معرفی فیلم انواع مهربانی (Kind of Kindness) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی فیلم انواع مهربانی (Kind of Kindness) به کارگردانی یورگوس لانتیموس که اخیراً در جنشواره کن نمایش داده شد، بپردازیم.

انواع مهربانی، فیلمی آنتولوژی و پوچ‌گرایانه، محصول سال 2024 به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» و نویسندگی مشترک او با «افتیمیس فیلیپو» است. این فیلم که ستارگانی همچون «اما استون»، «جسی پلمونس»، «ویلم دفو»، «هانگ چائو» و «مارگارت کوالی» را در خود جای داده، روایتگر داستان‌هایی مجزا با محوریت مهربانی در دنیایی بی‌معنا است.

معرفی و نقد فیلم‌های اکران شده در جشنواره کن 2024


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین نمایش جهانی فیلم Kind of Kindness در 17 می 2024 (28 اردیبهشت 1403) در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن رقم خورد. تاریخ اکران فیلم Kind of Kindness برای 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) توسط سرچلایت پیکچرز در ایالات متحده و در 28 ژوئن 2024 (7 تیر 1403) در ایرلند و بریتانیا برنامه ریزی شده است.

معرفی فیلم انواع مهربانی

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی فیلم انواع مهربانی
معرفی فیلم انواع مهربانی

انواع مهربانی، دومین فیلم «لانتیموس» از سال قبل تا الان است. او در 2023 فیلم Poor Things را اکران کرد که با نظرات مثبت منتقدان همراه بود و توانست مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. در ادامه این مقاله به معرفی فیلم Kind of Kindness می‌پردازیم.

داستان فیلم انواع مهربانی

معرفی فیلم انواع مهربانی

فیلم انواع مهربانی که با عنوان افسانه سه‌گانه نیز توصیف می‌شود، از سه داستان مجزا، اما به هم مرتبط تشکیل شده است. بخش اول با عنوان مرگِ آر.ام.اف. در مورد مردی است که پس از جدایی از رئیس قدرتمندش به دنبال کنترل سرنوشت خود می‌گردد.

بخش دوم با عنوان آر.ام.اف. در حال پرواز است مردی را به تصویر می‌کشد که با شک و تردید همسرش را که پس از گزارش مفقودی بازگشته، به عنوان یک فرد جایگزین در نظر می‌گیرد. بخش پایانی با عنوان آر.ام.اف. ساندویچ می‌خورد بر تلاش یک فرقه‌گرا برای یافتن فردی خاص با توانایی احیای مردگان تمرکز دارد.

تریلر فیلم انواع مهربانی

بازیگران فیلم Kind of Kindness

معرفی فیلم انواع مهربانی
معرفی فیلم انواع مهربانی

در سپتامبر 2022، نشریه «ددلاین» گفت که «یورگوس لانتیموس» و «افتیمیس فیلیپو» در حال نوشتن فیلمنامه فیلمی با عنوان «AND» (با حروف بزرگ) برای کمپانی‌های «المنت پیکچرز» و «فیلم4» هستند. «سرچلایت پیکچرز» نیز وظیفه توزیع این اثر را برعهده خواهد داشت. «یورگوس لانتیموس» علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، کارگردانی این اثر را نیز برعهده خواهد داشت.

اما استون در نقش ریتا، لیز و امیلی

معرفی فیلم انواع مهربانی

«امیلی جین اما استون» متولد 6 نوامبر 1988 (15 آبان 1367)، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که در دنیای سینما به شهرت و افتخارات فراوانی دست یافت. او تاکنون نامزد و برنده جوایز متعددی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده است.

«اما استون» در سال 2017 با کسب بالاترین دستمزد در بین بازیگران زن، به عنوان یکی از پردرآمدترین چهره‌های هالیوود شناخته شد. نام او دو بار در سال‌های 2013 و 2017 در فهرست 100 ستاره ثروتمند فوربز درج شد.

جسی پلمونس در نقش رابرت، دنیل و اندرو

معرفی فیلم انواع مهربانی
معرفی فیلم انواع مهربانی

«جسی پلمونس» متولد 2 آوریل 1988 (13 فروردین 1367)، یکی از بازیگران شناخته شده اهل ایالات متحده است. او بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال تحسین شده بریکینپگ بد شناخته شد.

ویلم دفو در نقش ریموند، جرج و اومی

معرفی فیلم انواع مهربانی

«ویلیام جیمز دفو» متولد 22 ژوئیه 1955 (31 خرداد 1334) بازیگر آمریکایی است که در طول دوران حرفه‌ای خود، درخشش بی‌نظیری در عرصه سینما داشته و افتخارات و جوایز متعددی را به دست آورد. «دفو» با بازی در فیلم‌های مختلفی در ژانرهای گوناگون، توانایی و استعداد خود را به اثبات رسانده و نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد.

نقدها و نمرات فیلم Kind of Kindness

معرفی فیلم انواع مهربانی
معرفی فیلم انواع مهربانی

نقد فیلم انواع مهربانی توسط منتقدان و کاربران، با نمرات مثبتی خوبی همراه بود. این فیلم از وب‌سایت Rotten Tomatoes نمره 81 از 100، از Metacritic نمره 72 از 100، از وب‌سایت IGN نمره 9 از 10 و از Imdb نمره 7 از 10 را دریافت کرد. در ادامه نظر برخی از منتقدان در مورد فیلم Kind of Kindness را مشاهده خواهید کرد.

IGN / سیدارت آدلاخا: 90

«یورگوس لانتیموس» با سه داستان خشن، سرگرم‌کننده و پوچ درباره عشق و وسواس به دوران پوچ گرایی ناخوشایند خود بازمی‌گردد. گروه بازیگران ثابت فیلم، به رهبری «اما استون» و «جسی پلمونس»، نمایشگاهی از تطبیق پذیری ارائه می‌دهند که در آن با کارگردان در طول موج خاص او همراه می‌شوند و منجر به نزدیک به 3 ساعت سرگرمی آزاردهنده خواهند شد.

Collider / چیس هاچیسون: 80

همانطور که او در گذشته انجام داده است، این فیلم با ترکیبی از حس شوخ طبعی سیاه متمایز فیلمساز که گاهی اوقات با چیزی نزدیکتر به یک وحشت جامعه شناختی عجیب‌تر معاشقه می‌کند، به کالبدشکافی بی‌رحمی معمولی عشق و روابط می‌پردازد.

Screen Daily / فیونولا هالیگان: 80

پادشاه معنویت موج عجیب یونان مجموعه‌ای عمیقاً گیج‌کننده، سرگیجه آور و تاریک از داستان‌های به هم مرتبط را ساخته است که به طرز ناهماهنگی سرگرم‌کننده و عجیب و غریب هیجان انگیز هستند.

جمع بندی

معرفی فیلم انواع مهربانی

«یورگوس لانتیموس» توانسته بار دیگر بینندگان و منتقدان را با فیلم جدید خود شگفت‌زده کند و یک اثر ماندگار ارائه دهد. اگر به دنبال جدیدترین کمدی سیاه هستید که داستان‌های جذاب و عجیب ارائه دهد، فیلم انواع مهربانی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *