تریلر فیلم Dogman منتشر شد !

فیلم Dogman یکی از موردانتظارترین فیلم‌های اکشن، درام سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، در فضای مجازی تریلر فیلم Dogman منتشر شد.

Dogman یک فیلم اکشن، درام برای کشور فرانسه، به زبان انگلیسی است که نویسندگی و کارگردانی آن را لوک بسون و با بازی کالب لندری جونز می‌باشد. این فیلم که در نیوجرسی می‌گذرد، مردی را به تصویر می‌کشد که توسط پدرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته و سگ‌ها را دوست دارد. این فیلم، قرار است در 27 سپتامبر 2023 در فرانسه منتشر شود.

تریلر فیلم Dogman منتشر شد !

تریلر رسمی Dogman

Dogman در یک مرکز تولید مجازی در Essonne، فرانسه، از فوریه تا ژوئیه 2022، و در مکان در Newark، نیوجرسی ، در ژوئن 2022 فیلمبرداری شد. فیلم Dogman قرار است در تاریخ 27 سپتامبر 2023 در سینماهای فرانسه اکران شود که در ابتدا برای 19 آوریل 2023 برنامه ریزی شده بود، اکران با این امید که پس از استقبال مثبت خریداران در بازار فیلم اروپا در سال 2023، اکران خود را در جشنواره پاییزی تضمین کند، به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های سینمایی اکشن جهان

تریلر فیلم Dogman
تریلر رسمی Dogman, نخستین تریلر Dogman, اولین تریلر فیلم سینمایی Dogman

نخستین تریلر Dogman

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم سینمایی Dogman را ببینید:

این فیلم که توسط Kinology در بازارهای بین المللی به نمایش درآمده است، شایعه شده است که در رقابت جشنواره فیلم ونیز انتخاب خواهد شد. این فیلم داستان کودکی را روایت می‌کند که از زندگی ضربه خورده و از طریق عشق به سگ‌ها نجات پیدا می‌کند. این اولین فیلم بسون، پس از «آنا» در سال 2019 است.

تریلر رسمی Dogman

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان + [2023]

Dogman از اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر در فرانسه و اروپا پخش خواهد شد. آپولو فیلمز این فیلم را در 27 سپتامبر اکران خواهد کرد. EuropaCorp، شرکتی که او تأسیس کرد و اکنون متعلق به واین آلترناتیو مستقر در نیویورک است. شبکه تجاری پیشرو فرانسه TF1 این فیلم را پیش خرید کرده و در تهیه کنندگی آن مشارکت دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *