معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

اگر به سریال‌های کره‌ای علاقمند هستید Evilive یکی از جذاب ترین آثار سال 2023 است. با ما همراه باشید تا به معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان بپردازیم.

Evilive  یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی است. ژانر سریال Evilive 2023 در دسته درام و جنایی قرار می‌گیرد و برای پخش در پلتفرم‌های استریم‌محور در دسترس خواهد بود. زمان پخش سریال کره ای سرگذشت یک شیطان از 14 اکتبر 2023 در ENA خواهد بود و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 (KST) می‌توانید این سریال را تماشا کنید.

کارگردانی سریال Evilive 2023 به عهده کیم جونگ مین و کیم سونگ مین است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2023

داستان سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

خلاصه سریال سرگذشت یک شیطان: هان دونگ سو وکیل است. او به طور تصادفی یک زندانی را برای ملاقات انتخاب می‌کند و پرونده‌ای را برمی‌دارد. او معمولاً منطقی و معقول است، اما در اعماق ذهن او جنبه تاریکی وجود دارد. چیزی او را وادار می‌کند تا از مرزها عبور کند و به دنیای شرارت قدم بگذارد. برادر ناتنی کوچکتر او Han Beom-Jae است.

برادرش در یک فروشگاه کامپیوترهای دست دوم کار می‌کند و همچنین به عنوان دلال پرونده هان دونگ سو عمل می‌کند و برای او مشتریانی را می‌آورد. یک روز، هان بئوم-جا متوجه می‌شود که هان دونگ سو از زمانی که پرونده‌ای برای او آورده، تغییر کرده است.

این پرونده شامل سئو دو یانگ است که عضوی خاص از یک سازمان جنایی است. او یک بازیکن سابق بیسبال است و به نظر نمی‌رسد که شبیه یک گانگستر معمولی باشد. او در پشت چهره‌ی زیبایش، دیوانگی بی‌رحمانه و غیرقابل پیش بینی‌اش را پنهان می‌کند. تعداد قسمت های سریال کره ای: فصل 1 شامل 10 قسمت است. در ادامه شما بیوگرافی بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان را مطالعه خواهید کرد.

بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

از هنرپیشه های سریال کره ای سرگذشت یک شیطان می‌توان به چو سونگ وو در نقش شین سونگ هان، هان هی جین در نقش لی سئو جین، کیم سونگ کیون در نقش جانگ هیونگ گیون، جونگ مون سونگ در نقش جو جونگ شیک، کانگ مال گئوم در نقش کیم سو یون، چا هوا یوندر نقش ما گئوم هی، جئون بائه سو در نقش پارک یو سوک، هان جائه سوک در نقش چوی جون و نوه سوزانا در نقش جین یانگ جو اشاره کرد.

بازیگران سریال سرگذشت یک شیطان

Shin Ha Kyun

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

شین ها کیون یک هنرپیشه متولد 30 مه 1974 اهل کره جنوبی است که برای اولین بار به عنوان بازیگر صحنه در موسسه هنر سئول آموزش دید. او در نهایت به سینما روی آورد و با بازی در (منطقه امنیتی مشترک) به شهرت جهانی دست یافت. او جایزه بهترین بازیگر مرد را از پنجاه و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang برای نقش آفرینی در مجموعه جنایی-معمایی “Beyond Evil” دریافت کرد. 

Kim Young Kwang

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

کیم یونگ کوانگ مدل و بازیگر کره جنوبی متولد 11 ژانویه 1387 است. او در حال حاضر از طریق شرکت Wide-s نمایندگی دارد. او حرفه لذت‌بخشی خود را به‌عنوان یک مدل شروع کرد و همراه با الکساندر مک‌کوئین، ویوین وست‌وود و اترو در باند فرودگاه‌های طراحان مشهور جهان قدم زد. در همان 12 ماه، او کار خود را با یک موقعیت دستیار در درام (جهانی که در آن زندگی می‌کنند) آغاز کرد.

در 12 دسامبر 2013، یانگ کوان ارائه‌دهنده نیروی دریایی اجباری خود را آغاز کرد و در ژوئن 2014 از خدمت خارج شد. او از خدمت در کل دوره زمانی معاف شد، زیرا او به عنوان یک فرد شناخته شده دارای مزیت در سراسر کشور در نظر گرفته شد.

Shin Jae Ha

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

Shin Jae Ha بازیگر کره جنوبی متولد 2 آوریل 1993 زیر مجموعه J,Wide-Company است. او اولین اجرای خود را در Set Me Free (2014) انجام داد. او به خاطر عملکردش در درام «پینوکیو» (2014) مورد توجه قرار گرفت. از آن زمان به بعد، او در درام‌های معروف «ساسی برو برو» (2015)، «به یاد داشته باش» (2015-2016)، «پیج ترنر» (2016) و «وقتی خواب بودی» (2017) بازی کرد.

در ادامه این نوشتار به معرفی سریال Evilive 2023 خواهیم پرداخت.

نقد سریال Evilive 2023

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

نمرات سریال سرگذشت یک شیطان: هنوز اطلاعات دقیقی در مورد امتیازات این سریال در دسترس نیست.

بررسی سریال Evilive 2023: با توجه به پوشش ورزشی سئول در تاریخ 5 مارس، شین ها-گیون و کیم یونگ-کوانگ اخیرا حضور خود را در ENA ‘Bad Guy’ تایید کرده‌اند و برای فیلمبرداری آماده می‌شوند.

19 روز تا اکران فیلم Evillive باقی مانده است. طرفداران از دیدن اینکه چگونه شین ها کیون پس از ملاقات با کیم یانگ کوانگ به یک شرور نخبه تبدیل می‌شود. طرفداران سریال های کره ای ازینکه برادر ناتنی شین که شین جائه ها آن را بازی می‌کند در این kdrama به چه صورتی بازی می‌کند هیجان زده هستند.

تریلر سریال سرگذشت یک شیطان

در این قسمت شما می‌توانید تریلر سریال سرگذشت یک شیطان را مشاهده نمایید:

جمع بندی

معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان

این سریال کره ای یکی از مورد انتظارترین kdrama های سال است. طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار قسمت اول هستند. سریال‌بازان مشتاقانه منتظر این درام درباره جنگ روانی پیچیده و داستان پر تعلیق آن هستند. قسمت 1 قرار است در 14 اکتبر 2023 منتشر شود. اگر مایل به دانلود سریال Evilive 2023  هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود این سریال کنید. تماشای این سریال در ENA شبکه کره جنوبی در دسترس است ولی هنوز برای مخاطبان بین المللی جزئیاتی فاش نشده است.

و اما بخشی از صحبت‌های کاگردان در مورد شین جائه ها:

او را با جذابیت بیشتری به بازیگران اصلی خود اضافه می‌کنیم. ممکن است فقط خواهر و برادر ناتنی دونگ سو باشد، اما مطمئناً دستیار ارزشمندی است که از مهارت‌های کامپیوتری خود برای تهیه اطلاعات و پرونده‌های دلالی برای وکیل غیرمتعارف ما استفاده می‌کند.

از آنجایی که هنوز شکل محسوسی این سریال پخش نشده، دشوار است که بگوییم او در کدام قسمت موفقیت این سریال ایستاده است اما با توجه به سابقه شین جائه‌ ها، واقعاً می‌توان امیدوار بود و من بسیار هیجان زده هستم.

از شما متشکرم که تا پایان نوشتار معرفی سریال کره ای سرگذشت یک شیطان ما را همراهی کردید.

برای دانلود سریال Evilive 2023 ، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *