بیوگرافی بهمن خان در سریال یاغی ؛ پارسا پیروز فر و همسرش + عکس

پارسا پیروز فر در نقش بهمن خان در سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته است که بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفته است، همسر او در این سریال طناز طباطبایی است.

سریال یاغی محصول سال 1401 شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» است. در ادامه با خبر پارسا پیروز فر سریال یاغی همراه فیگار بمانید.

بهمن خان در سریال یاغی

بهمن خان سریال یاغی

بهمن خان در سریال یاغی
سریال یاغی, طلا همسر بهمن خان

سریال یاغی محصول سال 1401 شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» است. این مجموعه به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «سید مازیار هاشمی» و به قلم «پدرام پورامیری» ، «حسن دوامری» و «محمد کارت» ساخته شده است

بیوگرافی بهمن خان سریال یاغی

بهمن خان در سریال یاغی
بیوگرافی بهمن خان سریال یاغ, بهمن خان سریال یاغی

پارسا پیروزفر متولد 22 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر و کارگردان تئاتر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که بجز نقاشی و بازیگری یک مجسمه ساز موفق می باشد. او سالهاست که در زمینه بازیگری و سینما فعالیت چشمگیری ندارد و مدتی نیز ساکن کانادا بود و حالا در جدیدترین اثر هنری در سریال یاغی در نقش بهمن خان به ایفای نقش پرداخته است.

بهمن خان در سریال یاغی
بهمن خان سریال یاغی, پارسا پیروز فر سریال یاغی

طلا همسر بهمن خان با بازی طناز طباطبایی زنی نیکوکار است البته تا اینجای قصه اما به نظر نمی رسد این ماجرا نیز همین طور پیش برود. شخصیت طلا در حضور شوهرش و در غیاب او با هم متفاوت است. از طرفی او در این مدت به جاوید کمک های زیادی کرده، برایش لباس خریده، به خواهر جاوید یاری رسانده، برای آنها خانه ای تدارک دیده و … قطعا طلا نیز از این کارها هدفی دارد، نیتی که هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهمن خان در سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *