معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

اگر علاقمند به فیلم‌های آمریکایی هستید فیلم No One Will Save You مناسب شماست. در اینجا به معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد می‌پردازیم.

No One Will Save You 2023 محصول کشور آمریکا است. ژانر فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد در دسته ترسناک، علمی تخیلی و مهیج قرار دارد.

تاریخ اکران فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد: این سینمایی در 19 سپتامبر 2023 در سینماها اکران شد.

در مورد مدت زمان فیلم No One Will Save You 2023 باید بگوییم که این فیلم حدود 90 دقیقه وقت شما را می‌گیرد و کارگردانی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد را برایان دافیلد به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک 2023

داستان فیلم No One Will Save You 2023

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

خلاصه فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد: برین خیاطی است که هنوز در خانه کودکی خود زندگی می‌کند و در غم از دست دادن مادر و بهترین دوستش، ماد، عزادار است. او با ساختن ماکت در اتاق نشیمن خود با هر اتفاقی کنار می‌آید. او یک زندگی مضطرب، انفرادی و گوشه گیر را پیش می‌برد. یک شب او از خواب بیدار می‌شود تا یک مزاحم را در خانه‌اش کشف کند و به سرعت متوجه می‌شود که مزاحم یک بیگانه انسان نما است.

بیشتر بخوانید: بررسی علمی و معرفی از بهترین فیلم ها درباره یوفو (موجودات فضایی) 

برین تلاش می‌کند تا فرار کند اما توسط متجاوز تحت تعقیب قرار می‌گیرد. وقتی بیگانه از تله‌کینزی استفاده می‌کند تا او را تحت سلطه خود درآورد، برین به‌طور تصادفی با تکه‌های شکسته ماکت‌اش به سرش ضربه وارد کرده و باعث رها شدن او می‌شود. برین می‌فهمد که تمام وسایل الکترونیکی پس از نفوذ بیگانگان بی‌فایده شده‌اند. او قبل از رفتن به شهر، ماشین خود و جسد بیگانه را رها می‌کند. برین از خانه غارت شده همسایه‌اش و یک ون پستی واژگون شده می‌گذرد و به سمت ایستگاه پلیس می‌رود. در ایستگاه، برین به طور غیرمنتظره‌ای با والدین ماد که اتفاقاً رئیس پلیس و همسرش هستند، برخورد می‌کند.

مادر ماد با تحقیر به برین نگاهی کرده، تف به صورت او می‌اندازد و از ایستگاه خارج می‌شود. براین تصمیم به فرار می‌گیرد، اما وقتی که سوار اتوبوسی شده که شهر را ترک می‌کند، چند مسافر سعی کرده او را مهار کنند، همه آن‌ها توسط بیگانگان کنترل می‌شوند. برین با یک کلیسای متروک روبه‌رو می‌شود و از قبر ماد بازدید می‌کند. در خانه برین در آن شب، یک نور درخشان جسد بیگانه را از خانه او بیرون می‌برد و برین مجبور می‌شود دو موجود دیگر را دفع کند. پس از یک دعوای شدید با یک بیگانه، برین آن را داخل کمد لباسی که دسته آن شکسته است می‌اندازد و…

بازیگران فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

از هنر پیشه های فیلم No One Will Save You 2023 می‌توان به کیتلین دیور، الیزابت کالوف، زک دوهام، لورن ال موری، جرالدین سینگر، دین رودز، دانیل ریگامر، داری لین گریفین و اوانجلین رز اشاره کرد.

بازیگران فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

Kaitlyn Dever در نقش برین

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

او بازیگر آمریکایی متولد 21 دسامبر 1996 است. دیور در فینیکس، آریزونا در خانواده تیم و کتی دوور به دنیا آمد. او دو خواهر کوچکتر به نام‌های مدی و جین دیور دارد. در سن پنج سالگی، والدینش کیتلین را به مدرسه بازیگری فرستادند، به هنرهای نمایشی علاقه پیدا کرد. او همچنین در ژیمناستیک، باله و اسکیت روی یخ شرکت کرد. خانواده او سپس به دالاس نقل مکان کردند، جایی که کیتلین تعدادی آگهی تبلیغاتی فیلمبرداری کرد، قبل از اینکه به لس آنجلس نقل مکان کند.

اولین نقش برجسته دیور در نقش گوئن تامپسون در فیلم An Girl American: Chrissa Stands Strong در سال 2009 بود. در سال 2011، او اولین نقش اولیه را در نقش لورتا مک کریدی در سریال FX Justified به دست آورد. در همان سال، او به عنوان یک سریال معمولی در سریال کمدی ABC (و بعداً فاکس) Last Man Standing انتخاب شد که با تیم آلن در نقش پدرش بازی کرد. با شروع فصل هفتم این مجموعه، دیور شروع به ظاهر شدن در نقشی تکراری کرد تا روی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی دیگر تمرکز کند.

Zack Duhame در نقش پستچی

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

زک دوهام متولد 15 آوریل 1987 و در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد، حرفه زک با اولین کارش در سن چهار سالگی آغاز شد. او با گریه کردن در آزمون آزمایشی آن شغل را به دست آورد. زک سال‌های اولیه‌اش را به بازیگری گذراند و در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی کرد. زک در کنار تام کروز، بروس ویلیس و مارک والبرگ، ستارگان مشهور اکشن و همچنین کارگردانان افسانه‌ای کلینت ایستوود، جی جی آبرامز و ران هاوارد کار کرده است.

زک علاوه بر برنده شدن 2 جایزه SAG، با جایزه بدلکاری جهانی Taurus 2014 مفتخر شد و یکی از اعضای گروه بدلکاری نخبگان BrandX است. به قول خودش، من دوست دارم از کار کردن به صورت هم افزایی برای طراحی، خلق و جان بخشیدن به شخصیت‌ها از طریق کنش لذت ببرم.

Elizabeth Kaluev در نقش برین جوان

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

 

الیزابت کالوف بازیگر آمریکایی است که در هیچ کس شما را نجات نخواهد داد (2023) و جادوگران مایفر (2023) اثر آن رایس شناخته شده است. او برای اولین بار در فیلم درام 2021 “Blue Bayou” به کارگردانی و نویسندگی جاستین چون ظاهر شد. الیزابت کالوف متولد 2012، اهل لس آنجلس، ایالات متحده است.

در ادامه این نوشتار به معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد می‌پردازیم.

نقد فیلم No One Will Save You 2023

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

بررسی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد: بزرگترین نقطه قوت این سینمایی خلاقیت در تصمیم گیری اساسی آن است. کل فیلم شامل یک خط دیالوگ قابل تشخیص است؛ ایجاد تنش عالی با صدای دیژتیک. در حالی که برین در سکوت داخل خانه خود است سعی می‌کند از موجودات بیگانه فرار کند، صدای معمولی شبیه زنگ‌های شماره گیری و صدای جیر جیر و چوب‌های شکسته، نفس شما را در سینه حبس می‌کند.

هوش برین این سکانس را بسیار جذاب تر می‌کند. او هر حرکتی را با قصد، استراتژی و هوشمندانه انجام می‌دهد. او مبارزه می‌کند. در همین حال، دافیلد به خوبی از معماری خانه برای ایجاد ترس و ایجاد تنش بهره برده است. استفاده خلاقانه از گوشه و کنارها گرفته تا سایه‌ها از طریق شیشه‌های چکش کاری شده، باعث شده مخاطبان را روی صندلی میخکوب کند.

نمرات فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد: امتیاز IMBD به این سینمایی 6.4 است.

  • کاربر 1: یک برخورد نزدیک از نوع بی‌کلام. این یک فیلم علمی تخیلی ترسناک هوشمندانه و فوق‌العاده ترسناک با چرخشی بسیار شکننده از Kaitlyn Dever است.
  • کاربر2: این یک کاردستی چشمگیر است که بلافاصله توجه مخاطب را به خود جلب می کند و 90 دقیقه او را رها نمی‌کند ولی باز هم پیچیدگی‌های خودش را دارد.
  • کاربر3: تعهد Dever به عنوان چسبی عمل می‌کند که آن را در کنار هم نگه داشته و ما را روی صندلی هایمان نگه می‌دارد.

تریلر فیلم No One Will Save You 2023

در این قسمت شما می‌توانید تریلر فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد را مشاهده نمایید:

جمع بندی

معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد

اگر مایل به دانلود فیلم No One Will Save You 2023 هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود این سریال کنید. از شما متشکریم که تا پایان نوشتار معرفی فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد ما را همراهی کردید.

برای دانلود فیلم No One Will Save You 2023، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *