معرفی سریال ملکه اشک ها ؛ داستان، بازیگران و نمرات

در این مطلب به معرفی سریال ملکه اشک ها ، یکی از جدیدترین مجموعه‌های کشور کره جنوبی که ژانر عاشقانه و درام دارد، می‌پردازیم.

سریال ملکه اشک یک مجموعه کره‌ای محصول سال 2024 است که به نویسندگی «پارک جی اون»، کارگردانی «جانگ یونگ وو» و «کیم هی وون» و با بازی «کیم سو هیون» و «کیم جی وون» ساخته شده است. این سریال که از شبکه «تی‌وی‌ان» پخش می‌شد، داستان زوجی را روایت می‌کند که در شرایطی بحرانی قرار می‌گیرند و زندگی‌شان دستخوش تحولات ناگوار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ملکه اشک‌ها، داستانی پر فراز و نشیب و سرشار از احساسات را به تصویر می‌کشد. این سریال به خوبی می‌تواند مخاطب را با خود همراه کرده و او را در غم‌ها و شادی‌های زوج داستان غرق کند.

معرفی سریال ملکه اشک ها

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال ملکه اشک ها
معرفی سریال ملکه اشک ها

عوامل متعددی در موفقیت این سریال نقش داشته‌اند. داستان جذاب، بازی‌های درخشان، کارگردانی قوی و موسیقی متن زیبا، همگی از جمله عواملی هستند که باعث شده‌اند تا ملکه اشک‌ها به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در سال 2024 اخیر تبدیل شود.  در ادامه به معرفی معرفی سریال Queen of Tears در بخش داستان می‌پردازیم.

داستان سریال ملکه اشک ها

معرفی سریال ملکه اشک ها

ملکه اشک‌ها، داستانی پر فراز و نشیب و احساسی را از بحران و رستگاری عشق به تصویر می‌کشد. این سریال حول محور عشق بین «هونگ هه این» با بازی «کیم جی وون»، وارث نسل سوم گروه کویینز، و «بک هیون وو» با بازی «کیم سو هیون»، پسر کشاورزان اهل یونگ‌دو ری می‌چرخد.

تریلر سریال ملکه اشک ها

بازیگران سریال Queen of Tears

معرفی سریال ملکه اشک ها
معرفی سریال ملکه اشک ها

«کیم سو هیون» و «کیم جی وون»، دو بازیگر مشهور کره‌ای، در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. آنها با بازی‌های درخشان خود، به شخصیت‌های داستان جان می‌بخشند و باعث می‌شوند تا مخاطب به طور کامل با آنها همذات‌پنداری کند. در ادامه بازیگران این سریال را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیم سو هیون در نقش بک هیون وو

معرفی سریال ملکه اشک ها

«کیم سو هیون» متولد 16 فوریه 1988 (27 بهمن 1366) یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین بازیگران کره جنوبی است. او با بازی در سریال‌های مشهوری مانند آفتاب در من، دونگ‌ایل و یئوجین، تولید کننده و هتل ماه روشن به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت. او افتخارات و دستاوردهای زیادی در طول دوران حرفه‌ای خود داشته که از آن‌ها می‌توان به چهار جایزه هنری بکسانگ، دو جایزه ناقوس بزرگ و یک جایزه فیلم اژدهای آبی اشاره کرد.

کیم جی وون در نقش هونگ هه این

معرفی سریال ملکه اشک ها
معرفی سریال ملکه اشک ها

«کیم جی وون» متولد 19 اکتبر 1992 (27 مهر 1371)، یک بازیگر زن کره‌ای است که با بازی در سریال‌های مشهوری مانند وارثان، نسل خورشید، مبارزه برای راهم، سرگذشت آسدال، دلباخته در شهر، خاطرات رهایی من و ملکه اشک به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است.

«کیم جی وون» در سال 2012 با بازی در فیلم کوتاه رومئو، جولیت و بانی و کلاید به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او سپس در سال 2013 با بازی در سریال وارثان در نقشی کوتاه، به طور رسمی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

پارک سونگ هون در نقش یون اون سونگ

معرفی سریال ملکه اشک ها

پارک سونگ هون متولد 18 فوریه 1985 (29 بهمن 1363)، یک بازیگر اهل کره جنوبی است. او فعالیت هنری خود را با نقشی کوتاه در فیلم یخ زده آغاز کرد. «پارک سونگ هون» بیشتر با بازی در نمایش‌های گربه اتاق زیرشیروانی، پسران تاریخ شناخته می‌شود و با ایفای نقش اصلی در نمایش دانش‌آموزان نمونه به شهرت رسید.

او با نقش‌های مکمل در سریال‌های سه روز، شش اژدهای پرنده و رویاپردازی نکن از شبکه «اس‌بی‌اس»، مورد توجه قرار گرفت، اما بازی در فیلم گونیام: تیمارستان جن‌زده و سریال تنها کسی که دارم شبکه «کی‌بی‌اس ۲» باعث افزایش شهرت او شد.

کواک دونگ یون در نقش هونگ سو چول

معرفی سریال ملکه اشک ها
معرفی سریال ملکه اشک ها

«کواک دونگ یون» متولد 19 مارس 1997 (29 اسفند 1375)، بازیگر و موسیقی‌دان بااستعداد اهل کره جنوبی است که با بازی در سریال‌ها و فیلم‌های متعدد، قلب مخاطبان را به دست آورده است.

«کواک دونگ یون» در سال 2012 با بازی در سریال خانواده جدید به طور رسمی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او با بازی درخشان خود در این سریال، جایزه بهترین بازیگر جوان را در جوایز درامای کره از آن خود نمود.

نقدها و نمرات سریال Queen of Tears

معرفی سریال ملکه اشک ها

ملکه اشک‌ها از زمان پخش، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان روبرو شده است. این سریال در قسمت پایانی خود، ریتینگ 24.850 را کسب کرد و به پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه تی‌وی‌ان تبدیل شد. همچنین، رکورد سومین سریال پربیننده تاریخ تلویزیون کابلی کره جنوبی را نیز به خود اختصاص داد.

نقد سریال ملکه اشک ها توسط منتقدان و کاربران، با نمرات بالا و بسیار خوبی همراه بود. این فیلم از وب‌سایت MyDramaList نمره 8.9 از 10 و از Imdb نمره 8.3 از 10 را دریافت کرد.

جمع بندی

معرفی سریال ملکه اشک ها
معرفی سریال ملکه اشک ها

در این مطلب به معرفی سریال ملکه اشک ها پرداختیم. اگر به دنبال سریالی هستید که داستانی پرکشش و احساسی داشته باشد، بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذارد و شما را به دنیای عشق و بحران ببرد، ملکه اشک‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *