داستان شایعه ساخت سریال امیر تتلو با بازی کالین فارل چیست؟

بعضی از خبرگزاری‌ها گفته‌اند که BBC اطلاعاتی درباره ساخت سریال امیر تتلو با بازی «کالین فارل» افشا کرده است، اما این گزارش‌ها باعث بروز یک گاف جنجالی شده‌اند.

در چند ساعت اخیر، برخی رسانه‌ها با انتشار یک عکس، خبر ساخت یک سریال آمریکایی توسط «BBC» با بازی «کالین فارل» و با موضوع زندگی «امیرحسین مقصودلو»، معروف به «تتلو» را منتشر کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داستان شایعه ساخت سریال امیر تتلو با بازی کالین فارل چیست؟

پس از پیگیری‌های انجام شده، برخی رسانه‌هایی خبری به اشتباه این تصویر را منتشر کرده بودند. رسانه‌های دورغین این تصویر را از قسمت ششم سریال شوگر با بازی «کالین فارل» برداشتند. در واقع، این تصویر با ساخت سریالی درباره زندگی تتلو در «BBC» ارتباطی ندارد.

شیدا مقصودلو کیست؟ همسر سرمربی سپاهان خواهر امیر تتلو است؟

این اشتباه نشان می‌دهد که برخی رسانه‌ها در تحقیق و بررسی منابع خبری خود دقت کافی را ندارند و به سرعت خبرها را منتشر می‌کنند. این موضوع نشان دهنده اهمیت استناد به منابع معتبر و تأیید صحت خبرها قبل از انتشار آنها را دارد.

اطلاعات تکمیلی درباره پرونده قضایی امیر تتلو

بنابراین، خبری درباره ساخت یک سریال با بازی «کالین فارل» و موضوع زندگی «تتلو» توسط BBC، تاکید می‌شود که این اطلاعات نادرست بوده و تصویر منتشر شده برگرفته از یک سریال دیگر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شایعه ساخت سریال امیر تتلو با بازی کالین فارل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *