شهاب حسینی و گریه های دختر شهید بابایی

ماجرای گریه های دختر شهید مشهور با دیدن شهاب حسینی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه به موضوع شهاب حسینی و گریه های دختر شهید بابایی خواهیم پرداخت.

اتابک نادری یکی از هنرمندان سینما و تئاتر روزی را روایت می‌کند که بازیگران و عوام پروژه‌ی هنری «شوق پرواز» تحت تأثیر این فرمانده شهید، گریه کردند.

بیشتر بخوانید:

رقصیدن شهاب حسینی در مهمانی های مجلل و خاص برای او دردسر ساز شد

عزاداری شهاب حسینی بازیگر محبوب ایرانی برای دختر خردسالش! [+عکس و جزئیات]

شهاب حسینی و گریه دختر شهید بابایی

شهاب حسینی و گریه دختر شهید بابایی, گریه کردن دختر شهید بابایی و شهاب حسینی
شهاب حسینی و گریه دختر شهید بابایی, گریه کردن دختر شهید بابایی و شهاب حسینی

همه‌ی ما می‌دانیم که امروز تولد شهید بابایی می‌باشد. فرمانده‌ای که 14 آذرماه 1329 در قزوردین بدنیا آمد و 15 مردادماه 1366 در منطقه عملیاتی سردشت به شهادت رسید. او در دورانِ مجاهدت‌هایش،  فرمانده پایگاه هشتم شکاری و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش بود.

شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده‌است. این سریال طبق نظرسنجی صدا و سیما بهترین سریال ژانر دفاع مقدس شناخته شد.

گریه کردن دختر شهید بابایی و شهاب حسینی

این سریال از شهریور ماه سال ۱۳۹۰ تا بهمن همان سال و در قالب ۲۴ قسمت به روی آنتن رفت. کارگردانی این مجموعه بر عهده یدالله صمدی بود.

سلما بابایی دختر شهید عباس بابایی درباره صحنه‌هایی که بازیگران و عوامل سریال “شوق پرواز” گریه می‌کردند، این‌طور می‌گوید:

بسیاری از مواقع می‌دیدم و می‌شنیدم که آنقدر تحت تأثیر واقعیت‌های زندگی شهید بابایی قرار می‌گرفتند که بازیگران و گروه بارها گریه می‌کردند. جالب است بدانید این سریال تلویزیونی گوشه‌ای از شهید بابایی را نشان داد و نمی‌توانست تمام حقیقت را بیان کند چون باورپذیری‌اش برای مخاطب سخت بود، زیرا بسیاری با دیدن این سریال می‌گفتند “واقعاً چنین آدمی وجود داشته؟!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *