دانلود قسمت 12 فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs با زیرنویس فارسی

در مطلب دانلود قسمت 12 فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs همراه ما بمانید تا به دانلود آخرین قسمت فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs بپردازید.

Bungo Stray Dogs یک مجموعه انیمه مهیج است که به طور یکپارچه قدرت‌های ماوراء طبیعی، داستانی گیرا و گروه متنوعی از شخصیت‌های فراموش نشدنی را در هم می‌آمیزد. این انیمه که در یوکوهامای امروزی اتفاق می‌افتد، حول آژانس کارآگاه مسلح، گروهی از افراد مرموز با توانایی‌های خارق‌العاده که با پرونده‌های جنایتکاران خطرناک با توانایی‌های منحصربه‌فرد خود مقابله می‌کنند، متمرکز است.

دانلود قسمت 12 فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs

  • تولید کنندگان: Lantis، Glovision
  • استودیو: Bones
  • منبع: مانگا
  • ژانرها: اکشن، معمایی، ماوراء طبیعی
  • موضوعات: جنایات سازمان یافته، قدرت فوق العاده
  • جمعیت شناسی: Seinen
دانلود قسمت 12 فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs
دانلود آخرین قسمت فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs, دانلود قسمت 12 فصل پنجم انیمه سگ های ولگرد محله‌ی بانگو

هسته اصلی سریال، قهرمان معمایی، آتسوشی ناکاجیما، مرد جوانی است که گرفتار گذشته‌ای اسرارآمیز است و دارای توانایی‌هایی است که وقتی زندگی‌اش در خطر است، قدرتی باورنکردنی به او می‌دهد. همانطور که آتسوشی در دنیای زیرین خیانتکار حرکت می‌کند، با دازای اوسامو مرموز، یکی از اعضای آژانس که به خاطر هوش سریع و مهارت های کارآگاهی عجیب و غریبش شناخته می‌شود، درگیر می‌شود.

آن‌ها با هم شبکه‌ای از توطئه را کشف می‌کنند و با دشمنان مرگبار روبرو می‌شوند، همگی در حالی که اعماق طبیعت انسان و قدرت دوستی را بررسی می‌کنند. یکی از جنبه های برجسته Bungo Stray Dogs شخصیت های رنگارنگ و پیچیده آن است. هر یک از اعضای آژانس کارآگاه مسلح دارای توانایی منحصر به فردی بر اساس آثار چهره های مشهور ادبی است.

از اوسامو دازای متفکر و مرموز، که توانایی او به او اجازه می دهد تا اعمال دیگران را دستکاری کند، تا رانپو ادوگاوا باهوش و متعارف، که دارای مهارت های قیاسی خارق العاده ای است، شخصیت ها ترکیبی هیجان انگیز از جذابیت، آسیب پذیری و اعماق پنهان را به ارمغان می آورند. تعاملات و مبارزات شخصی آنها لایه‌هایی از عمق و پیچیدگی را به روایت می‌افزاید و بینندگان را مجذوب خود می‌کند و آنها را روی سرنوشت این افراد فریبنده سرمایه‌گذاری می‌کند.

دانلود آخرین قسمت فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs

قسمت 12 فصل پنجم انیمه سگ های ولگرد محله‌ی بانگو در کانال تلگرامی فیگار قرار خواهد گرفت

دانلود قسمت 12 فصل پنجم انیمه سگ های ولگرد محله‌ی بانگو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *