پوشش پاییزی هانده ارچل با رنگ‌های جذاب و گرم متناسب فصل

یکی از زیباترین بازیگران ترک که شهرت جهانی دارد، هانده ارچل است. این روزها استایل پاییزی هانده ارچل بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به صنعت مد قرارگرفته است.

هانده علاوه بر بازیگری، به عنوان مدل نیز قعالیت می‌کند. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش وزن هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

ده تا از زیباترین زنان مسلمان جهان از نظر Fill Gap در سال 2023 ؛ هانده ارچل در صدر

بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel)

استایل پاییزی هانده ارچل

در تصاویری که از هانده ارچل مشاهده می‌کنید، او دو طرح سیاه-سفید و رنگ‌های خاکی، کرمی و قهوه‌ای را برای استایل پاییزی خود انتخاب کرده است. کسانی که به این صنعت و ترکیب‌بندی پوشش خود علاقه‌مند هستند، می‌توانند از استایل هانده ارچل ایده بگیرند.


استایل زمستانی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است. در ادامه تصاویری از بافت زمستانی هانده ارچل را ببینید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *