بررسی و معرفی بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید

در این نوشتار قرار است به بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید بپردازیم. اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید، در این نوشتار با ما باشید.

فیلم‌های ترسناک طرفداران خاص خود را دارند. فیلم‌سازان، سال‌ها است که به ساخت چنین آثاری مشغول هستند. این اثرها هر چقدر ترسناک‌تر باشند، طرفدار بیشتری پیدا کرده و به شهرت بسیاری می‌رسند.

خیلی از این آثار با گذشت سال‌های زیادی از زمان تولیدشان، همچنان نیز در یاد و خاطر مخاطبان پررنگ هستند. اگر شما نیز طرفدار این ژانر هستید یا علاقه دارید این آثار را حتی برای یک‌بار هم که شده تماشا کنید، نوشتار بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید را مطالعه کنید.

فیگار به معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های ترسناک 2022 پرداخته است که با کلیک بر روی لینک می‌توانید از این آثار مطلع شوید و در صورت تمایل به تماشای آنان بنشینید.

بررسی و معرفی بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید

با ما همراه باشید

در ادامه نوشتار بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید به معرفی آثار موجود در فهرست زیر، پرداخته‌ایم:

بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید
بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید

بهترین فیلم‌ های ترسناک تمام دوران نمی‌خواهند امشب راحت بخوابید، اما چرا؟ چون ما در فیگار شاخص‌ترین آن‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم. تماشای بهترین فیلم ترسناک از بین عناوین مختلف سینمایی، راهی عالی برای کشف ترس‌های ما است و البته اکثر این آثار راه مقابله با آن ترس را نیز به ما آموزش می‌دهند.

در اینستاگرام بخوانید:


در ادامه با فیگار همراه باشید تا با بهترین فیلم های ترسناک آشنا شوید. فیلم‌هایی که قرار است خواب را از شما بگیرند.

Ginger Snaps

بهترین فیلم ترسناک
بهترین فیلم ترسناک
  • کارگردان: جان فاوست
  • نویسندگان: جان فاوست ، کارن والتون
  • ژانر: ترسناک ، جادویی ، غمگین
  • تاریخ انتشار: سال 2000 میلادی
  • امتیاز: 6.4 از IMDb
  • بازیگران: جینجر اسنپس، کاترین ایزابل، کریس لمچه، میمی راجرز، جسی ماس

زنجبیل میزند یکی از ترسناک ترین فیلم ها به کارگردانی جان فاوست و بازی امیلی پرکینز است که به خوبی می‌تواند ترس‌های شما را به چالش بکشد. داستان درباره دو خواهر که به شدت از مرگ می‌ترسند شکل گرفته است.

آنان که از خانه و خانواده خود طرد شده‌اند و در محله‌ای درون حومه شهر خود زندگی می‌کنند، درگیر ماجرایی عجیب و ترسناک می‌شوند. یکی از آن‌ها توسط گرگینه‌ای وحشتناک گاز گرفته می‌شود و آن‌ها باید با عواقب این موضوع کنار بیایند.

در این فیلم کارگردان به طرز ماهرانه‌ای بین وحشت، کمدی سیاه تعادل برقرار می‌کند و هرگز از لحظه‌های خشن داستان دوری نمی‌کند. این فیلم یک فیلم فوق العاده تلخ است. برخی از شخصیت‌های فرعی آنطور که می‌توانستند کاملاً درک نمی‌شوند. این مسئله به ویژه در مورد مادر دختران (با بازی میمی راجرز) صدق می‌کند، که به نظر می‌رسد همیشه در آستانه ایفای نقش مهمی در داستان است، اما هرگز کامل او را نمی‌فهمیم.

Ginger Snaps در حالی که مشکل شخصیت‌پردازی دارد، ساختار روایی بسیار منطقی و پر قدرتی را به تصویر می‌کشد و این نکته فیلم را به یک فیلم ترسناک هوشمندانه تبدیل می‌کند، فیلمی که شما را در سطح بسیار عمیق عصبی نگه می‌دارد.

Candyman

بهترین فیلم ترسناک
بهترین فیلم ترسناک
  • کارگردان: برنارد رز
  • نویسندگان: کلایو بارکر، برنارد رز
  • ژانر: ترسناک
  • تاریخ انتشار: سال 1992 میلادی
  • امتیاز: 6.7 از IMDb
  • بازیگران: ویرجینیا مدسن، تونی تاد، زاندر برکلی، کاسی لمونز، ونسا ویلیامز

آب نبات یکی از جذاب ترین فیلم های ترسناک قدیمی است، که داستان زیبای این فیلم به نوشتار کلایو بارکر و برنارد رز بیننده را به خوبی به چالش می‌کشد. داستان از جایی آغاز می‌شود که یک روح قاتل با یک قلاب در دستانش، به طور تصادفی توسط Candyman، دانش آموزی کنجکاو که در حال تحقیق در مورد اسطوره هیولا است احضار می‌شود.

موسیقی متن فیلم را فیلیپ گلس ساخته که یکی از برترین موسیقی‌های متن تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم در سایت راتن تومیتوس با امتیاز ۷۴٪ یک “گوجه‌فرنگی رسیده” محسوب می‌شود و وبگاه “آل‌مووی” نیز از این فیلم تقدیر کرده و از آن به عنوان “فیلمی فراموش‌نشدنی، هوشمندانه و شاعرانه” یادکرده و آن را “بهترین اقتباس سینمایی از یکی از داستان‌های بارکر” نامیده است.

در فهرست ۱۰۰ سکانس ترسناک برتر تاریخ سینما در شبکه تلویزیونی “براوو”ی آمریکا، سکانسی که در آن کندی‌من کت خود را باز می‌کند و زنبورهایی که سرتاسر بدنش را گرفته‌اند نمایان می‌شوند، ۷۵مین سکانس ترسناک سینما نام گرفته است.

شخصیت “کندی‌من” در “۱۳ شرور برتر فیلم‌های اسلشر” در وبسایت “Bloody Disgusting” در رتبه هشت قرار دارد؛ و همین رتبه را در “۱۱ شخصیت اشلشر برتر سینما” به انتخاب وبسایت “UGO Networks” نیز حفظ کرد.

بازیگری که نقش کندی‌من را بازی کرد، تونی تاد، برای این نقش مورد تقدیرهای فراوان قرار گرفته‌است و در “۱۰۰ ایفای نقش برتر سینما در فیلم‌های ترسناک” به انتخاب وبگاه “Retrocrush” در رتبه ۵۳ قرار گرفته‌است. در فهرست ۱۰۰ فیلم دلهره‌آور برتر تاریخ سینما از دیدگاه بنیاد فیلم آمریکا، این فیلم نامزد شد ولی نتوانست در ۱۰۰ فیلم برتر جای بگیرد.

Poltergeist

ترسناک ترین فیلم ها
بهترین فیلم ترسناک که باید ببینیم
  • کارگردان: توبی هوپر
  • نویسندگان: استیون اسپیلبرگ، مایکل گریس، مارک ویکتور
  • ژانر: ترسناک
  • تاریخ انتشار: سال 1982 میلادی
  • امتیاز: 7.3 از IMDb
  • بازیگران: کریگ تی نلسون، جوبت ویلیامز، بئاتریس استریت، دومینیک دان، الیور رابینز

پولترگیست، بهترین فیلم ترسناک که هر بیننده‌ای را به چالش می‌کشد، با امتیاز 7.3 از IMDb به خوبی تواسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. این اثر به روایت داستان خانه یک خانواده که توسط انبوهی از ارواح شیطانی تسخیر شده است می‌پردازد. اعضای این خانواده که ساکنین خانه هستند باید با چالش‌های بسیاری روبرو شوند.

صحنه‌ای از این فیلم به‌عنوان هشتادمین سکانس ترسناک سینمایی در «۱۰۰ تا از ترسناک‌ترین سکانس‌های سینما» به انتخاب وبگاه «براوو» شناخته شد. انجمن منتقدان فیلم شیکاگو در لیست ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما آن را در رتبهٔ ۲۰ قرار داد.

در ۱۰۰ سال… ۱۰۰ هیجان به انتخاب بنیاد فیلم آمریکا (بفا)، که فهرستی از ۱۰۰ فیلم برتر آمریکایی در ژانر دلهره‌آور یا هیجان‌انگیز است، پولترگایست در رتبهٔ ۸۴ قرار گرفت. این فیلم هم‌چنین نامزد سه جایزه اسکار شد.

Jennifer’s Body

بهترین فیلم ترسناک که باید ببینیم
بهترین فیلم ترسناک که باید ببینیم
  • کارگردان: کارین کوساما
  • نویسنده: دیابلو کودی
  • ژانر: کمدی ، ترسناک
  • تاریخ انتشار: سال 2009 میلادی
  • امتیاز: 5.4 از IMDb
  • بازیگران: مگان فاکس، آماندا سیفرید، جانی سیمونز، آدام برودی، خوان رایدینگر

بدن جنیفر فیلمی ترسناک است که با کمدی جذابش به خوبی توانسته لقب یکی از بهترین فیلم های ترسناک قرن 21 را به خود اختصاص دهد. فیلمی که به کارگردانی کارین کوماسا و با بازی مگان فاکس و داستان کمدی، ترسناکش به خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند.

اگر شما نیز به دنبال فیلمی هستید که علاوه بر انتقال حس ترس بتواند شما را برای لحظاتی هم که شده، بخنداند، فیگار به شما این فیلم را پیشنهاد می‌کند. داستان درباره یک دختر دبیرستانی است که به تازگی تسخیر شده است.

او که تبدیل به یک سوکوبوس می‌شود که در کشتن همکلاسی‌های مرد خود تخصص ویژه‌ای دارد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا بهترین دوست او می‌تواند به این وحشت و جنایت پایان دهد؟

مگان فاکس بازی بسیارخوبی درنقش جنیفر ارایه کرده است.شاید باورش مشکل باشد اما کالبد جنیفر اولین نقش اصلی در دوران حرفه ای مگان فاکس به شمار می رود. فاکس مخصوصا با بازی در دوران حرفه‌ای مگان فاکس به شمارمی‌رود.

فاکس مخصوصا با بازی دردوفیلم ترانسفورمر به شهرت رسید؛ فیلم هایی که بنا به ذات وماهیت شان فرصت چندانی برای هنرنمایی در اختیار فاکس قرار نداده بودند.مگان فاکس در کالبد جنیفر موفق شده یکی از به یادماندنی ترین کاراکترهای خون آشام تاریخ سینما را خلق کند.

The Shining

ترسناک ترین فیلم ها
بهترین فیلم ترسناک که باید ببینیم
  • کارگردان: استنلی کوبریک
  • نویسندگان: استیون کینگ، استنلی کوبریک، دایان جانسون
  • ژانر: درام ، ترسناک
  • تاریخ انتشار: سال 1980 میلادی
  • امتیاز: 8.4 از IMDb
  • بازیگران: جک نیکلسون، شلی دووال، دنی لوید، اسکاتمن کروترز، بری نلسون

اگر از ما بپرسید بهترین فیلم ترسناک که حتما باید آن را برای یک بار هم که شده تماشا کنید چیست؟ بدون شک پاسخ ما فیلم درخشان است. این اثر درام ، ترسناک با داستانی جذاب می‌تواند هر بیننده‌ای را به خود مجذوب کند.

این اثر به روایت سرگذشت خانواده‌ای می‌پردازد که برای تعطیلات زمستانی به هتلی می‌روند که در آن پدر تحت تاثیر خشونت قرار می‌گیرد. در این بین، پسر روانی او، پیشگویی‌های وحشتناکی را که از گذشته و آینده می‌داند بازگو می‌کند.

به زبان تصویر و با یک فضاسازی دقیق، کوبریک از همان پلان ابتدایی، بنای معماری هزارتوی فیلمش را می‌گذارد. در نمای هلی شات، اتومبیل جک در یک جاده پیچ در پیج حرکت می‌کند و دوربین کوبریک نیز آرام آرام به این فضا رخنه می‌کند.

از سوی دیگر در میانه فیلم، پشت سر سه چرخه دنی، چندین بار سفری تاریخی و دلهره‌آور را در دل راهروهای این هتل تجربه می‌کنیم و درنهایت هم به فصل پایانی هزارتوی فیلم می‌رسیم. آیا تمام این دالان‌های تو در تو، چیزی جز شریان‌های مغز را به ذهنمان می‌آورد؟ به‌نوعی تمام فرم بصری فیلم در خدمت نمایش زوال یک مغز است.

در نمایی هم که جک مقابل ماکت یک هزارتو می‌ایستد و سپس به نمای هزارتوی واقعی که دنی و همسر جک حضور دارند کات زده می‌شود، دیگر کوبریک حجت را تمام می‌کند: این مادر و پسر، در هزارتوی ذهن جک گرفتار شده‌اند!

Halloween

ترسناک ترین فیلم ها
بهترین فیلم ترسناک که باید ببینیم
  • کارگردان: جان کارپنتر
  • نویسندگان: جان کارپنتر، دبرا هیل
  • ژانر: ترسناک
  • تاریخ انتشار: سال 1978 میلادی
  • امتیاز: 7.7 از IMDb
  • بازیگران: دونالد پلینس، جیمی لی کرتیس، نانسی کیس، پی جی سولز، چارلز سایفرز

هالووین فیلمی ساخته جان کارپنتر و به نویسندگی مشترک جان کارپنتر، دبرا هیل در ژانر ترسناک است. این اثر همنام جشنی باستانی در جوامع غربی است. هالووین، ترس را به خوبی در وجود شما وارد می‌کند و شما را مجذوب تماشای خود می‌کند.

داستان درباره فردی است که پانزده سال پس از قتل خواهرش در شب هالووین 1963، از یک بیمارستان روانی فرار می‌کند و به شهر کوچک هادونفیلد ایلینوی باز می‌گردد تا دوباره به قتل‌های پی در پی خود ادامه دهد.

متاسفانه عادت کرده‌ایم به مقایسه آثار سینمایی با دیگر عناوین مشابه. اگر فیلم ایکس ویژگی‌های «ژانر» را داشته باشد، پس اثر خوب و پسندیده‌ای است. اگر نداشته باشد، پس فیلم بدی است. در صورتی‌ که بد نیست به جای این طرز تفکر و نگرش، فرم را به محتوا ترجیح بدهیم.

به زبان ساده‌تر فیلم Halloween قرار نیست با دیگر آثار ژانر وحشت مثل فیلم Hereditary که به شدت از لحاظ فنی خوش‌ساخت است به رقابت بپردازد. هر دو اثر در نوع خود از لحاظ کیفی در حد قابل قبولی هستند که بتوان آن آثار را سرگرم‌کننده بدانیم و از تماشای‌‌شان لذت ببریم.

تماشای فیلم Halloween به افراد زیر ۱۸ سال به علت وجود صحنه‌های بسیار خشونت‌آمیز به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اگر دلتان لک زده آخر هفته به همراه دوستانتان سرگرم شوید، تماشای فیلم هالووین به شدت پیشنهاد می‌شود.

مطمئنا از این فیلم لذت خواهید برد و برای‌تان مهم نیست آن قاتل روانی اصل و نسبش چیست. چه ارتباطی با لوری دارد. چرا به بقیه حمله می‌کند و اصلا چرا کاراکترهای قصه آنقدر احمق هستند که از شهر فرار نمی‌کنند.

The Exorcist

ترسناک ترین فیلم ها
بهترین فیلمهای ترسناکی که باید ببینیم
  • کارگردان: ویلیام فریدکین
  • نویسنده: ویلیام پیتر بلاتی
  • ژانر: ترسناک
  • تاریخ انتشار: سال 1973 میلادی
  • امتیاز: 8.1 از IMDb
  • بازیگران: الن برستین، مکس فون سیدو، لی جی. کاب، کیتی وین، جک مک گوران

این روزها از هرکس بپرسید بهترین فیلم ترسناک چیست بدون شک به شما جن گیر را معرفی خواهد کرد. فیلمی که به کارگردانی ویلیام فریدکین و بازی الن برستین توانست امتیاز 8.1 از IMDb کسب کند و به خوبی توجه کاربران و منتقدین را به خود جلب کرد.

به گفته بسیاری از فعالان این عرصه، این فیلم انقلابی را در فیلم‌های ترسناک ایجاد کرده است. هنگامی که یک دختر بچه 12 ساله توسط یک موجود مرموز تسخیر می‌شود، مادرش برای نجات او از دو کشیش کمک می‌گیرد و داستان از این جا آغاز می‌شود.

پس از گذشت نزدیک به پنج دهه، فیلم جن گیر همچنان یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما به شمار می‌رود. حتی این جنجال‌آفرینی‌های فیلم برای تماشاگرانی که کمتر با ژانر وحشت سروکار دارند نیز تا حد زیادی شناخته شده‌اند. علاوه بر ادعای جراحت برخی از بازیگران و دست‌اندرکاران در حین فیلم‌برداری، شایعات زیادی درباره نفرین جن‌گیر نیز مطرح شده است.

حواشی و مضمون ترسناک فیلم نیز دست به دست هم دادند تا در حین اکران اول فیلم بسیاری از تماشاگران در سالن‌های سینما غش کنند. حتی بسیاری از تماشاگران نیز ادعا کرده‌اند که پس از تماشای فیلم تا مدت‌ها نمی‌توانستند بخوابند.

اکثر اوقات شایعات پیرامون برخی فیلم‌ها باعث بالا رفتن انتظارات مخاطب به حد خنده‌داری می‌شود، اما هیاهوی زیاد بر سر فیلم جن گیر همچنان تا سال‌ها پس از ساخت حتی در بین طرفداران دو آتشه‌ی فیلم‌های ترسناک نیز بحث پیش‌پاافتاده‌ای است. حال با گذشت نزدیک به پنجاه سال از اکران جن‌گیر این فیلم همچنان یکی از آثار جذاب سینمایی است. اما آیا هنوز هم باید آن را به عنوان نمونه‌ای قوی از ژانر وحشت تماشا کرد؟

The Cabin In The Woods

ترسناک ترین فیلم ها
بهترین فیلمهای ترسناکی که باید ببینیم
  • کارگردان: درو گدارد
  • نویسندگان: جاس ویدون، درو گدارد
  • ژانر: ترسناک ، رمزآلود
  • تاریخ انتشار: سال 2011 میلادی
  • امتیاز: 7.0 از IMDb
  • بازیگران: کریستن کانولی، کریس همسورث، آنا هاچیسون، فران کرانز، جسی ویلیامز

در این فیلم که ساخته درو گدارد است،‌ مجموعه‌ای از بهترین بازیگران هالیوود، دور هم جمع شدند تا یکی از بهرتین فیلم های ترسناک را بسازند. کابین در جنگل فیلمی رمزآلود بوده که می‌تواند با چالش‌هایش عنصر ترس را در هر بیننده‌ای به چالش بکشد.

از بازیگران خوشنام کابین در جنگل می‌توان به کریس همسورث اشاره کرد. داستان از جایی شکل می‌گیرد که پنج دوست برای استراحت در یک کابین دورافتاده در اعماق جنگل می‌روند و حقیقت پشت کابین را در جنگل کشف می‌کنند.

بازیگران « کلبه ای در جنگل » نتوانسته‌اند حضور چشمگیری در این فیلم داشته باشند. شاید در این بین تنها کریس همسورث باشد که به واسطه شهرت قبلی اش توانسته نگاه های بیشتری را به خودش جلب کند اما باید در مجموع گفت که هیچ یک از بازیگران این فیلم کار خاصی صورت نداده‌اند.

احتمالاً بعد از تماشای این فیلم تنها خاطره ای که از بازیگران این فیلم در ذهنتان نقش خواهد بست، داد و فریادهایی است که به وسیله خانمها سر داده می شود و بجای اینکه تماشاگر را بترساند، آنها را تا آستانه ناشنوایی پیش می‌برد!

در مجموع باید بگوییم که « کلبه ای در جنگل » فیلم قابل دفاعی است و می‌تواند در بازار ضعیف فیلمهای ترسناک یک اتفاق خوب باشد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی دریو گادر به حساب می آید و به نظرم او در آینده بتواند حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد چراکه هرچه باشد او یک عاشق سینه چاک ژانر ترسناک است!

Mandy

ترسناک ترین فیلم ها
بهترین فیلمهای ترسناکی که باید ببینیم
  • کارگردان: پانوس کازماتوس
  • نویسندگان: پانوس کازماتوس، آرون استوارت آن، کاسپر کلی
  • ژانر: ترسناک ، اکشن ، جادویی
  • تاریخ انتشار: سال 2018 میلادی
  • امتیاز: 6.5 از IMDb
  • بازیگران: نیکلاس کیج، آندریا رایزبورو، لینوس روچ، ند دنهی، اولون فوئره

مندی یکی از جذاب ترین فیلم های ترسناک قرن 21 با امتیاز 6.5 از IMDb و کارگردانی پانوس کازاماتوس و بازی نیکلاس کیج است که می‌تواند برای ساعتی شما را مجذوب خود کند و شما را با داستان ترسناک توام با اکشن‌، جادویی‌اش برای ساعتی سرگرم کند و ترس‌های شما را به چالش بکشد.

این اثر زندگی طلسم شده یک زن و شوهر در یک جنگل را به تصویر می‌کشد که به طرز وحشیانه‌ای توسط یک فرقه هیپی کابوس وارانه در هم می‌شکند و مردی را به سوی یک انتقام سورئال سوق می‌دهد.

Mandy، یقینا فیلمی است که باید از آن به عنوان نقطه‌ی مخالف آثار چندلایه یاد کرد. فیلمی که در همان پنج دقیقه‌ی اول، فریاد می‌زند که من پیچیده‌ترین، فلسفی‌ترین و دیوانه‌وارترین فیلمی هستم که می‌توانید تماشا کنید.

یکی از آن آثار پیچیده و پراغراق و مریضی که حتی از منظر انرژی دادن دوباره به ستاره‌ی از بین رفته‌ای مانند نیکولاس کیج هم دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند و یکی از آن آثاری که ساخته می‌شوند تا مقالات مرتبط با معانی‌شان را بخوانید و بعد، عظمتِ فیلم‌ساز، نابودتان کند. نمی‌دانیم.

شاید هم همه‌ی این ادعاها واقعی باشند. ولی حتی در بهترین حالت، باز هم «مندی» فیلم خوب یا حتی لزوما لایق تماشایی نیست؛ حال آن که شاید بیرون از مدیوم خود و دریون یک بررسی متنی یا کتابی که به نشانه‌گذاری‌هایش می‌پردازد، تبدیل به یک اسطوره‌ی ابدی سینما شود. همان‌طور که خیلی از فیلم‌های نه‌چندان لایق دیگر تاریخ، چنین چیزی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید

بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید کدام ها هستند؟

درخشان، جن گیر، هالووین، بدن جنیفر و غیره از جمله آثار ترسناکی هستند که در نوشتار بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید به معرفی آن‌ها پرداخته شده است.

فیلم ترسناک کمدی در فهرست فیگار کدام است؟

بدن جنیفر یک اثر کمدی ترسناک است که به دلیل لحظات خنده‌دار و وحشت‌ناکش در فهرست بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید فیگار، قرار داده شده است.


2 thoughts on “بررسی و معرفی بهترین فیلم های ترسناکی که حداقل یکبار باید تماشا کنید

  1. ابجی حدیثه،خودمون ۸۰میلیون فیلم ترسناکه زندگی روزمزه مون.یا اِشل بزرگتر زندگی در خاورمیانه کلا فیلم ترسناکه.

  2. فیلم جن گیر برترین فیلم ترسناک دنیاست قسمت اولش بعد از اون احضار یک دومینه..جن گیر واقعا ترسناکه من که خوراک ترسناک فیلم هستم با دیدن این فیلم نمیتوانم بخوابم.با اینکه بالای پنجاه بار دیدمش تا الان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *