رابطه +18 دختر سوارز با پسر رونالدو + [عکس و فیلم]

رابطه عاشقانه پسر رونالدو و دختر سوارز . دختر لوییس سوارز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به همراه قلب از پسر کریستیانو رونالدو رابطه عاشقانه خود را فاش و اعلام کرد.

دختر سوارز و پسر رونالدو عاشق هم شدند. در ادامه با خبر رونالدو و سوارز همراه فیگار بمانید.

رابطه عاشقانه پسر رونالدو و دختر سوارز

رابطه عاشقانه پسر رونالدو و دختر لوییس سوارز

نامزد اول رونالدو، جورجینا در یک مستند افشا کرد که در زمانی که با رونالدو بوده از اینکه جونیور یک رابطه عاشقانه دارد مطلع می‌شود:

من فکر می کنم (با خنده) که جونیور (پسر رونالدو) دوست دختر دارد. من قبلاً به او گفته بودم که باید او را ملاقات کنم و رضایت خود را به او بدهم، حتی اگر یک مادر خیلی مستبد نباشم.

پسر کریستیانو رونالدو
دختر سوارز و پسر رونالدو, سوارز و رونالدو, پسر رونالدو و دختر سوارز, رونالدو و سوارز, رابطه عاشقانه پسر رونالدو و دختر سوارز فاش شد

برخی از رسانه ها با تیتر هایی چون معرفی میکنم دوست دختر پسر 11ساله رونالدو به این موضوع پرداخته‌اند که در ادامه با عکس‌هایی بیشتر به موضوع علاقه بین دختر سوارز و پسر رونالدو بیشتر می‌پردازیم.

پسر رونالدو و دختر سوارز

خبر جنجالی رابطه مخفیانه دختر لوئیس سوارز با پسر رونالدو
خبر جنجالی رابطه مخفیانه دختر لوئیس سوارز با پسر رونالدو

رابطه پسر رونالدو و دختر سوارز که هر دو ۱۲ ساله هستند با واکنش های طنز فراوانی در شبکه های اجتماعی همراه شد. عکس استوری دختر سوارز برای پسر رونالدو و فاش شدن رابطه عاشقانه آنها که در اینستاگرام منتشر شده است را در فیگار تماشا کنید.

باید بدانید که جونیور پسر جورجینا نیست و هویت مادر واقعی او تا به امروز مشخص نیست. با این حال، رودریگز او را به همراه سه فرزندی که با رونالدو مشترک است، بزرگ کرده است.

رابطه عاشقانه پسر رونالدو و دختر سوارز


بیشتر بخوانید :

لایو پشیمانی مازیار لرستانی : دنیای مردونه پر از تنهایی‌ است
بندری خواندن بیلی آیلیش را دیده‌اید؟ ؛ از هوش مصنوعی تا ابتذالی فرهنگی!
مراسم عروسی بازیگر سریال خواهران و برادران جیهان شیمشک [+تصاویر و ویدیو]
شوال سام در عروسی ادا اجه با صدای خود هنرنمایی کرد! (دلبری اندر سیب ممنوعه برای ییلدیز)

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پسر رونالدو و دختر سوآرز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *