دانلود فیلم لنگ دراز (Longlegs) به همراه زیرنویس فارسی

برای دانلود فیلم لنگ دراز (Longlegs) به همراه زیرنویس فارسی به پایین این مطلب بروید و با روشن کردن فیلترشکن خود، به دریافت این مطلب بپردازید.

فیلم ترسناک و پرفروش لنگ دراز (Longlegs)، به تازگی از مرز 100 میلیون دلار فروش در باکس آفیس جهانی عبور کرد و هم‌اکنون برای تماشا در خانه در دسترس قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم لنگ دراز (Longlegs) به همراه زیرنویس فارسی

این فیلم هم‌اکنون برای دانلود از پلتفرم‌های پرایم ویدیو (Prime Video)، آی‌تونز (iTunes) و سایر فروشگاه‌های دیجیتال در ایالات متحده قابل دسترس است. پس از افتتاحیه رکوردشکن فیلم لنگ دراز در باکس آفیس ایالات متحده، نویسنده و کارگردان فیلم، «ازگود پرکینز» (Osgood Perkins)، به یکی از بزرگ‌ترین سوالات پیرامون فیلم پاسخ داد: چرا قاتل سریالی در این فیلم لنگ دراز نامیده می‌شود؟

او در این رابطه گفت:

این نام، هم به بابا لنگ‌دراز و جنبه‌های ترسناک و مرموز اشاره دارد و هم حس و حال دهه 70 میلادی را در بر می‌گیرد.

دانلود فیلم لنگ دراز

فیلم Longlegs با توجه به موفقیت‌های خود در گیشه و استقبال گسترده از سوی مخاطبان، به یکی از آثار برجسته سینمای ترسناک تبدیل شده است و اکنون می‌توانید این فیلم هیجان‌انگیز را در خانه و از طریق دانلود در کانال تلگرامی فیگار، ببنید.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم Longlegs فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم ترسناک لنگ دراز با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های ترسناک مایکا مونرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *