رونمایی از اسب ۱۵ میلیاردی آزمون تا اولین قهرمانی در استرالیا + [عکس]

رونمایی از اسب ۱۵ میلیاردی آزمون تا اولین قهرمانی در استرالیا. قهرمانی اسب سردار آزمون در استرالیا . در ادامه مطلب اسب سردار آزمون قهرمانی همراه فیگار باشید.

اسب بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات سوارکاری استرالیا قهرمان شد.

قهرمانی اسب سردار آزمون در استرالیا

اسب ۱۵ میلیاردی آزمون

اسب سردار آزمون قهرمانی , اسب ۱۵ میلیاردی آزمون
اسب سردار آزمون قهرمانی , اسب ۱۵ میلیاردی آزمون

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن آلمان عاشق اسب سواری است و به همین خاطر چندین اسب مسابقه ای دارد. ستاره ایرانی اخیرا یک اسب خریداری کرد و در استرالیا زیرنظر میشل پین یکی از مربیان مشهور گذاشت تا برای مسابقات بین المللی آماده شود. در همین زمینه یکی از اسب های آزمون روز گذشته اولین قهرمانی خود در استرالیا به دست آورد.

در همین زمینه سایت «racing»، نوشت: سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، روز پنجشنبه اولین برد خود را به عنوان مالک اسب در استرالیا جشن گرفت، پس از اینکه اسب آموزش دیده او توسط میشل پین قهرمان شد. اولین پیامی که آزمون به پین ارسال کرده است این بوده که خودش مشتاق اسب سواری است و اولین خریدش را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ با قیمت ۵۰۰ هزار دلار یک اسب نوع «کلت فرانکل» خریده است که بالغ برحدود ۱۵ میلیارد تومان محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی اسب سردار آزمون در استرالیا

اسب سردار آزمون قهرمانی , اسب ۱۵ میلیاردی آزمون
اسب سردار آزمون قهرمانی , اسب ۱۵ میلیاردی آزمون

پین در مورد شراکت با سردار آزمون، گفت: “این اولین جایزه من برای این مالک است که به یک دوست بسیار خوب تبدیل شده است. سردار آزمون یک بازیکن فوتبالیست در اروپا است. من بسیار مفتخرم که یک قهرمانی برای او به دست آوردم، این یک سفر طولانی بود و ما کمی بدشانس بودیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قهرمانی اسب سردار آزمون در استرالیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *