دانلود قسمت 1 لایو اکشن وان پیس با زیرنویس فارسی

در مطلب دانلود قسمت 1 لایو اکشن وان پیس با زیرنویس فارسی می‌توانید به دانلود جدیدترین قسمت لایو اکشن وان پیس با زیرنویس فارسی بپردازید.

One Piece یک مجموعه تلویزیونی ماجراجویی فانتزی می‌باشد که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال یک اقتباس زنده از مجموعه مانگای ژاپنی در حال اجرا 1997 با همین نام توسط ایچیرو اودا می‌باشد. این لایو اکشن توسط Kaji Productions، Tomorrow Studios و Shueisha تولید می شود. این سریال شامل گروهی از بازیگران از جمله ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، جیکوب رومرو گیبسون و تاز اسکایلار است.

دانلود قسمت 1 لایو اکشن وان پیس

این سریال ماجراهای دزدان دریایی کلاه حصیری را دنبال می کند، زیرا آنها اقیانوس ها، زمین ها و فراتر از آن را در جستجوی “One Piece”، گنج افسانه ای که کاپیتان آنها، میمون دی. لوفی، را به “پادشاه دزدان دریایی” تبدیل می کند، کشف می کنند. . اما تفنگداران دریایی در دم کشتی خود هستند و آنها تنها خدمه ای نیستند که به دنبال One Piece هستند.

کلاه حصیری ها که با مهارت ها و دوستی شکست ناپذیر مسلح شده اند برای سفر آماده هستند و حتی بیشتر آماده اند تا برای رویاهای خود با هم بجنگند. وان پیس در وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز بر اساس نظر ۲۴ منتقد، امتیاز ۸۳٪ با میانگین نمرهٔ ۷٫۷/۱۰ را کسب کرده‌ است. این مجموعه در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۱۵ منتقد امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «بازبینی‌های به‌طور کلی مطلوب» است.

دانلود قسمت 1 لایو اکشن وان پیس
دانلود آخرین قسمت لایو اکشن وان پیس, جدیدترین قسمت لایو اکشن One Piece

دانلود آخرین قسمت لایو اکشن وان پیس

جدیدترین قسمت لایو اکشن One Piece در کانال تلگرامی فیگار قرار خواهد گرفت

دانلود قسمت 1 لایو اکشن وان پیس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *