فوری : تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا !!!

به تازگی خبری در مورد تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا در رسانه های مجازی پخش شد. گویا یکسری مشکلات قضایی را برای تهیه کننده ایجاد کرد.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده برادران لیلا درباره وضعیت این فیلم گفت‌وگویی کرده که در ایسنا منتشر شده. او صحت پرونده قضایی برای «برادران لیلا» را تایید کرده و گفته:

“این پرونده قضایی درباره فیلم «برادران لیلا» است و وقتی به دادسرا رفتم هم عنوان اتهامی من به صراحت ساخت این فیلم مطرح شده بود. البته در آنجا به بازپرس محترم هم گفتم که من براساس قانون یک فیلم ساخته‌ام و می‌توانید از سازمان سینمایی استعلام بگیرید و اگر این سازمان در نهایت اعلام کرد که اقدامی غیرقانونی کرده‌ام، قاعدتا آن‌ها باید از من شکایت کنند.”

 تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا

  • پرونده قضایی فیلم برادران لیلا به چه مرحله ای رسید
 تشکیل پرونده قضایی برای تهیه کننده فیلم برادران لیلا
پرونده قضایی فیلم برادران لیلا به چه مرحله ای رسید؟

نوروز بیگی درباره علت ارائه نشدن فیلم به شورا توضیح داده:

“این اتفاق در حالی رخ داده بود که طبق سنوات گذشته فیلم‌ها به محض آماده شدن به جشنواره‌های بین‌المللی ارائه می‌شدند و متناسب با پذیرش در این رویدادها مراحل آماده‌سازی و گرفتن مجوز توسط فیلمسازان پیگیری می‌شد که اصلاحات احتمالی هم انجام شود ولی CGI (جلوه‌های ویژه کامپیوتری) «برادران لیلا» خیلی دیر یعنی دو، سه روز مانده به مهلت پایانی کن تکمیل شد. درواقع تا پیش از آن فیلم اصلا آماده نبود که به شورا ارائه دهیم. با این حال، یک گروه پنج نفره که از طرف رییس سازمان سینمایی تعیین شدند، فیلم را تماشا کردند و اصلاحاتی وارد شد که بخشی از آن را انجام دادیم و بخشی هم تعهد دادیم که پس از بازگشت از جشنواره انجام شود اما حاشیه‌هایی در جشنواره کن ایجاد شد و همه چیز در کنار هم شرایط را به سمتی برد که ما کتکِ آن را بخوریم.”

پرونده قضایی فیلم برادران لیلا به چه مرحله ای رسید؟

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *