معرفی سریال داریوش ؛ داستان، تاریخ پخش و بیوگرافی بازیگران

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سریال داریوش به کارگردانی و بازی هادی حجازی‌فر بپردازیم که تاریخ انتشار و پوستر آن به تازگی در دسترس قرار گرفت.

سریال ایرانی داریوش به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» و تهیه‌کنندگی «نوید محمودی»، یکی از جدیدترین آثار نمایش خانگی است که به تازگی معرفی شد و تاریخ انتشار آن اعلام گردید. این سریال اولین تجربه کارگردانی «هادی حجازی‌فر» در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال داریوش از چهارشنبه 30 خردادماه از طریق یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی اعلام شد. داریوش پس از پایان سریال افعی تهران به کارگردانی «سامان مقدم» روی آنتن خواهد رفت و مخاطبان را به تماشای داستانی جدید دعوت می‌کند.

معرفی سریال داریوش

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

تاریخ پخش سریال داریوش
پوستر مجموعه داریوش

در این سریال بازیگرانی همچون «هادی حجازی‌فر»، «سحر دولتشاهی»، «مهرداد صدیقیان»، «عباس جمشیدی‌فر»، «ژیلا شاهی»، «رامین راستاد»، «محسن قصابیان»، «امیر نوروزی» و «رایان سرلک» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال داریوش

معرفی سریال داریوش

داستان مجموعه داریوس در ژانر اجتماعی و سیاسی روایت می‌شود و داستان زندگی مردی به نام «داریوش» را به تصویر می‌کشد. همچنان جزئیات زیادی از داستان این سریال مشخص نیست و برای اطلاع از جزئیات باید تا زمان انتشار منتظر باشیم.

تریلر سریال داریوش

بازیگران سریال داریوش

معرفی سریال داریوش
معرفی سریال داریوش

«سحر دولتشاهی» که تا دو هفته گذشته در سریال افعی تهران حضور داشت، با گریمی متفاوت در داریوش جلوی دوربین رفته است. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال می‌پردازیم.

هادی حجازی‌فر

معرفی سریال داریوش

«هادی حجازی‌فر»، متولد 31 خرداد 1355، بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او تحصیلات خود را در رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند و در سال 1377 وارد این دانشگاه شد.

«حجازی‌فر» فعالیت بازیگری خود را در دوران دانشجویی با ایفای نقش در فیلم مزرعه پدری (1383) آغاز کرد. طی دهه بعد، او نقش‌های محوری در آثار سینمایی «محمدحسین مهدویان» همچون ایستاده در غبار (1394)، ماجرای نیمروز (1395)، لاتاری (1396) و ماجرای نیمروز: رد خون (1397) را بر عهده گرفت.

سحر دولتشاهی

معرفی سریال داریوش
معرفی سریال داریوش

«سحر دولتشاهی»، بازیگر اهل ایران، در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. اولین حضور او در سینما و تئاتر، فیلم چهارشنبه‌سوری (1384) و نخستین کار حرفه‌ای او مجموعه تلویزیونی نیمروز خواب آلود (1380) بوده است. «دولتشاهی» دو بار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده است.

مهرداد صدیقیان

معرفی سریال داریوش

«مهرداد صدیقیان» متولد 30 بهمن 1367، بازیگر توانمند ایرانی است که از سال 1384 با بازی در فیلم عصر جمعه فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه سینما آغاز کرد. او در طول این سال‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و توانسته است با استعداد و هنرنمایی خود، جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کند.

«صدیقیان» برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های اتوبوس شب (1385) و ماجرای نیمروز (1395) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است. این دو فیلم از جمله آثار برجسته کارنامه هنری او به شمار می‌روند که در آنها با به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود، نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کرده است.

عباس جمشیدی‌فر

معرفی سریال داریوش
معرفی سریال داریوش

«عباس جمشیدی‌فر» متولد 17 شهریور 1359 از جمله بازیگران مطرح و شناخته‌شده ایرانی است که در عرصه‌های مختلف تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. «جمشیدی‌فر» فعالیت هنری خود را در اواخر دهه 1370 با بازی و نویسندگی در چند تئاتر آغاز کرد. او در این دوران با پشتکار و تلاش فراوان، استعداد و ذوق هنری خود را در عرصه هنرهای نمایشی به اثبات رساند.

جمع بندی

معرفی سریال داریوش

انتظار می‌رود داریوش با توجه به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» و حضور بازیگران مطرح، یکی از سریال‌های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی در تابستان 1403 باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *