معرفی سریال زمانی به نام تو ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

اگر به سریال‌های کره‌ای علاقمند هستید A Time Called You یکی از محبوب‌ترین آثار 2023 است. در این مقاله به معرفی سریال زمانی به نام تو می‌پردازیم.

A Time Called You یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی است. ژانر سریال زمان تو را فرا خواند در دسته هیجان انگیز، معمایی، عاشقانه و فانتزی قرار دارد. زمان پخش سریال کره ای زمانی به نام تو از 8 سپتامبر 2023، جمعه‌ها از شبکه نتفلیکس است.

کارگردانی سریال A Time Called You 2023 به عهده کیم جین وون است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2023

داستان سریال زمانی به نام تو

معرفی سریال زمانی به نام تو

خلاصه سریال کره ای زمانی به نام تو: داستان درباره جون هی است که یک سال پس از مرگ دوست پسرش، یون جون، در سال 2023، هنوز در غم از دست دادن اوست. او به نوعی به گذشته در سال 1998 سفر می‌کند و در بدن شخص دیگری به نام مین جو 18 ساله از خواب بیدار می‌شود. همانطور که او در این واقعیت جدید حضور دارد، سی هیون را ملاقات می‌کند که شباهت عجیبی به دوست پسر متوفی خود دارد و به پیچیدگی احساسی سفر او می‌افزاید.

تعداد قسمت های سریال کره ای زمانی به نام تو شامل 12 اپیزود و مدت زمان سریال زمان تو را فرا خواند: هر قسمت 60 دقیقه است.

بازیگران سریال کره ای زمانی به نام تو

معرفی سریال زمانی به نام تو

از هنرپیشه های سریال زمانی به نام تو می‌توان به کانگ هون، جئون یئو بین و آن هیو سئوپ در نقش اصلی اشاره کرد. دیگر بازیگران این سریال مانند سئو یه هوا، لی مین گو، جانگ هی جین، پارک هیون کون، می جین وونگ، اوه یونگ، هان جی وون، کیم یی کیونگ و لی جو شین که نقش پشتیبان را در این سریال دارند. و همینطور فیلمنامه سریال کره ای زمانی به نام تو توسط چوی هیو بی نوشته شده است.

بازیگران سریال کره ای زمانی به نام تو

آن هیو سئوپ در نقش (دوست پسر جون هی)

معرفی سریال زمانی به نام تو

یک بازیگر کانادایی متولد 17 آوریل سال 1995 است که در کره جنوبی تحت شرکت Starhaus Entertainment مستقر است. او در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. هنگامی که او هفت ساله داشت، خانواده‌اش به تورنتو، کانادا مهاجرت کردند. او بعداً در 17 سالگی به کره جنوبی بازگشت، در حالی که خانواده‌اش در کانادا ماندند. هیو سئوپ فارغ التحصیل دانشگاه کوکمین در بخش تجارت بین‌الملل است و پیانو و ویولن می‌نوازد.

پس از بازگشت به کره جنوبی، هیو سئوپ توسط JYP Entertainment شناسایی و تبدیل به یک کارآموز شد. به او فرصتی دادند تا به عنوان یکی از اعضای گروه پسرانه کی پاپ GOT7 شروع به کار کند. با این حال، هیو سئوپ در نهایت این پیشنهاد را برای پیگیری تلاش‌های دیگرش رد کرد. او بعداً در گروه پروژه “101 (One O One)” قرار گرفت، و تک آهنگ‌ دیجیتال “Love You” را در اکتبر 2015 منتشر کرد سپس “Stunning” را در نوامبر 2015 به انتشار رساند.

جئو یئو بین در نقش (جون هی دوست دختر یئون جون)

معرفی سریال زمانی به نام تو

او متولد 26 ژوئیه 1989، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. جئون در ابتدا آرزوی دکتر شدن در دوران مدرسه را داشت. با این حال، پس از ناکامی در قبولی دانشگاه مورد نظر، اشتیاق خود را به سینما کشف کرد. او در حین تماشای فیلم Dead Poets Society که اشک او را سرازیر کرد، تصمیم گرفت حرفه‌ای را در زمینه فیلمسازی دنبال کند.

جئون در حین تحصیل در دانشگاه زنان دانگدوک، به عنوان کارمند برای موزیکال و تئاتر کار می‌کرد. در سال 2009، در سن 21 سالگی، تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند و در موزیکال کالج خود به نام “دیوانه” شرکت کرد. در این تولید، او یک مادربزرگ مبتلا به زوال عقل را به تصویر کشید، تجربه‌ای که آن را اولین کار خود به عنوان یک بازیگر می‌داند.

یئو بین 5 سال بعد از اینکه بازیگر و کارگردان مون سوری را در تریلر جشنواره بین المللی فیلم زنان سئول دید با او تماس گرفت تا در فیلم کوتاه بهترین کارگردان بازی کند، و از همان زمان بازیگری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

کانگ هون در نقش (بهترین دوست سی هیون)

معرفی سریال زمانی به نام تو

کانگ هون یک هنرپیشه اهل کره جنوبی متولد 23 مه سال 1991 تحت کمپانی npio Entertainment است. او تئاتر و فیلم را در دانشگاه سوون تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در فیلم کوتاه «پیک نیک» در سال 2014 تجربه کرد. کانگ هون بیشتر به خاطر بازی در درام‌های تاریخی، آستین قرمز (2021) و مهمانخانه رمانتیک مخفی (2023) شناخته می‌شود. او برنده جایزه بهترین بازیگر جدید مرددر جوایز MBC 2021 شد.

در ادامه این نوشتار به معرفی سریال زمانی به نام تو می‌پردازیم.

نقد سریال A Time Called You 2023

معرفی سریال زمانی به نام تو

بررسی سریال A Time Called You 2023: این سریال دارای بازیگرانی با پتانسیل بالا است که می‌توانند با حضور خود جذابیت دو چندانی را به این سریال بدهند. سریال کره ای زمانی به نام تو با ژانر فانتزی خود و روایت قدرمتندش قطعا یکی از بهترین سریال های کره ای 2023 است.

نمرات سریال کره ای زمانی به نام تو: امتیاز: 8.4. تقریبا 88 درصد از کاربران این سریال امتیاز کامل داده‌اند.

  • کاربر 1: «زمانی به نام تو» واقعاً من را به یاد نسخه اصلی آن می‌اندازد که خیلی دوستش داشتم! اما در عین حال جذابیت خود را به ارمغان آورد که آن را متفاوت کرد. برای من معقول‌ترین و عالی‌ترین بخش پایان این درام است. مثل شروع یک چیز زیبا بود و مخاطب را به تخیل وادار می‌کرد.
  • کاربر 2: از نظر بصری فوق العاده بود، با وجود تلاش زیاد نمی‌تواند نسخه اصلی را شکست دهد. هم آهنگ تم و هم آهنگ اصلی آخرین رقص از وو بای، جادویی و به یاد ماندنی هستند. یکی از دلایلی که من مشتاق تماشای آن بودم، کانگ هون بود.

تریلر سریال زمانی به نام تو

در این قسمت شما می‌توانید تریلر سریال A Time Called You را مشاهده نمایید:

جمع بندی

معرفی سریال زمانی به نام تو

اگر مایل به دانلود سریال A Time Called You 2023 هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود این سریال کنید. از شما متشکریم که تا پایان نوشتار معرفی سریال زمانی به نام تو ما را همراهی کردید.

برای دانلود سریال A Time Called You 2023، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *