بازی بن افلک در Deadpool 3 ؛ شایعه یا حقیقت؟

بازی بن افلک در Deadpool 3 از آن خبرهای داغی است که به تازگی پخش و دست به دست شده است. داستان از چه قرار است؟ آیا این خبر صحت دارد؟

بنجامین جیزا افلک با نام بن افلک در تاریخ 15 اوت 1972به دنیا آمد. او بازیگر و فیلم ساز اهل آمریکا است. او حرفه‌ خود را از سن 14 سالگی با بازی در مجموعه آموزشی سفر دریایی میمی از شبکه پی‌بی‌اس آغاز کرد و سپس در کمدی مستقل مات و مبهوت و فیلم‌های گوناگونی از کوین اسمیت، نظیر پاساژگردها، به دنبال ایمی و دگما حضور پیدا کرد.

افلک با دوست دوران کودکی‌اش مت دیمون برای نوشتن فیلم‌نامه ویل هانتینگ خوب که برایش موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شدند، به شهرت گسترده‌تری دست یافت.

او از سال 2016 شخصیت ابرقهرمان بتمن را در فیلم‌های دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به تصویر می‌کشد و حالا خبرهایی منتشر شده است که بیانگر بازی بن افلک در Deadpool 3 می‌باشد. این خبرها چقدر صحت دارند؟

بیشتر بخوانید:

فیلمبرداری Mortal Kombat 2 آغاز شد

بازی بن افلک در Deadpool 3

نقش آفرینی بن افلک در Deadpool 3

ددپول فیلم ابرقهرمانی آمریکایی سال 2016 است که بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام ساخته شد. این فیلم که به‌وسیله کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع شده‌ است، اسپین‌آفی از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس و به‌ طور کلی قسمت هشتم این مجموعه است.

این فیلم به‌وسیله تیم میلر کارگردانی و به‌ وسیله رت ریس و پال ورنیک نویسندگی شد و رایان رینولدز در نقش اصلی، در کنار مورنا باکارین، اد اسکرین، تی جی میلر، جینا کارانو و برایانا هیلدبرند از جمله بازیگران آن هستند.

در این فیلم، وید ویلسون مردی را شکار می‌کند که به او توانایی‌های جهش‌یافته و ظاهری به لحاظ فیزیکی زخم‌خورده داده و تبدیل به ضدقهرمان، یعنی ددپول می‌شود.

سومین فیلم با عنوان ددپول 3 که در دنیای سینمایی مارول ادغام خواهد شد، این اثر برای اکران در 8 نوامبر 2024 به عنوان اولین فیلم در فاز ششم دنیای سینمایی مارول برنامه‌ ریزی شده‌ است.

گفته می‌شود بن افلک در محل فیلمبرداری این اثر دیده شده است و همین حدس و گمان‌ها را مبنی بر حضور او در این فیلم بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now

حضور بن افلک در Deadpool 3
حضور بن افلک در Deadpool 3

Deadpool 3 کمتر از یک سال آینده قرار است در سالن‌های سینما اکران شود، هرچند اعتصاب نویسندگان ممکن است نمایش آن را یک سال دیگر نیز به تاخیر بیندازد.

رایان رینولدز برای این فیلم بالاخره موفق شد هیو جکمن را در نقش ولورین بازگرداند و او را از بازنشستگی از چندگانه ایکس من بیرون بیاورد. اما به تازگی این شایعه شنیده شده است که بن افلک نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

سینمابلند گزارش داده است که افلک ماه گذشته در محل فیلمبرداری ددپول 3 در انگلستان رویت شده است. نقش افلک در حال حاضر نامشخص است اما او سابقه بازی در نقش دردویل یا مت مرداک را در سال 2003 دارد.

شان لوی به دنبال موفقیت فیلم‌های Free Guy و The Adam Project حالا ددپول 3 را با بازی رایان رینولدز کارگردانی می‌کند. این فیلم به گفته کوین فایگی مدیر استودیوی مارول رده سنی بزرگسال R خواهد داشت.

ددپول 3 اولین قسمت چندگانه خواهد بود که با همکاری فایگی در دنیای سینمایی مارول به تولید می‌رسد. جکمن اخیرا در مصاحبه با جس کیگل توضیح داده بود که چگونه برای بازی در دنیای سینمایی مارول مقابل رایان رینولدز توافق کرده است:

به خاطر طراحی دنیای مارول و خطوط زمانی در حال تغییرش، حالا می‌توانیم در زمان به عقب برگردیم، چون می‌دانید، علمی است، بنابراین نیازی نیست خط زمانی لوگان را تغییر دهیم، مسئله‌ای که برای من مهم بود و همین‌طور شاید برای هواداران.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *