علت مرگ چارلبی دین لو رفت ؛ پشت پرده مرگ چارلبی دین بازیگر هالیوود [+عکس]

علت مرگ چارلبی دین لو رفت . علت مرگ ناگهانی چارلبی دین چه بود؟ در ادامه مطلب ماجرای علت مرگ چارلبی دین فاش شد همراه فیگار باشید.

چارلبی دین که سال ۲۰۰۹ از یک تصادف رانندگی خطرناک جان سالم به در برده بود روز گذشته در سن 32 سالگی درگذشت.

علت مرگ چارلبی دین لو رفت

پشت پرده مرگ چارلبی دین بازیگر هالیوود [+عکس]

مرگ ناگهانی چارلبی دین, ماجرای علت مرگ چارلبی دین فاش شد
مرگ ناگهانی چارلبی دین, ماجرای علت مرگ چارلبی دین فاش شد

سینمای هالیوود به سوگ بازیگر جوانش نشست. علت مرگ چارلبی دین هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است. چارلبی دین بازیگر نوظهور و چهره جدید سینمای هالیوود بر اثر بیماری درگذشت. بر اساس گزارش ها چارلبی دین دارنده جایزه نخل طلای جشنواره کن روز دوشنبه ۲۹ آگوست ۲۰۲۲ در بیمارستانی واقع در نیویورک بطور ناگهانی، در سن ۳۲ سالگی درگذشت. به خانواده او در مورد عفونت ویروسی ریه گفته شد و منتظر نتایج کالبد شکافی بودند.

دین پیش از بازی در «مثلث غم» به کارگردانی روبن اوستلوند، در سریال ابرقهرمانی «آذرخش سیاه» بازی کرده بود و در نقش یک قاتل بسیار ماهر در ۹ قسمت جلوی دوربین رفته بود. اولین تجربه بازیگری وی در فیلمی از آفریقای جنوبی به نام «اسپاد» در سال ۲۰۱۰ رقم خورده بود که فیلمی اقتباسی از یک رمان مردم پسند مشهور آفریقای جنوبی بود و پس از آن در سال ۲۰۱۳ وی با قسمت دوم این فیلم بار دیگر به سینما برگشته بود.

علت مرگ چارلبی دین لو رفت:

مرگ ناگهانی چارلبی دین, ماجرای علت مرگ چارلبی دین فاش شد
مرگ ناگهانی چارلبی دین, ماجرای علت مرگ چارلبی دین فاش شد

اولین تجربه بازیگری او در فیلمی از آفریقای جنوبی به نام «اسپاد» در سال ۲۰۱۰ رقم خورده بود که فیلمی اقتباسی از یک رمان مردم پسند مشهور آفریقای جنوبی بود و پس از آن در سال ۲۰۱۳ وی با قسمت دوم این فیلم بار دیگر به سینما برگشته بود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *