فیلم Avatar the Way of Water از 900 میلیون فروش گذشت [+جزئیات]

صبح امروز، فروش فیلم Avatar از 900 میلیون فروش گذشت تا این فیلم که دنباله‌ی فیلم پر فروش Avatar 2009 است، پنجمین فیلم پرفروش سال بشود.

فروش 900 میلیونی فیلم جدید آواتار ، باعث شد تا این فیلم، در چند روزی که مانده سال 2022 تمام شود، به پنجمین فیلم پرفروش سال 2022 تبدیل و به یکی از موفق‌ترین آثار جیمز کامرون لقب بگیرد.

بهترین فیلم هایی که می‌ توانند در سال 2023 برنده جایزه شوند

فیلم Avatar از 900 میلیون فروش گذشت

فیلم Avatar از 900 میلیون فروش گذشت
فروش 900 میلیونی فیلم جدید آواتار

فیلم حماسی، علمی تخیلی و پرهزینه‌ی «آواتار: راه آب» که توسط جیمز کامرون ساخته شده است، محصول مشترک دیزنی و فاکس قرن بیستم می‌باشد که صبح امروز، از فرووش 890 میلیون دلاری در گیشه جهانی، تنها در مدت ۱۰ روز اکران، عبور کرد و فیلم جدید آواتار 900 میلیون فروخت .

این فیلم، دومین مجموعه از فرانچایز آواتار است که کامرون و جان لاندو تهیه‌کنندگان فیلم هستند. گروه بازیگران متشکل سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، ژول دیوید مور، سی.سی.اچ. پاوندر، جووانی ریبیسی، دیلیپ رائو و مت جرالد نقش‌هایشان در فیلم نخست را دوباره ایفا می‌کنند و سیگورنی ویور با نقشی متفاوت بازمی‌گردد. کیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، جامین کلمنت و برندن کاول از اعضای جدید گروه بازیگران هستند.

انتظار می‌رود این فیلم، 60 روز دیگر در پرده‌ی سینما باشد و در اسفند ماه سال 1401، از پلتفرم دیزنی پلاس در دسترس عموم قرار بگیرد.

فیلم جدید آواتار 900 میلیون فروخت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *