سرنوشت فیلم برادران لیلا چه شد ؟ [+جزئیات]

پس از اینکه فیلم برادران لیلا چند ماهی را با حاشیه سر کرد، دوباره پس از سکوت رسانه‌ای، سوال‌هایی را پیش آورد که مردم بگویند سرنوشت فیلم برادران لیلا چه شد ؟

در بهار سال 1401، فیلم  برادران لیلا در هفتادوپنجمین جشنواره کن رونمایی شد و حواشی مربوط به آن، از اظهارات برخی عوامل تا عدم رعایت سانسورها، با حواشی رسانه‌ای زیادی همراه شد که در نتیجه این حواشی به ضرر این فیلم تمام شد و این فیلم، از اکران پرده‌ی سینماهای ایران جا ماند.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی

سرنوشت فیلم برادران لیلا

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم برادران لیلا را ببینید:

سرنوشت فیلم برادران لیلا
سرنوشت شوم سینمایی برادران لیلا

عدم علاقه‌ی سعید روستایی به اکران این فیلم در داخل کشور، باعث شد تا فیلم در کل از دیگر آثار ش مانند متری شیش و نیم کمتر نیز بفروشد. این فیلم در همان ابتدای مسیر، در کشور فرانسه اکران شد و ۷۰۷ هزار و ۸۴۲ دلار فروخت که با قیمت دلار امروز، کمتر از ۳۲ میلیارد تومانی است که با فیلم متری شیش و نیم به‌أست آورد.

فیلم در امارات هم ۹ هزار و ۶۲۱ دلار فروش داشت که چیزی حدود، ۴۳۰ میلیون تومان می‌شود. بنابراین فروش جهانی سومین ساخته‌ی سعید روستایی در دو کشور فرانسه و امارات، کمتر از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود.

حالا این فیلم، یک ماه دیگر نسخه‌ی بلوری خود را عرضه می‌کند و به همین علت، امکان دارد که هیچگاه رنگ پرده‌ی سینمای ایران را نبیند.

سرنوشت شوم سینمایی برادران لیلا

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا

سرنوشت فیلم برادران لیلا
خلاصه داستان فیلم برادران لیلا

فیلم درباره‌ی لیلا با هنرنمایی ترانه علیدوستی، زنی چهل ساله و مجرد است که در خانواده‌ای درگیر با بحران اقتصادی زندگی می‌کند. او در دفتر اداری یک پاساژ کار می‌کند و تنها درآمد ثابت خانواده را دارد؛ اما نه پدر و نه چهار برادرش به حرف او گوش نمی‌دهند. پدرش اسماعیل با هنرنمایی سعید پورصمیمی پدر خانواده، پیرمردی تریاکی است که اخیراً نشانه‌های آلزایمر را بروز می‌دهد و درگیر ماجررایی عجیب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *