تصادف اتوبوس میدان بهمن ؛ تصادف مرگبار اتوبوس با یک دستگاه ون +[عکس]

تصادف اتوبوس میدان بهمن . برخورد مرگبار اتوبوس با ون در میدان بهمن تهران. در ادامه مطلب تصادف مرگبار در میدان بهمن همراه فیگار باشید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از برخورد مرگبار اتوبوس با ون در میدان بهمن خبر داد.

تصادف اتوبوس میدان بهمن

تصادف مرگبار اتوبوس با یک دستگاه ون +[عکس]

تصادف مرگبار در میدان بهمن
تصادف مرگبار در میدان بهمن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه با اشاره به تصادف مرگبار به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۶:۰۱ امروز این حادثه در میدان بهمن ابتدای خیابان دشت آزادگان در مقابل ایستگاه آتش نشانی شماره ۹۵ رخ داد که آتش نشانان در مدت زمان کمتر از یک دقیقه خود را به محل تصادف رساندند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی که ظاهرا تعدادی مسافر هم داشته در مسیر جنوب به شمال خیابان دشت آزادگان به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مسافربر ون وارد فضای سبز حاشیه خیابان شده که پس از برخورد با چند اصله درخت یک عابر پیاده در زیر اتوبوس گرفتار شد.

 تصادف مرگبار اتوبوس با یک دستگاه ون +[عکس]

تصادف مرگبار در میدان بهمن
تصادف مرگبار در میدان بهمن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اتوبوس بصورت عرضی در مسیر شمال به جنوب دشت آزادگان قرار گرفته بود و کاملا این مسیر مسدود بود که با تلاش آتش نشانان و عوامل پلیس راهور پس از جابجایی اتوبوس این مسیر بازگشایی شد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف اتوبوس میدان بهمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *