بازیگران سریال یاغی ؛ بیوگرافی سریال یاغی به همراه خلاصه داستان

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی قرار است با طی مراحل فنی، سال ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

بازیگران اصلی سریال یاغی را پارسا پیروزفر، علی شادمان و امیر جعرفی تشکیل می‌دهند. قصه هم در مورد جوانی به نام جاوید است که به دنبال اثبات هویت خود و گرفتن شناسنامه با مشکلاتی روبرو می‌شود. در ادامه با خبر سریال یاغی بازیگران همراه فیگار بمانید.

بررسی و نقد قسمت 1 سریال یاغی ؛ بی‌شناسنامه‌ی عاشق

بررسی و نقد قسمت 2 سریال یاغی ؛ عاشقِ بهروز وثوقی مآب

بررسی و نقد قسمت 3 سریال یاغی ؛ همزات‌پنداری با یاغی

بررسی و نقد قسمت 4 سریال یاغی ؛ یاغی در راه قهرمان شدن

بررسی و نقد قسمت 5 سریال یاغی (از 1 تا آخر 5) ؛ تو واسه من دستِ خدایی

سریال یاغی

داستان سریال یاغی

سریال یاغی
بازیگران سریال یاغی, سریال یاغی بازیگران

اولین قسمت سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت، پنجشنبه هفته گذشته منتشر شد. سریالی که 36 بازیگر اصلی دارد که در قسمت اول بخش اعظم شان غایب هستند. اما همچنان نقش‌های تاثیر گذار یاغی که علی شادمان، امیر جعفری و پارسا پیروزفر هستند را می‌بینیم.

حضور بازیگران شناخته شده و معروف در سریال جدید محمد کارت باعث شد تا نظرها به سمت این سریال جلب شود، به ویژه بازی پارسا پیروزفر و علی شادمان و الیکا ناصری (ابرا) آبان عسکری (عاطفه) تحسین برانگیز بوده است.

علی شادمان در سریال یاغی، نقش جاوید گنجی را بازی می‌کند که در ادامه قصه احتمالا بیشتر او را به عنوان یاغی خواهیم شناخت. امیر جعفری نقش اسماعیل مقانلو، مالخر و قمارباز را بازی می‌کند و پارسا پیروز فر در نقش بهمن حضور دارد که یک فرد ثروتمند و با نفوذ در رشته کشتی است.

بازیگران سریال یاغی

نادر شهسواری، ناهید مسلمی، جواد خواجوی، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، سیدمحمد هادی دیباجی، محمد صابری، توفیق حیدری، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری نیز از جمله بازیگران سریال یاغی هستند.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بازیگران سریال یاغی ؛ بیوگرافی سریال یاغی به همراه خلاصه داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *