تماشای آنلاین سریال نیکان قسمت 28 + زمان پخش و بیوگرافی ؛ سریال نیکان قسمت 28

برای دانلود رایگان و تماشای آنلاین سریال نیکان قسمت 28 (قسمت اول تا قسمت 28 سریال نیکان) بدون تبلیغات صدا و سیما و راحت، همراه ما باشید.

سریال نیکان بعد از اتمام سریال “آتش و باد” بر روی صحنه می‌آید؛ به عبارت دیگر، سریال نیکان، جایگزین سریال آتش و باد است. در خلاصه داستان سریال نیکان آمده است:

یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه!

سریال نیکان قسمت 28

این روزها که سریال نیکان از شبکه 3 صدا و سیما به نمایش در می‌آید، مخاطب بسیاری دارد. مجموعه تلویزیونی نیکان به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌کنندگی کامران مجدی ساخته شده است. در این سریال بازیگران با تجربه و مشهوری حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا ما شاهد یک سریال قوی باشیم.

سریال نیکان قسمت 28

سریال نیکان قسمت 16
سریال نیکان قسمت 28

سیما تیرانداز، پژمان بازغی، رضا داوودنژاد، شقایق فراهانی، مه لقا می‌نوش زاد همراه با رویا جاویدنیا، مهدی صباغی، سام کبودوند، فروغ قجابگلو، آزاده مهدی‌زاده، نادر شهسواری، مریم شعبانی، نوا نعمتی، ‌امید سلیمی، نسیم مسلمی، محمد یادگاری، حسین شفیعی، حسی توکلی، مهری آل آقا، فریده دریامج، صادق سراهنگ و سعید بحرالعلومی از بازیگران نوجوان تا میانسال این فیلم هستند.

بازیگران کودکی مثل محمدعلی اکبر شاهی و رونیکا بهرام‌زاده نیز در این سریال بازی می‌کنند. همچنین بهنام تشکر، اصغر نقی‌زاده و مریم سعادت در این سریال هنرنمایی نموده‌اند. تمامی داستان این سریال را در ۳۰ قسمت جای داده‌اند و آن را برای شبکه تلویزیونی تهیه و تولید می‌کنند. آغاز پخش این سریال در تاریخ ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ است و در شبکه سه پخش می‌شود.

سریال نیکان قسمت 28

برای دانلود قسمت جدید سریال نیکان بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

قسمت اول تا قسمت 28 سریال نیکان

با رجوع به لینک بالا،‌ ضمن تماشا و دانلود قسمت جدید سریال نیکان می‌توانید به لینک دانلود و تماشای کل قسمت های سریال نیکان نیز دسترسی داشته باشید. این سریال به صورت رایگان و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال نیکان + بازپخش و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *