دانلود تماشای آنلاین برنامه پاورقی قسمت 28 مرداد 1402 + زمان پخش

برنامه پاورقی با اجرای محمدرضا شهبازی بعد از حواشی بسیار دوباره آغاز به پخش نمود. پاورقی قسمت 28 مرداد 1402 را در ادامه تماشا کنید.

پاورقی قسمت 28 مرداد 1402


برنامه پاورقی محمدرضا شهبازی

برنامه پاورقی محمدرضا شهبازی با هدف روشن شدن ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز، سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد. این برنامه سعی می‌کند بدون پیچیدگی‌های فرمی و زبانی، اخبار و اتفاقات روزانه را مرور کند و بدین منظور از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه دو پخش شده و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۰۵ بامداد، ۰۳:۰۵ بامداد و ۱۲:۳۵ است.

برنامه پاورقی کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نخستین قسمت آن ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن شد و تاکنون ۱۶۶ قسمت از آن تقدیم نگاه مخاطبان شده است. صد و شصت و هفتمین قسمت این برنامه با اجرای محمدرضا شهبازی، امشب (شنبه ۲۸ مرداد) ساعت ۱۹:۵۰ از این شبکه پخش می‌شود.

با اینکه محمدرضا شهبازی روزهای گذشته از ادامه همکاری با برنامه «پاورقی» خداحافظی کرده بود؛ اما در پی حمایت پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما و درخواست مخاطبان از تصمیم خود صرف نظر کرد. صد و شصت و هفتمین قسمت برنامه «پاورقی»، قرار است امشب با موضوع ویژه کودتای 28 مرداد روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *