

عنکبوت مقدس

ماجرای فیلم عنکبوت مقدس

عنکبوت مقدس
ماجرای فیلم عنکبوت مقدس, فیلم عنکبوت مقدس

این فیلم در اردن فیلم برداری شده است و بر پایه داستان واقعی سعید حنایی ، قاتل زنجیره ای معروف به قاتل عنکبوتی که کارگران جنسی را هدف قرار داد و 16 زن را از سال 2000 تا 2001 در مشهد به قتل رساند ، یک روزنامه نگار زن خیالی را در حال تحقیق درباره یک قاتل زنجیره ای به تصویر می کشد.

عنکبوت مقدس برای رقابت برای نخل طلای جشنواره فیلم کن 2022 انتخاب شد ، و در 22 مه 2022 نمایش داده شد. زهرا امیر ابراهیمی در این جشنواره برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

بازیگران فیلم عنکبوت مقدس

بازیگرانی ماننده مهدی بجستانی (سعید) زهرا امیرابراهیمی (رحیمی) آرش آشتیانی (شریفی) فروزان جمشیدنژاد (فاطمه) آلیس رحیمی (سمیه) سینا پروانه (رستمی) سارا فضیلت (زینب) فیروز عاقلی (حاجی) نیما اکبرپور (قاضی) و مصباح طالب (علی) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنکبوت مقدس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “بازیگران فیلم عنکبوت مقدس ؛ هر آنچه درباره «عنکبوت مقدس» باید بدانید!

  1. سعید بجستانی فرد بسیار سخیف وکثافتیه که ای نقش رذل و……بازی کرده .فکر کنم ازاین فردد بی حیا تر وبی ابرو تر میدا نکردن که این نقش شرم اور رو بازی کنه .مک نمیدونم چه جوری توروی دیگران میتونا نگاه کنه با اون همه بی شرمی (روا.بط جنسی که با زنش داشته ) تواین فیلم سرا پا مغرضانه و…..

  2. سعید بجستانی فرد بسیار سخیف وکثافتیه که ای نقش رذل و……بازی کرده .فکر کنم ازاین فردد بی حیا تر وبی ابرو تر میدا نکردن که این نقش شرم اور رو بازی کنه .مک نمیدونم چه جوری توروی دیگران میتونا نگاه کنه با اون همه بی شرمی (روا.بط جنسی که با زنش داشته ) تواین فیلم سرا پا مغرضانه و…..

  3. فیلمی بسیار عالی با موضوع واقعی که بهترین هنرپیشه ها در ساختن اون بازی کردن خیلی طبیعی ساخته شده به طوری که من چهار مرتبه تماشاش کردم و بار اول واقعا فکر کردم در مشهد ساخته شده.
    حتما پیشنهاد تماشا میدم اگر ندیدید حتما وقت برای تماشا بگذارید.

  4. بله فیلم بسیار عالی برای توهین به هر ایرانی مسلمان یه عده میگن این فیلم حقیقته که خوب یا خیلی احمق هستن و قابل ترحم یا دانسته و از روی اطلاع حرف میزنن که خوب قطعا خائن به تمام ایرانی های مسلمان
    از طرفی وقتی کسی نتونه احترام بزاره به عقاید یک عده ی کثیری از ایرانی ها پس عقاید خودش هم قابل احترام نیست و
    نکته آخر یبار برگردید تاریخ مرور کنید ببینید کسانی که ظلم کردن به خانواده واهل بیت پیامبران و امامان عاقبت کار چه طوری از دنیا رفتن امام حسین با ۷۲ ،نفر با لشگری عظیم عاقبت امام حسین چی شد بزرگترین تجمع برای همین آقا برگزار میشه عاقبت دشمنان امام حسین و این خانواده ی پاک چی شد
    مگر اینکه خودتون رو به خواب زده باشید
    در آخر هرکسی که ایرانی بود لزوما یار همراه امام زمان نخواهد بود ما همه غربال میشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *