امیر تتلو درگذشت ؛ جدایی از سحر قریشی علت مرگ خواننده ایرانی؟ [+عکس]

ادمین صفحه تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام مبنی بر درگذشت امیر تتلو خواننده ایرانی به دلیل ایست قلبی هواداران موسیقی را شوکه کرد.

از ساعاتی پیش خبر مرگ امیر تتلو خواننده رپ خارج نشین دوباره در فضای مجازی پخش شده است و حتی عکس هایی از جسد او هم دست به دست می شود. در ادامه با خبر امیر تتلو ایست قلبی همراه فیگار بمانید.

درگذشت امیر تتلو

  • سکته کردن تتلو

امیرحسین مقصودلو (متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

درگذشت امیر تتلو
امیر تتلو درگذشت, عکس درگذشت امیر تتلو, سکته کردن تتلو

امیر تتلو درگذشت

امیر تتلو، خواننده ایرانی مقیم ترکیه چندی است با خوانندگان دیگر از جمله حسین تهی و رضا پیشرو گروه موسیقی تشکیل داده و قصد اجرای بزرگترین کنسرت رپ فارسی را در سر داشت.

کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند پس از جدایی سحر قریشی از تتلو این خواننده دچار سکته قلبی شده و شاید علت مرگ او نیز همین موضوع بوده باشد. نزدیکان امیر تتلو اما ساعاتی پس از انتشار این متن عجیب در فضای مجازی فوت این خواننده ایرانی را تکذیب کردند و نوشتند:

هیچ اتفاقی نیافتاده؛ امیر فقط یکم حالش بد بود که الان بهتر شده.

عکس درگذشت امیر تتلو

درگذشت امیر تتلو
امیر تتلو ایست قلبی, مرگ امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران می باشد و تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده اما حالا یک سلبریتی مشهوری است. او از سال 1379 وقتی 17 سال داشت وارد موسیقی رپ شد تا اینکه بعد از شهرت نسبی که پیدا کرد مدتی در امارات مشغول فعالیت شد.

امیر تتلو جدیدا در کانالش نوشته است:

پشت هر مرد موفقی میلیون ها زن موفق هستن اما پشت هر زن موفقی تنها یک مرد موفق !!

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت امیر تتلو  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *