دانلود قسمت 1 تا 10 سریال ترکی ایگو (E.G.O) با دوبله فارسی

لینک دانلود قسمت 1 تا 10 سریال ترکی ایگو (Erkeğe Güven Olmaz) با دوبله فارسی، از کانال تلگرامی فیگار، در انتهای این نوشتار پیوست شده است.

دوعا جان آنافارتا (Doğa Can Anafarta) و شنول سونمز (Şenol Sönmez) کارگردان‌های سریال ترکی E.G.O با نام به مرد نمیشه اعتماد کرد (Erkeğe Güven Olmaz) یا همان ایگو هستند. سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد از جمله مجموعه‌های تلویزیونی کشور ترکیه در سال 2023 بود که مدتی بعد از پخش از شبکه فاکس، خاتمه یافت.

ماجرای این درام عاشقانه ترکی اقتباسی از سریال کره ای وسوسه (Temptation) که خالق آن هان جی-هون (Han Ji-hoon) بود، محسوب می‌شود. سریال مجموعا 13 قسمت است که دوبله آن به قسمت‌های کوتاه‌تر تقسیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی ایگو (E.G.O) با دوبله فارسی از جم تی وی + بازپخش

دانلود قسمت 1 تا 10 سریال ترکی ایگو

دانلود قسمت 1 تا 10 سریال ترکی ایگو
دانلود سریال ترکی ایگو با دوبله فارسی, قسمت 10 سریال ایگو, قسمت 9 سریال ایگو, قسمت 8 سریال ایگو, قسمت 7 سریال ایگو, قسمت 6 سریال ایگو, قسمت 5 سریال ایگو, قسمت 4 سریال ایگو, قسمت 3 سریال ایگو, قسمت 2 سریال ایگو, قسمت 1 سریال ایگو

الیف و ارهان زوجی عاشق هستند که قدم به قدم به یکدیگر نزدیک می‌شوند. آن‌ها برای اینکه کنار هم باشند زحمت زیادی کشیده‌اند. برای اینکه زیر یک سقف رفته و خانواده جدیدی تشکیل دهند، تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

در جریان یک سفر کاری به اورهان خبر می‌رسد که بدهی زیادی به بار آورده و سر او کلاه بزرگی رفته است. اورهان توانایی پرداخت بدهی‌اش را ندارد. رئیس اورهان، سیبل، به او پیشنهادی می‌دهد که زندگی اورهان و الیف را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای دانلود سریال ایگو قسمت 1 تا 10 از کانال تلگرامی فیگار، فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود سریال ایگو قسمت 1 تا 10

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *