پشت پرده مرگ لیندا لی سیلوندر بازیگر +[بیوگرافی]

مرگ لیندا لی سیلوندر ؛ سیلوندر، بازیگری که به دلیل بازی‌هایش توسط کوئنتین تارانتینو مورد تحسین قرار گرفت در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

لیندا در دوران فعالیت بازیگری خود در دهه‌های هفتاد و هشتاد، به عنوان یک بازیگر مورد تحسین از سوی کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شد. اما متأسفانه امروز در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. در ادامه مطلب با خبر بیوگرافی لیندا لی سیلوندر همراه ما بمانید.

مرگ لیندا لی سیلوندر

درگذشت لیندا لی سیلوندر

به گزارش منابع خبری:

لیندا لی سیلوندر، بازیگری که تحسین کوئنتین تارانتینو را به خود جلب کرد، در دوران بازیگری خود در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ با نام لیندا هاینس شناخته می‌شد، در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

این خبر بر اساس گزارش ایرنا از هالیوود ریپورتر به تصویب رسیده است. لیندا هاینس در فیلم‌هایی چون “رعد نورد – Rolling Thunder” و “بروبیکر – Brubaker” نقش‌های مهمی ایفا کرده بود. همچنین در فیلم‌هایی نظیر “Latitude Zero”، “Coffy” و “The Drowning Pool” نیز حضور داشت.

مرگ لیندا لی سیلوندر
مرگ لیندا لی سیلوندر

لیندا لی سیلوندر درگذشت

وی در تاریخ ۱۷ ژوئیه در سامرویل، کارولینای جنوبی درگذشت. هنوز هیچ دلیلی از سوی خانواده این بازیگر در مورد دلیل مرگش اعلام نشده است، و این در حالی است که یک ماهی از این اتفاق می‌گذرد. لیندا هاینس برای نخستین بار در نقش دکتر آن بارتون در سال ۱۹۶۹ در “Latitude Zero” ظاهر شد، اما نقش‌های برجسته‌ترش شامل نقش لیندا فورشت در تریلر روان‌شناختی “Rolling Thunder” در سال ۱۹۷۷ مقابل ویلیام دوان و تامی لی جونز و نقش کارول در فیلم “Brubaker” در سال ۱۹۸۰ بود که رابرت ردفورد و مورگان فریمن نیز در آن بازی کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مرگ لیندا لی سیلوندر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *