معرفی تمام فیلم‌های ترسناکی که قرار است از دنیای ترسناک وینی پو ساخته شوند

پس از اکران فیلم جدید وینی-پوه: خون و عسل 2، کمپانی Jagged Edge Productions از برنامه‌های خود برای خلق یک دنیای سینمایی ترسناک با محوریت فیلم های ترسناک دنیای وینی پو رونمایی کرد.

پس از موفقیت بسیار محدود مالی فیلم های وینی پو : خون و عسل، «ریس فریک-واترفیلد»، کارگردان این آثار، برنامه خود را برای گسترش دنیای ترسناک خلق‌شده‌اش اعلام کرد و از ساخت فیلم های ترسناک دنیای وینی پو که بر اساس دیگر شخصیت‌های کلاسیک کودکی هستند، خبر داد.

تاکنون تایید شده که فرانچایز وینی پو شامل فیلم‌های بامبی، پیتر پن و پینوکیو است و ما بازسازی‌‌هایی با حال و هوای ترساک را خواهیم دید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پس از ورود وینی پوه به مالکیت عمومی در سال 2022، اولین فیلم بازسازی‌شده‌ی ترسناک آن در سال 2023 اکران شد و توانست لقب یکی از بدترین فیلمهای ترسناک 2023 را به نام خودش بکند. در این فیلم، «پو» و «پیگلت» به عنوان قاتلانی تشنه‌ی خون به تصویر کشیده شدند که به دنبال انتقام از «کریستوفر رابین»، دوستشان، هستند که آن‌ها را پس از رفتن به دانشگاه رها کرده بود.

معرفی فیلم های ترسناک دنیای وینی پو

در ادامه لیست فرانچایز وینی پو را مشاهده خواهید کرد. این لیست توسط تیم تحریریه فیگار جمع‌آوری شده است.

فیلم های ترسناک دنیای وینی پو
فیلم های ترسناک دنیای وینی پو

با وجود دریافت نقدهای منفی از سوی منتقدان، افزایش علاقه‌ی مردم به فیلم، زمینه‌ساز ساخت وینی پو خون و عسل 2 و در نهایت، دنیای سینمایی ترسناک شد که «فریک واترفیلد»، آن را دنیای کودکی وارونه نامیده است.

این دنیای سینمایی، شاهد بازسازی‌های ترسناک بیشتری در سال‌های آینده خواهد بود و در نهایت، تمام شخصیت‌های اصلی در یک فیلم مشترک که قرار است در سال 2025 اکران شود، با هم متحد خواهند شد.

Bambi: The Reckoning

فیلم های ترسناک دنیای وینی پو

  • کارگردان: دن آلن
  • بازیگران: رکسان مک کی، نیکولا رایت، تام مولهرون، سمیرا مایتی
  • تاریخ انتشار: 2024

یکی از بازسازی‌های ترسناک تایید شده برای دنیای وارونه‌ی کودکی فیلم وینی پو pooh ، بامبی: انتقام (Bambi: The Reckoning) است که روایتی ترسناک بر اساس رمان سال 1923، با عنوان بامبی، زندگی در جنگل نوشته‌ی «فلیکس سالتن» دارد.

داستان فیلم، زنی جوان به نام «زانا» و پسرش «بنجی» را دنبال می‌کند که پس از تصادف ماشین، در جنگل سرگردان می‌شوند. آن‌ها در جستجو برای کمک به آهویی هیولایی و وحشی به نام بامبی برمی‌خورند؛ آهویی که تشنه‌ی گوشت انسان است. حالا «زانا» و «بنجی» باید راهی برای فرار از جنگل و نجات جانشان پیدا کنند.

مشابه با فیلم های وینی پو ، Bambi: The Reckoning نیز پس از منقضی شدن حق ‌تألیف رمان اصلی ساخته شد. تاریخ اکران فیلم ترسناک بامبی هنوز تایید نشده است؛ اما با توجه به تکمیل فیلمبرداری در تاریخ 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402)، فیلم در مرحله‌ی پس از تولید قرار دارد.

بهترین فیلم ها با تعداد کشته زیاد در ژانر اسلشر

Peter Pan’s Neverland Nightmare

فیلم های ترسناک دنیای وینی پو
فیلم های ترسناک دنیای وینی پو
  • کارگردان: اسکات جفری
  • بازیگران: فیلیپ فیلمار، کیت گرین، میشل ماینرز، ایین تینگلی
  • تاریخ انتشار: هالووین 2024

کمی بعد از اکران فیلم وینی پو خون و عسل 2 ، کمپانی «جاج پروداکشنز» (Jagged Productions) ساخت فیلم ترسناک دیگری را تایید کرد که این بار بر اساس داستان «پیتر پن» اثر «جِی.ام. بری» ساخته می‌شد.

فیلم پیترپن: کابوس هرگزآباد، نسخه‌ای تاریک‌تر و پیچیده‌تر از پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که از بزرگ شدن سر باز می‌زند. داستان حول محور تلاش‌های «وندی دارلینگ» برای نجات برادرش مایکل می‌چرخد که توسط «پیتر پن» ربوده شده و به هرگزآبادی وحشتناک‌تر برده شده است.

گفته می‌شود قرار است در این فیلم، «تینکربل»، پری دوست داشتنی «پیتر»، با ظاهری کاملاً متفاوت ظاهر شود، شخصیتی کاملاً در تضاد با «پری» درخشان و مهربانی که مخاطبان تا به حال دیده‌اید.

داستان «پیتر پن» طی سال‌ها بازسازی‌های متعددی در سینما و ادبیات داشته است؛ اما پیترپن: کابوس هرگزآباد اولین بازسازی با حال و هوای ترسناک محسوب می‌شود. فیلمبرداری این اثر قرار است در ماه همین ماه (ماه مه) آغاز شود و اکران آن برای هالووین در نظر گرفته شده است. تصاویر اولیه‌ی منتشر شده از فیلم، نویدبخش یکی از برترین فیلم های ترسناک 2024 است.

Pinocchio Unstrung

فیلم های ترسناک دنیای وینی پو

  • کارگردان: ریس فریک-واترفیلد، اسکات چمبرز
  • بازیگران: نامشخص
  • تاریخ انتشار: نوامبر 2024

در ژانویه 2024، کمپانی Jagged Edge Productions از ساخت فیلم ترسناک دیگری بر اساس رمان ماجراهای پینوکیو، نوشته «کارلو کلودی» خبر داد. این فیلم با عنوان پینوکیو: درهم شکسته (Pinocchio Unstrung)، نسخه‌ای ترسناک‌تر و منزجرکننده‌تری از عروسک مشهور پینوکیو به مخاطبان ارائه می‌کند و دنیای ترسناک «ریس فریک-واترفیلد» را گسترش می‌دهد.

داستان اصلی پینوکیو حتی بدون تغییر هم با تصاویری از نهنگ هیولا و نفرین وحشتناک جزیره لذت که پسرهای شرور را به الاغ تبدیل می‌کند، داستانی نسبتاً ترسناک است؛ اما تصاویر اولیه منتشر شده از این عروسک، قطعا خبر از اتفاقات جدید و غیرمنتظره‌ای می‌دهد. هنوز خلاصه داستان اصلی و بازیگران فیلم پینوکیو: درهم شکسته اعلام نشده‌اند؛ اما اولین طرح‌های اولیه فیلم، در انتهای تیتراژ وینی پوه 2 منتشر شد.

این تصاویر به وضوح نشان می‌دهند که این پینوکیوی جدید، همان عروسک شاد و کنجکاوِ شناخته‌شده‌ی مخاطبان نیست. ساخت فیلم قرار است در تابستان 2024 آغاز شود و اکران احتمالی آن در سینماها، تا نوامبر 2024 برنامه‌ریزی شده است.

Poohniverse: Monsters Assemble

فیلم های ترسناک دنیای وینی پو
فیلم های ترسناک دنیای وینی پو
  • کارگردان: ریس فریک-واترفیلد
  • بازیگران: اسکات چمبر، مگان پلاکتیو، رکسان مک کی، لوئیس سانتر
  • تاریخ انتشار: 2025

در مارس 2024، اعلام شد که فیلم های وینی پو قرار است گسترش عظیمی را به چشم خود ببینند. کمپانی «جاج پروداکشنز»، از ساخت اولین فیلم ترکیبی خود در دنیای وارونه‌ی کودکی خبر داد. این فیلم با عنوان پرونیورس: گردهمایی هیولاها، قرار است «وینی-پوه»، «پیگلت»، «پیتر پن»، «تینکربل» و دیگر شخصیت‌ها را برای ایجاد هرج و مرج و کشتار بیشتر، گرد هم آورد.

کمپانی Jagged Edge Productions همچنین از حضور شخصیت‌های زیبای خفته، کلاه‌برد دیوانه و جیرجیرک سخنگو در این فیلم با ظاهری ترسناک خبر داد. اولین پوستر منتشر شده از فیلم، تمام شخصیت‌های محبوب را نشان می‌دهد که آماده ایجاد آشوب و گرفتن انتقام از کسانی هستند که قبلاً از خشم آن‌ها جان سالم به در برده‌اند.

«اسکات چمبرز»، بازیگر نقش «کریستوفر رابین» در فیلم وینی پو خون و عسل 2 ، این فیلم ترکیبی را فرصتی برای بازسازی دنیایی مانند مارول و انتقام‌جویان می‌داند؛ اما این بار با گروهی از شخصیت‌های شرور. حضور «چمبرز» در نقش «کریستوفر رابین» در این فیلم ترکیبی در کنار «راکسان مک‌کی»، «مگان پلاسیتو» و «لوئیس سانتر» تایید شده است.

بهترین قاتلین فیلم های اسلشر

Winnie The Pooh: Blood and Honey 3

فیلم های ترسناک دنیای وینی پو

  • کارگردان: ریس فریک-واترفیلد
  • بازیگران: نامشخص
  • سال انتشار: نامشخص

فقط دو روز پس از اکران سینمایی دومین نسخه از فیلم های وینی پو ، کمپانی Jagged Edge Productions اعلام کرد که فیلم سوم با محوریت وینی-پوه 3 را فیلمبرداری خواهد کرد. ساخت فیلم وینی-پوه: خون و عسل ۳ تایید شده است و می‌خواهد به کشتارهای این خرس وحشی ادامه دهد.

پایان دومین فیلم فرانچایز وینی پو با افشاگری‌های شوکه‌کننده‌ای درباره‌ی گذشته این خرس وحشی با بهترین دوست سابقش، «کریستوفر رابین» همراه بود و فیلم سوم می‌تواند با پیچش‌های جدید، داستان تکان‌دهنده آن‌ها را گسترش دهد. برای «وینی-پوه: خون و عسل ۳» بودجه‌ای حتی بیشتر از دو فیلم قبلی در نظر گرفته شده و قرار است شخصیت‌های بیشتری به داستان اضافه شوند.

سوالات متداول

فیلم های وینی پو چند تا هستند؟

تاکنون 2 فیلم از این مجموعه منتشر شده و فیلم سوم نیز در حال تولید است.

فیلم وینی پو pooh 3 در چه تاریخی اکران خواهد شد؟

هنوز تاریخ اکران دقیق فیلم فیلم ترسناک وینی پو 3 مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب فیلم های ترسناک دنیای وینی پو چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *