تماشای رایگان و آنلاین سریال تلویزیونی رحیل (قسمت 1 تا 10) + زمان پخش

برای تماشای آنلاین و دانلود سریال تلویزیونی رحیل قسمت 1 تا 10 که از از شنبه ۲۸ مرداد هرشب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود، همراه ما باشید.

دانلود سریال تلویزیونی رحیل قسمت 1 تا 10

سریال تاریخی رحیل شبکه 3 به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده و کارگردانی علی غفاری ساخته و آماده پخش است. حسام محمودی در سریال رحیل در روزهای آخر عمرش به ایفای نقش می‌پرداخت که نیمه ماند. اتمام آخرین نقش حسام محمودی با هوش مصنوعی صورت گرفت.

سریال رحیل به کارگردانی مسعود آب‌پرور و نویسندگی فرهاد نقدعلی ساخته شده است. رامین عباسی‌زاده تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد که از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود. قصه‌ای تاریخی است که در دوران قاجار و پهلوی می‌گذرد. قصه‌ای زنانه دارد و روایتگر داستان زندگی زنی به نام «مها» است.

سریال تلویزیونی رحیل قسمت اول


سریال تلویزیونی رحیل قسمت 1 تا 10

«مها» یکی از درباریان قاجار است که هنگام سقوط حکومت قاجار، رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و تلاش می‌کند همه‌ی آن‌ها را با خود متحد سازد تا یک تعزیه عاشورایی اجرا کنند. در این میان، آگاهی پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌ها، از سرنوشت او و مها یک منظومه بلند می‌سازد. این سریال دو فصل دارد و هر فصل آن در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده است.

در این مجموعه ثریا قاسمی، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، مریم کاویانی، زنده یاد حسام محمودی، کاظم هژیرآزاد، ابتسام بغلانی، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی و فتح‌الله طاهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود سریال تلویزیونی رحیل
سریال تلویزیونی رحیل قسمت 6, سریال تلویزیونی رحیل قسمت 7, سریال تلویزیونی رحیل قسمت 8, سریال تلویزیونی رحیل قسمت 9, سریال تلویزیونی رحیل قسمت 10

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *