دانلود قسمت 8 انیمه Masamune-kun no Revenge R

در مطلب دانلود قسمت 8 انیمه Masamune-kun no Revenge R همراه ما بمانید تا بتوانید به دانلود آخرین قسمت انیمه Masamune-kun Revenge R بپردازید.

Masamune-kun’s Revenge یک انیمه گیرا است که ژانر عاشقانه، کمدی و انتقام را در یک روایت جذاب و سرگرم کننده ترکیب می‌کند. داستان حول محور Masamune Makabe، پسری که زمانی اضافه وزن داشت، می چرخد که پس از تحمل سال ها تحقیر، دچار دگرگونی قابل توجهی می‌شود.

مقالات مکمل:

روز و ساعت پخش انیمه Masamune-kun no Revenge R

دانلود قسمت 8 انیمه Masamune-kun no Revenge R

ماسامونه که میل شدید به انتقام رانده می‌شود، ماموریتی را آغاز می‌کند تا آکی آداگاکی، دختر زیبا و محبوبی که زمانی او را رد کرده بود، دیوانه وار عاشق او شود و سپس قلب او را بشکند. با این حال، هنگامی که ماسامونه به آکی نزدیک‌تر می‌شود، متوجه می‌شود که او چیزی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد وجود دارد، و تلاش او برای انتقام با احساسات غیرمنتظره‌ای درگیر می‌شود که منجر به مجموعه‌ای از لحظات خنده‌دار و صمیمانه می‌شود.

دانلود قسمت 8 انیمه Masamune-kun no Revenge R
قسمت 8 انیمه جدید Masamune-kun Revenge R

یکی از عناصر برجسته Masamune-kun’s Revenge، شخصیت‌های خوش ساخت آن است. عزم و انگیزه‌های پیچیده ماسامونه او را به یک قهرمان جذاب تبدیل می‌کند، در حالی که شخصیت قوی و آسیب پذیری‌های پنهان آکی پویایی جذابی را بین این دو ایجاد می‌کند.

در کنار آنها، یک گروه رنگارنگ از شخصیت‌های فرعی به داستان عمق و طنز می‌افزایند که هر کدام ویژگی‌ها و داستان‌های منحصر به فرد خود را دارند. این انیمه به طرز ماهرانه‌ای مضامین خودسازی، پذیرش و خطوط مبهم بین عشق و انتقام را بررسی می‌کند و روایتی را خلق می‌کند که بینندگان را درگیر خود کرده است.

  • تولیدکنندگان: Lantis، KlockWorx، Ichijinsha، FuRyu
  • استودیو: SILVER LINK.
  • منبع: مانگا
  • ژانرها: کمدی، عاشقانه
  • موضوعات: حرم، مدرسه
  • جمعیت شناسی: شونن

دانلود آخرین قسمت انیمه Masamune-kun Revenge R

قسمت 8 انیمه جدید Masamune-kun Revenge R در کانال تلگرامی فیگار قرار خواهد گرفت

دانلود قسمت 8 انیمه Masamune-kun no Revenge R با کیفیت 720


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *