دانلود قسمت 7 انیمه Horimiya: Piece ؛ همراه با زیرنویس فارسی

در ادامه مطلب دانلود قسمت 7 انیمه Horimiya: Piece همراه ما بمانید تا بتوانید به دانلود جدیدترین قسمت انیمه Horimiya: Piece بپردازید.

در ظاهر، فکر اینکه کیوکو هوری و ایزومی میامورا با هم کنار بیایند آخرین چیزی است که در ذهن مردم وجود دارد. به هر حال، هوری ترکیبی عالی از زیبایی و مغز دارد، در حالی که میامورا برای همکلاسی‌های خود فروتن و دور به نظر می‌رسد. با این حال، یک ملاقات سرنوشت ساز بین این دو، خود پنهان هر دو را آشکار می‌کند.

دانلود قسمت 7 انیمه Horimiya: Piece

  • استودیو: CloverWorks
  • منبع: مانگا
  • ژانر: عاشقانه
  • موضوع: مدرسه
  • جمعیت شناسی: شونن

هوری با وجود اینکه در مدرسه محبوب است، به دلیل کارهای خانه، زمان کمی برای معاشرت با دوستانش دارد. از سوی دیگر، میامورا دوستان زیادی ندارد، بدنش دارای خالکوبی‌های مخفی و سوراخ‌هایی است که او را شبیه یک خلافکار ملایم می‌کند.

هوریمیا آنچه را که پس از اعتراف عشق اتفاق می‌افتد به تصویر می‌کشد. برخلاف سایر انیمه‌های عاشقانه که فقط تنش بین دو شخصیت را نشان می‌دهند، هوریمیا تمام پویایی‌های “آیا آنها متوجه عشق یکدیگر می‌شوند یا خیر” را در اوایل انیمه خارج می‌کند.

میامورا و هوری با دیگران کاملا متفاوت هستند، اما آنها خود واقعی‌شان را فقط به یکدیگر نشان می‌دهند. مهمتر از همه، آنها مانند یک زوج واقعی رفتار می‌کنند. به علاوه، Horimiya روی روابط بین شخصیت‌های جانبی تمرکر زیادی می‌کند. به عنوان مثال، ایشیکاوا توسط هوری رد می‌شود، اما در نهایت شروع به ملاقات با یوکی می‌کند.

دانلود قسمت 7 انیمه Horimiya: Piece
دانلود جدیدترین قسمت انیمه Horimiya: Piece

دانلود جدیدترین قسمت انیمه Horimiya: Piece

قسمت 7 انیمه جدید هوریمیا در کانال تلگرامی فیگار قرار خواهد گرفت

قسمت 7 انیمه جدید هوریمیا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *