دانلود قسمت 91 سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی + زمان پخش

برای دانلود رایگان قسمت 91 سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی و اطلاع از زمان پخش این سریال به کارگردانی موزامیل دزای، همراه ما باشید.

دانلود قسمت 91 سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی

سریال هندی آزمون زندگی (Kasautii Zindagii Kay) به کارگردانی موزامیل دزای (Muzammil Desai) براساس داستانی از آنیل ناگپال (Anil Nagpal) ساخته شد. این سریال در واقع بازسازی یک مجموعه تلویزیونی با همین نام محصول 2001 محسوب می‌شود.

سریال‌های هندی نیز مانند فیلم‌های سینمایی این کشور بار احساسی زیادی دارند و معمولا روایتگر فرهنگ و سنت‌های این کشور هستند تا هم فرهنگسازی کنند و از خرافات فاصله بگیرند و هم آنچه در جامعه آنها رخ می‌دهد را به بینندگان خارج از کشوز نشان دهند.

قسمت 91 سریال هندی آزمون زندگی
دانلود قسمت 91 سریال ازمون زندگی

ژانر سریال Kasautii Zindagii Kay درام و عاشقانه است. این اثر نخستین بار در تاریخ 25 سپتامبر 2018 (3 مهر 1397) بر روی آنتن شبکه Star Plus رفت. این مجموعه تلویزیونی طی دو فصل پخش شد و تعداد قسمت های سریال هندی آزمون زندگی مجموعا 468 قسمت بود و در تاریخ 3 اکتبر 2020 (12 مهر 1399) به پایان رسید.

داستان درباره دو جفت روحی متصل بهم است که راهی زندگی زمینی متفاوتی می‌شوند تا اینکه یکدیگر را در دانشگاه ملاقات می‌کنند. آنوراگ و پرنار کم‌کم با یکدیگر آشنا شده و عاشق هم می‌شوند اما شعله‌های حسادت بدخواهان مانع راه این دو دلباخته می‌شود. آیا آنان می‌توانند با گرمای عشق خود از پس سختی‌ها برآیند؟

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال هندی آزمون زندگی

زمان پخش سریال هندی آزمون زندگی از شبکه جم بالیوود

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت 91 دوبله فارسی

سریال هندی آزمون زندگی با دوبله فارسی
دانلود سریال آزمون زندگی قسمت 91 دوبله فارسی

برای دانلود قسمت 91 سریال ازمون زندگی از کانال تلگرام فیگار، فیلتر شکن خود را روشن کنید.

قسمت 91 آزمون زندگی دوبله فارسی کیفیت 240

قسمت 91 آزمون زندگی دوبله فارسی کیفیت 480

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *