سریال شبکه مخفی زنان متوقف شد [+جزئیات]

افشین هاشمی کارگردان سریال شبکه مخفی زنان در پاسخ به پرسش‌ها پیرامون عدم پخش این سریال اعلام کرد سریال شبکه مخفی زنان متوقف شد .

سریال شبکه مخفی زنان متوقف شد

افشین هاشمی، کارگردان سریال شبکه مخفی زنان در پاسخ به پرسش‌ها پیرامون عدم پخش این سریال در دو هفته‌ی اخیر اعلام کرد که پخش شبکه مخفی زنان فعلا متوقف شده است.

سریال شبکه مخفی زنان

  • شبکه مخفی زنان چرا متوقف شد؟
سریال شبکه مخفی زنان متوقف شد
سریال شبکه مخفی زنان

افشین هاشمی در پاسخ به مخاطبان سریال که در صفحه‌ی اینستاگرام او درباره‌ی پخش با تاخیر و همچنین عدم پخش شبکه مخفی زنان در هفته‌های اخیر پرسش‌هایی را مطرح می‌کردند نوشت:

درباره‌ی پخش سریال بی خبر و منتظر عبور از موانع هستیم. دلیل اینکه چرا پخش نشد را باید از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) بپرسید.

متوقف شدن سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان متوقف شد
متوقف شدن سریال شبکه مخفی زنان

افشین هاشمی در پاسخ به این سوال که سریال ممیزی خورده است؟ نوشت:

فعلا متوقف شده است.

سریال شبکه مخفی زنان که در پلتفرم‌های پخش اینترنتی سریال و فیلم منتشر می‌شود روایت‌گر بخشی از تاریخ معاصر ایران و نقش زنان در آن است و بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهدی هاشمی، رضا بهبودی، شبنم مقدمی، باران کوثری، حمید فرخ‌نژاد و… در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *