بهترین شخصیت های مارول از نگاه سایت فیگار

چه آن‌ها از طرف سینمای مارول محبوبیت دریافت کرده باشند و چه همیشه مورد علاقه طرفداران بوده‌اند، همه نام بهترین شخصیت های مارول را می‌دانند.

مارول شماره یک ناشر کمیک از نظر فروش است و هر ماه کمیک‌های پرفروش را خلق می‌کند. به لطف دنیای سینمایی مارول، ناشر کمیک همچنین به بزرگ‌ترین نام در فرهنگ پاپ تبدیل شد و حتی بر محبوبیت این برند افزوده است. شخصیت‌های مارول مدت‌ها نام آشنا بوده‌اند و MCU حتی تعداد بیشتری از آنها را به ستاره تبدیل کرد. اگر می‌خواهید فیلم‌های مارول را تماشا کنید، می‌توانید از مقاله ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025 کمک بگیرید.

بهترین شرور های مارول و ابرقهرمانان این فرانچایز، بزرگ‌ترین شخصیت‌های فرهنگ پاپ هستند. برای برخی، ده‌ها سال می‌باشد که همینطور بوده است. برای دیگران، این یک چیز جدیدتر است. صرف نظر از این، محبوبیت آنها در سراسر دنیا زیاد است. این شخصیت‌ها در بهترین فیلم های مارول ظاهر شدند و محبوبیت خود را بیش از پیش در بین طرفداران افزایش دادند. در این مقاله از فیگار بهترین شخصیت های مارول را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین شخصیت های مارول

برترین شخصیت های MCU

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

شخصیت‌های بهترین کمیک های مارول فقط در یک شرکت محبوب‌ترین نیستند. به لطف MCU، آنها به محبوب‌ترین شخصیت‌ها در جهان شده‌اند. مارول مدت‌هاست که در خلق قهرمانان و شخصیت‌های شرور شگفت‌انگیز مهارت داشته و شخصیت‌های مارول مدت‌ها استاندارد طلایی در کمیک‌ها و فراتر از آن بوده‌اند. همیشه شخصیت‌های بیشتری از مارول آماده هستند تا جایگاه خود را در صدر دنیای سرگرمی بگیرند. در میان بهترین فیلم های ابرقهرمانی همواره شخصیت‌های مارول حضور دارند.

هاکای (Hawkeye)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

کلینت بارتون با نام‌های ابرقهرمانی بسیاری شناخته می‌شود، اما او بیشتر با نام هاکای معروف است. با شروع کار خود به عنوان یک شرور، او در کنار شرورهای سابق، کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ، به انتقام جویان ملحق شد، سپس تیم را به نقطه‌ای در میان محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول رساند. حس شوخ طبعی هاکای، لباس‌های عالی و سبک‌های مبارزاتی نوآورانه، او را به محبوبیت رساند.

محبوبیت هاکای به دلیل دو عامل افزایش یافت، دنیاز سینمایی مارول و کمیک سریالی او در سال‌های 2012-2015 توسط نویسندگان مت فرکشن و هنرمندان دیوید آجا، خاویر پولیدو، فرانچسکو فرانکوویلا و آنی وو به نگارش در آمد. از آن زمان هاکای در کمیک‌ها جایگاه پایین‌تری داشت و کیت بیشاپ بیشتر جای او را گرفت. با این حال، کلینت بارتون در چندین پروژه MCU حضور داشته است، از جمله سریال دیزنی پلاس خودش که کیت را در MCU معرفی کرد. اگر به این شخصیت علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله بهترین کمیک های هاکای را مطالعه کنید.

بیوه سیاه (Black Widow)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

MCU ثابت کرد که بیوه سیاه یک زن مقتدر و قدرتمند است، چیزی که طرفداران مارول سال‌ها می‌دانستند. بیوه سیاه که یک شخصیت قوی در لیست B است، قبل از تبدیل شدن به یک قهرمان، به عنوان یک شرور شروع کرد و به شیلد و در نهایت به انتقام جویان پیوست. در فیلم انتقام‌جویان است که بلک ویدو به بزرگ‌ترین موفقیت خود دست یافت، اما زمانی که اولین بار در MCU شروع به کار کرد، به جمع محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول پیوست.

از زمان اولین حضورش در سینما در فیلم مرد آهنی 2، شخصیت بیوه سیاه در کمیک‌ها نیز رشد کرد و در سریال خودش به اوج رسید. مرگ بحث برانگیز او و فیلم انفرادی بی‌درخشش به عشق طرفداران به این شخصیت لطمه‌ای وارد نکرد. او در واقع رشد کرد، زیرا همه موافق بودند که بیوه سیاه یک فیلم بد دریافت کرد که شخصیت او لیاقت بیشتری داشت. اگر به این شخصیت علاقه‌مند هستید بهترین کمیک های بیوه سیاه را از دست ندهید.

دردویل (Daredevil)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

دردویل فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته است، اما همچنان بهترین شخصیت مارول می‌باشد. این نابینا که در عصر نقره‌ای شروع به کار کرد، بیشتر مرد عنکبوتی بدون بینایی بود تا اینکه نویسنده‌ای به نام فرانک میلر آمد. میلر که گاهی با هنرمند دیوید مازوچلی کار می‌کرد، دردویل را به یک افسانه مارول تبدیل نمود.

دهه 90 شاهد کاهش محبوبیت دردویل بود تا اینکه در سال 1998، کارگردان کوین اسمیت به جو کوئسادا و جیمی پالمیوتی برای عرضه مجدد فیلم دردویل پیوست. آن پروژه دردویل را در آینده‌ای قابل پیش بینی به اوج بازگرداند. نمایش او در نتفلیکس بسیار بزرگ بود و اولین حضورش در MCU در سریال شی هالک ثابت کرد که طرفداران چقدر او را دوست دارند. اگر به سریال دردویل علاقه دارید، می‌توانید مقاله 7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس را مطالعه کنید

استورم (Storm)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

استورم یک شخصیت محبوب مارول است و مدت زیادی حضور داشت. زمانی بود که مردان ایکس محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول بودند و استورم همیشه در صدر آن‌ها بود. در حالی که محبوبیت شخصیت‌های دیگر افزایش یافت، استورم مانند طوفان‌ها و گردبادهایی که می‌توانست احضار کند، فقط تشدید شد. او با بازی هلی بری در فیلم‌های مردان ایکس فاکس، در سینما موفق شد محبوبیت خوبی به دست آورد.

استورم به سلطنت خود به عنوان محبوب‌ترین زن در تیم مردان ایکس ادامه می‌دهد. چیزی که مردم در مورد استورم خیلی دوست دارند این است که او نه تنها یک شخصیت قدرتمند مارول است، بلکه نویسندگان روی شخصیت او کار کرده‌اند. استورم یک جواهر چند وجهی می‌باشد و طرفداران مارول خوش شانس هستند که او را دارند. استورم برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول را نیز دارد.

پلنگ سیاه (Black Panther)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های Marvel

پلنگ سیاه سال‌ها یکی از شخصیت‌های کم طرفدار بود. در حالی که موقعیت او به عنوان رهبر واکاندا او را در علم دنیای مارول مهم می‌کرد، او در میان طرفداران مارول محبوبیت زیادی نداشت. پلنگ سیاه چندین کمیک سریالی مورد تحسین منتقدان را داشت و مارول حتی سعی کرد پلنگ سیاه و استورم را مزدوج کند و آنها را در تیم چهار شگفت انگیز قرار دهد تا محبوبیت بیشتری پیدا کند.

با این حال، او واقعاً تا اولین بازی خود در MCU به سطح بعدی محبوبیت نرسید. بازیگر این شخصیت، چادویک بوزمن عالی بود و مارول توانست با به تصویر کشیدن او فوق العاده عمل کند. پلنگ سیاه به شدت در بین هواداران محبوب گردید و مرگ غم انگیز بوزمن بر اثر سرطان باعث شد تا تمام دنیا برای او سوگوار باشند. اگر به این شخصیت علاقه‌مند هستید، حتما بهترین کمیک های پلنگ سیاه را بخوانید.

اسکارلت ویچ (Scarlet Witch)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

اسکارلت ویچ کارهای جبران ناپذیری انجام داده است، اما برای مدتی طولانی محبوب بود. او در اوج محبوبیت به انتقام جویان پیوست و بخشی از بزرگ‌ترین رابطه این تیم بود. وضعیت او به عنوان یک جهش یافته و فرزند مگنیتو تفاوت زیادی در محبوبیت او ایجاد کرد، اما کاهش محبوبیت انتقام جویان در دهه 90 او را نیز تحت تأثیر قرار داد.

در قرن بیست و یکم، اسکارلت ویچ به بخش بزرگی از دنیای مارول تبدیل شد، اما سال 2015، زمانی که در MCU برای اولین بار شروع به کار کرد، بزرگ‌ترین شکست او بود. در حالی که کمیک انفرادی او در آن سال شکست خورد، واندا ماکسیموف از محبوبیت زیادی برخوردار بود. فضاهای آنلاین MCU با مکالمات درباره واندا منفجر شد و کتاب جدید او یک دنباله موفقیت آمیز بود. اگر به این شخصیت علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله بهترین کمیک های اسکارلت ویچ را مطالعه کنید.

مگنیتو (Magneto)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

مردان ایکس برای چندین دهه بهترین شخصیت های Marvel بودند. در بیشتر موارد، بسیاری از آن‌ها به لطف MCU محبوبیت خود را از دست دادند، اما برخی از جهش‌یافته‌ها هنوز هم بسیار محبوب هستند. مگنیتو یکی از آنهاست. برای چندین دهه، مگنیتو به راحتی محبوب‌ترین شرور مارول بود و در کارتون‌ها و چندین فیلم بازی کرد.

محبوبیت مگنیتو حتی با افزایش کیفیت MCU نیز تقریباً ثابت مانده است. بخش بزرگی از این محبوبیت حضور مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو می‌باشد. در حالی که بسیاری از فیلم‌های جدید مردان ایکس محبوب نبودند، او محبوب بود. مگنیتو سال‌هاست که در صدر کتاب‌های مردان ایکس قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که تغییر کند. اگر به تیم مردان ایکس علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله بهترین کمیک های مردان ایکس را مطالعه کنید.

ددپول (Deadpool)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

ددپول به دلیل ارتباطش با مردان ایکس به شهرت رسید، اما او تا اواخر دهه 00 هرگز به اوج محبوبیت واقعی خود نرسید. او اولین کمیک سریالی خود را بعد از سال ها دریافت کرد و سپس یک اتفاق خنده دار رخ داد. کالاهای ددپول در فروشگاه‌هایی مانند Hot Topic نمایش داده شد و مردم آن را به سرعت خریداری کردند. دد پول فیلم‌های انفرادی خود را دریافت کرد و سومین فیلم او در راه است.

ددپول همیشه در کمیک‌ها به نوعی محبوب بود، اما او در خارج از کمیک‌ها بیشتر به دل تماشاگران نشست. فیلم‌های او به سطح محبوبیت MCU رسیدند و اعلام سومین فیلم او، با بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین و در MCU، طرفداران را بیشتر از همیشه هیجان‌زده کرد. اگر به این شخصیت علاقه دارید، مقاله حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند را مطالعه کنید.

کاپیتان آمریکا (Captain America)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

در عصر طلایی، کاپیتان آمریکا محبوب‌ترین شخصیت مارول بود. در دهه 50 او کمی محو شد، اما بازگشت او در عصر نقره باعث شد که دوباره به بالای دنیای مارول بپرد. هنگامی که مردان ایکس صعود کردند، او شروع به زوال کرد. دهه 90 دوران جالبی بود. کمیک Heroes Reborn شکست خورد، اما کمیک Heroes Return به مردم یادآوری کرد که چرا کاپیتان را دوست داشتند.

کاپیتان آمریکا بدون شک یک قهرمان الهام بخش و رهبر قهرمانان مارول است، اما محبوبیت او در طول دهه 1900 کاهش یافت. جایگاه او در MCU او را بسیار محبوب کرد. در حالی که این سوال وجود دارد که آیا کاپیتان آمریکا در سطح محبوبیت عصر طلایی خود قرار دارد یا خیر؟ طرفداران یک بار دیگر استیو راجرز را با اشتیاق فوق العاده زیاد دوست دارند. اگر به این شخصیت علاقه دارید، مقاله دیالوگ‌هایی که داستان زندگی کاپیتان آمریکا را خلاصه می‌کند برای شما جذاب خواهد بود.

لوکی (Loki)

بهترین شخصیت های مارول
برترین شخصیت های MCU

لوکی همیشه یک شرور بزرگ در دنیای مارول بود. استدلالی وجود دارد که می‌توان گفت لوکی مهم‌ترین شرور مارول در عصر نقره بود. او به عنوان یک شرور بسیار بزرگ برای ثور واقع شد، با این حال او بود که انتقام‌جویان را گرد هم آورد.

سپس MCU به وجود آمد و بازی تام هیدلستون در نقش لوکی شخصیت را بزرگ‌تر از قبل کرد. در کمیک‌ها، این شخصیت نیز تحت فشار زیادی قرار گرفت و مقداری محبوبیت دریافت نمود و در انواع کتاب‌های کمیک حضور داشت. لوکی در خارج از کمیک‌ها بسیار محبوب‌تر است. اگر می‌خواهید لوکی را دنیای سینما بهتر بشناسید، مقاله جدول زمانی کامل لوکی در دنیای سینمایی مارول را مطالعه نمایید.

مرد آهنی (Iron Man)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

مرد آهنی یک قهرمان شگفت انگیز و نیرویی است که باید روی آن حساب کرد. او برای مدت طولانی یکی از اعضای اصلی دنیای مارول بوده است. او یک انتقام‌جوی پایه‌گذار می‌باشد و به همراه کاپیتان آمریکا و ثور، اعضای برتر انتقام جویان را تشکیل می‌دهد. از بین این سه نفر، مرد آهنی از نظر محبوبیت همیشه در حد وسط بود. او به همان اندازه بهترین اجراهای تمام دوران یا خالقان شگفت‌انگیز نداشت، اما باز هم محبوب بود.

در دهه‌های 00 و 10، مرد آهنی پس از از دست دادن محبوبیت در دهه 80 و 90، نقش بزرگی در دنیای مارول بازی کرد. فیلم مرد آهنی در سال 2008 او را به یک ستاره بزرگ تبدیل کرد و مارول سعی داشت از آن در کمیک‌ها نیز استفاده کند. این حرکت مارول نتیجه خوبی نداشت، اما نمی‌توان محبوبیت مرد آهنی را در بین مخاطبان عمومی انکار کرد. اگر به فیلم‌های او علاقه دارید، 10 واقعیت تلخ در مورد فیلم های مرد آهنی را باید بدانید.

تانوس (Thanos)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

مارول شخصیت‌های شرور بسیار محبوبی خلق کرده است، اما تعداد کمی می‌توانند در سال‌های اخیر با تانوس برابری کنند. در کمیک‌ها، او یک شرور در لیست B و مرده بود، تا اینکه در سال 1991 کمیک Infinity Gauntlet او را دوباره به شهرت رساند. از آن زمان، او فراز و نشیب‌هایی داشته است، اما با حضور در MCU محبوبیت زیادی دریافت کرد.

جای تانوس به عنوان شرور بزرگ حماسه ابدیت در سینمای مارول او را دوباره به یک شخصیت فوق العاده محبوب تبدیل کرد. او در کتاب‌های کمیک رویداد حضور دارد، کمیک‌های انفرادی خودش را تهیه کرده است و تقریباً در دنیای مارول حضور ثابتی دارد. تانوس به همان اندازه که بین طرفداران عمومی محبوب است، در بین طرفداران کمیک محبوبیت زیادی دارد و به یک پدیده واقعی در دنیای ابرقهرمانان تبدیل می‌شود. اگر به این ابرشرور علاقه دارید، مقاله‌های بهترین کمیک های تانوس و دیالوگ های برتر تانوس در دنیای سینمایی مارول را مطالعه کنید.

هالک (The Hulk)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

هالک قوی‌ترین موجود است، اما این همه ماجرا نیست. او همچنین برای مدت طولانی بسیار محبوب بود. کمیک‌های هالک چندین دهه است که به طور مداوم منتشر می‌شود و در کمیک‌های انفرادی، تیمی و رویدادی حضور دارد. او شهرت زیادی پیدا کرد و با اولین نمایش تلویزیونی او در فیلم The Incredible Hulk به یک ستاره بزرگ مارول تبدیل شد.

در دهه 90، زمانی که مارول خوب کار نمی‌کرد، کمیک‌های هالک همچنان فروش خوبی داشت. برخلاف بسیاری از هواداران مارول عصر نقره‌ای، MCU واقعاً به محبوبیت هالک کمک چندانی نکرد زیرا هرگز پرچم‌دار نشد. محبوبیت او برای شش دهه تقریباً ثابت مانده است. اگر این شخصیت را دوست دارید، مقاله دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول را مطلاعه کنید.

ولورین (Wolverine)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

ولورین در کاری که انجام می‌دهد بهترین است و این فروش کمیک بود. شاید اولین بازی او بزرگ‌ترین اتفاق دنیا نبوده باشد، اما جایگاه او در کنار مردان ایکس در طول بزرگ‌ترین دوره رشدشان، برای او یک موهبت بزرگ بود. ولورین به سرعت به محبوب‌ترین عضو تیم کمیک تبدیل شد.

هنگامی که مردان ایکس به محبوبیت زیادی رسید، ولورین در جلو و مرکز قرار داشت و هنوز هم هست. حتی در سال‌های تسلط سینمای مارول بر ژانر ابرقهرمانی، ولورین محبوب‌تر از بزرگترین شخصیت‌های MCU است. او از هر نظر طرفدار است و کمیک‌های او همواره در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های انفرادی مارول قرار دارند. طرفداران در انتظار بازگشت هیو جکمن و آینده ولورین در MCU هستند. با خواندن بهترین کمیک های ولورین متوجه دلیل محبوبیت او خواهید شد.

مرد عنکبوتی (Spider-Man)

بهترین شخصیت های مارول
بهترین شخصیت های مارول

مرد عنکبوتی مدت‌هاست که ستاره مارول بوده است. عصر نقره‌ای مارول به سرعت در حال جلب توجه رقبای برجسته خود بود، اما آن‌ها تا زمانی که مرد عنکبوتی برای اولین بار شروع به کار کرد، جدول را اداره نمی‌کردند. از آن زمان، مرد عنکبوتی اساساً محبوب‌ترین شخصیت مارول بود و هیچ کس دیگری مانند او کمیک و کالا نمی‌فروشد.

مرد عنکبوتی دهه‌هاست که با کارتون‌ها، نمایش اکشن، بازی‌های ویدیویی، فیلم و غیره یک ستاره چند رسانه‌ای بوده است. حتی زمانی که طرفداران از کاری که مارول با این شخصیت انجام می‌دهد راضی نیستند، همانطور که بیش از یک دهه است راضی نبوده‌اند، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز همچنان پرفروش‌ترین کتاب کمیک مارول می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این شخصیت، مقاله قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *