دانلود فیلم Nope 2022 بهمراه زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم Nope 2022 . جواب منفی یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک جوردن پیل است که توسط مانکی‌پا پروداکشنز ساخته شده‌است.

دانلود فیلم Nope 2022 بهمراه زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود Nope, دانلود فیلم Nope 2022
دانلود Nope, دانلود فیلم Nope 2022

در این فیلم دنیل کالویا، کیکه پالمر، استیون ین، براندون پریا، مایکل وینکات، رن اشمیت و کیث دیوید به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم، تلاش دو خواهر و برادر مالک یک مزرعه را نشان می‌دهد که سعی دارند شواهد ویدئویی از یک شیء ناشناس پرنده را ضبط کنند.

پیل به‌طور رسمی سومین فیلم کارگردانی بدون عنوان خود را در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی کرد. پالمر و کالویا در فوریه ۲۰۲۰ به این گروه ملحق شدند و ین در ماه بعد انتخاب شد و پیل عنوان اصلی فیلم را در ژوئیه ۲۰۲۱ فاش کرد. فیلمبرداری در پاییز ۲۰۲۱ در شمال شهرستان لس آنجلس انجام شد و در اواخر نوامبر به پایان رسید.

این فیلم در ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۲ در سالن نمایش چینی گرامن در لس آنجلس به نمایش درآمد و در ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم به دلیل اصالت، بلندپروازی، اجراها و کارگردانی پیل، نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

طرح داستان

دانلود Nope, دانلود فیلم Nope 2022
دانلود Nope, دانلود فیلم Nope 2022

ساکنان یک شهر منزوی در کالیفرنیا، از جمله صاحبان مزرعه، جیمز و جیل هیوود، شاهد یک رویداد مرموز و غیرعادی می‌شوند.

دانلود فیلم Nope 2022 بهمراه زیرنویس فارسی چسبیده

شما همراهان عزیز می‌توانید این فیلم را از کانال تلگرامی فیگار پس از انتشار دانلود بفرمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود فیلم Nope سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *