بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک از نگاه سایت فیگار

مایکا مونرو یکی از بازیگران معروفی است که در اکثر نقش‌های خود بسیار فوق العاده ظاهر شد. در ادامه به بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک می‌پردازیم.

مایکا مونرو پس از اولین نقش آفرینی خود در درام “به هر قیمتی” در سال 2012، به طور پیوسته بازی می‌کند و به خاطر شخصیت‌های ترسناک خاطره انگیز و جذابش شناخته شده است. او قبل از بازی در فیلم “تعقیب می‌کند” در سال 2014، در فیلم “حلقه بلینگ” در نقش کوچک دختر ساحلی و مندی چمبرز در اقتباس سال 2013 از رمان “روز کارگر” جویس مینارد به نویسندگی و کارگردانی جیسون ریتمن ظاهر شد. در حالی که مونرو ژانرهای دیگر، از بهترین فیلم های علمی تخیلی مانند “موج پنجم” گرفته تا بهترین فیلم های جنایی مانند “برادران خونی” را بازی کرد، بازی‌های او در فیلم ترسناک بیش از همه برجسته است.

اگر به ژانر ترسناک علاقه‌مند هستید، مقاله بهترین فیلم های ترسناک 2023 را مطالعه نمایید. مونرو در فیلم‌هایی بازی کرده است که به همان اندازه عجیب و غریب و منحصربه‌فرد هستند، از یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی از کارگردان کلویی اوکونو گرفته تا یک کمدی ترسناک عجیب و لذت‌بخش. از آنجایی که هیچ یک از این فیلم‌ها مانند اسلشرهای قدیمی نیستند، این توانایی او را در برجسته شدن در میان دیگر بازیگران اصلی این ژانر ثابت می‌کند. در این مقاله از فیگار بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

برترین فیلم های ترسناک Maika Monroe

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

مایکا مونرو یکی از بازیگران جوان و با استعداد صنعت فیلم است که برای بازی در فیلم‌های ترسناک شناخته شد. او در دهه 2010 به دنیای سینما آمد و با بازی در فیلم‌هایی همچون “تعقیب می‌کند” و “پرستار بچه” شهرت زیادی به دست آورد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک می‌پردازیم.

Tau

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

تاو با پروژه‌های دیگر مونرو متفاوت است و او نقش دختر جوانی به نام جولیا را بازی کرد که الکس با بازی اد اسکرین او را از یک باشگاه می‌دزدد تا یک آزمایش هوش مصنوعی روی او انجام دهد. جولیا و پهپادی به نام تاو با بازی گری اولدمن رابطه مهمی را ایجاد می‌کنند، زیرا تاو می‌خواهد به آزادی جولیا کمک نماید. او تصمیم می‌گیرد به او اعتماد کند و تعامل آن‌ها قانع‌کننده است. در حالی که داستان ترسناک می‌باشد، تاو از دیگر فیلم‌های مربوط به هوش مصنوعی یا از بهترین فیلم‌های هیجان‌انگیز منتشر شده در سال 2018 متمایز نیست.

شخصیت پردازی جولیا یه خوبی انجام نشده است و با داستان‌های زندگی‌اش عمدتا ناشناخته هستند و ویژگی‌های شخصیتی او در طول فیلم توضیح داده نمی‌شود. در حالی که تاو می‌تواند یک مطالعه هوشمندانه شخصیتی باشد، اما کمی کم رنگ است و چندان محبوب نبود، تنها امتیاز 25 از 100 را در سایت Rotten Tomato کسب کرد. با این حال، مونرو نقش سخت جولیا را به راحتی ایفا نمود و در مقایسه با دیگر بازی‌های ترسناک او، استعداد این بازیگر به همان اندازه مخشص می‌شود. تاو جزو بهترین فیلم ها درباره هوش مصنوعی و ربات در ژانر ترسناک می‌باشد.

Guest

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

مونرو در فیلم “مهمان” نقش آنا پترسون را بازی کرد، شخصیتی که برای پیچیدگی داستان فیلم در مورد هویت دیوید بسیار مهم است. وقتی دیوید کالینز با بازی دن استیونز پس از جنگ در افغانستان به خانه می‌آید و به خانواده پیترسون می‌گوید که بهترین دوست پسر مرحوم آنها است و آنا معتقد است که او دروغ می‌گوید. مونرو یک اجرای معمولی قوی ارائه کرد، به ویژه در صحنه‌ای که شخصیت او با پایگاهی که دیوید آنجا را ترک کرده تماس می‌گیرد و متوجه می‌شود که او درگذشته است، که او را متقاعد می‌کند که اتفاقی شوم در حال رخ دادن است.

آنا نقش کلیدی در هر صحنه مهمی دارد، از جمله زمانی که سرگرد ریچارد کارور با بازی لنس ردیک به او گفت که دیوید برای تبدیل شدن به یک قاتل آموزش دیده آزمایش شده است. با امتیاز 92 درصد در Rotten Tomatoes، “مهمان” یکی از برترین فیلم های Maika Monroe در ژانر ترسناک می‌باشد و این بازیگر شخصیتی عالی ساخت که به حرف‌های او گوش می‌دهد و تحقیق می‌کند تا بتواند خود و خانواده‌اش را نجات دهد. با این حال، اگرچه نوبت او با استقبال خوبی روبرو شد، اما این یکی از شخصیت‌هایی نیست که او بیشتر برای بازی کردنش شناخته شده است. اگر به آثار ترسناک علاقه‌مند هستید، مقاله مهمترین حقایق پنهان در پشت صحنه فیلم های ژانر ترسناک می‌تواند برای شما جذاب باشد.

Villains

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

بهترین نقش‌های سینمایی بیل اسکارسگارد شامل بازی او در نقش میکی در فیلم “شروران” می‌شود و مونرو نقش عشق و شریک جنایی او، جولز را بازی کرد. این شخصیت متفاوت از دیگر شخصیت‌هایی است که معمولاً مونرو ایفا می‌کند، زیرا به جای یک دختر که سعی می‌کند حقیقت را پیدا نماید یا یک فرد بی‌گناه که خود را در معرض خطر می‌بیند، ژولز است که مرتکب جنایات می‌شود. در حین سرقت از خانه‌ای در فلوریدا، این زوج توسط جورج با بازی جفری دونووان و گلوریا با بازی کیرا سدویک دستگیر می‌شوند که دختری را دزدیدند که از آن به عنوان سوئیتیپی با بازی بلیک بامگارتنر یاد می‌کنند.

این پیچ و تاب که دزدها همان کسانی هستند که در دردسر حضور دارند، هوشمندانه است و مونرو یک بار دیگر در این نقش خود نمایی می‌کند و عملکرد قدرتمندی ارائه می‌دهد و هرگز یک بار ترس را درون اون احساس نمی‌کنید. این واقعیت که فیلم Villains یک کمدی ترسناک است، آن را به یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های مونرو تبدیل می‌کند، زیرا او معمولاً در داستان‌های طنز ظاهر نمی‌شود. اگر به بهترین فیلم های ترسناک که ژانر کمدی هم دارند علاقه‌مند هستید، مقاله کمدی ترین فیلم های تاریخ سینما در ژانر ترسناک را مطالعه کنید.

Greta

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

مونرو در فیلم هیجان انگیز “گرتا” نقش اریکا پن، دوست صمیمی فرانسیس مک کالن با بازی کلویه گریس مورتز را ایفا کرد که به او کمک می‌کند در برابر گرتا هیدگ شرور با بازی ایزابل هاپرت پیروز شود. اریکا با فرانسیس زندگی می‌کند و نقشه‌ای هوشمندانه برای خنثی کردن کارهای گرتا، که از الگوی یافتن افراد جدید برای جاسوسی، وسواس و در نهایت کشتن پیروی می‌کند، طراحی خواهد کرد. در پایان فیلم، شخصیت مونرو در قلب یک چرخش هوشمندانه و قانع‌کننده قرار می‌گیرد و خود را به عنوان شخص دیگری در مترو نشان می‌دهد و سپس هویت خود را برای گرتا فاش می‌کند.

هنگامی که دوستان جسد گرتا را می‌بینند، عملکرد مطمئن مونرو بر وحشت آنچه که آن‌ها از سر گذرانده‌اند تأکید می‌کند. اگرچه گرتا بر شخصیت کلوئی گریس مورتز تمرکز دارد، اما هم او و هم مونرو به عنوان بزرگسالان جوان در یک سناریوی تهدید‌کننده زندگی مورد ستایش قرار گرفتند. این اثر یکی از فیلم های برتر مایکا مونرو ترسناک می‌باشد، زیرا گاهی اوقات، شخصیت بهترین دوست ممکن است فراموش شود. این مورد در اینجا نیست، زیرا او اطمینان می‌دهد که او به یاد ماندنی خواهد بود و کشحص می‌کند که اریکا یک دوست وفادار می‌باشد که مصمم به مبارزه است.

Watcher

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

مونرو تمام فیلم واچر را در نقش جولیا، کسی که تازه وارد بخارست شده و متوجه می‌شود که تحت تعقیب قرار گرفته است، بازی می‌کند. در حالی که همسرش فرانسیس با بازی کارل گلوسمن سر کار مشغول است، جولیا در خانه حوصله‌اش سر می‌‎رود و متوجه می‌شود مردی به نام دانیل وبر با بازی برن گورمن از آن طرف خیابان به او نگاه می‌کند. در حالی که مونرو در تمام طول زمان کار خاصی انجام نمی‌دهد، او بهترین کارش را در صحنه آخر به تصویر می‌کشد و وقتی دانیل همسایه‌اش ایرینا با بازی مادالینا آنئا را می‌کشد، او خود را نجات می‌دهد.

بازی مایکا مونرو در Watcher یکی از دلایلی است که باعث می‌شود این فیلم با استقبال 87 درصدی در Rotten Tomatoes امتیاز بگیرد و فیلم بدون بازی قدرتمند او به این خوبی نخواهد بود. با یک بازیگر با استعداد کمتر، واچر ممکن است احساس کسل‌کننده‌ای داشته باشد، زیرا جولیا وقت خود را به قدم زدن در شهر جدیدش می‌گذراند و به این فکر می‌کند که آیا واقعاً یک تعقیب کننده دارد یا اینکه بدون دلیل می‌ترسد. با این حال، سرعت کند فیلم شما را خسته نخواهد کرد و به مونرو اجازه می‌دهد تا عمیقاً شخصیت خود را بکاود. این اثر یکی از بهترین فیلم های 2022 ترسناک می‌باشد.

It Follows

بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک
بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک

تحسین‌شده‌ترین بازی ترسناک مونرو جی هیت در فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ It Follows است که امتیاز 95 درصد Rotten Tomatoes را دارد و به خاطر داستان ماوراء طبیعی‌اش تحسین شد. به عنوان یک نوجوان که متوجه می‌شود دوستش هیو با بازی جیک ویری موجودی را به او منتقل کرد که شکل‌هایش را تغییر می‌دهد، این بازیگر ثابت کرد که قدرت خود را در ژانر وحشت حفظ کرده است. از آنجایی که بسیاری از فیلم شامل جی می‌شود، هر بار متفاوت به نظر می‌رسد و توانایی‌های بازیگری مونرو بیش از پیش برجسته می‌شود، زیرا او می‌تواند ترس لازم را در شخصیت خود ایجاد کند.

ایفای نقش It Follows توسط مایکا مونرو قوی‌ترین و قابل‌توجه‌ترین بازی اوست و اگر شخص دیگری در فیلم بازی می‌کرد، ممکن بود باورش سخت باشد، اما او کیفیت قابل‌اعتماد و باورپذیری دارد که باعث می‌شود فیلم واقعی‌تر به نظر برسد. در حالی که هر نقشی که او بازی می‌کند به یاد ماندنی است، چیز خاصی در مورد جی وجود دارد که قدرت فوق العاده بازیگر را نشان می‌دهد و اعتماد کردن به پروژه‌های آینده او را آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های مایکا مونرو در ژانر ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *